Rockymor Skrevet 23. februar 2010 #1801 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Stjel så mye støv du bare kan Jeg hadde også et eneste egg og det er den jenta som vokser i magen min nå. Så mirakler kan skje. Håper virkelig dette er deres tur Tror det kan være greit å ikke si noe, da slipper man stress og spørsmål fra alle rundt en Tusen hjertelig takk. Pga progynovaen er jeg lettrørt for tiden (noe jeg ellers aldri er...) og fikk en klump i halsen av å lese meldingen din. Leste den for gubben og han begynte å småle av meg... hehe. Jaja, om jeg er heldig og spiren fester seg, så har jeg vel endel måneder med hormonsvingninger så det er bare å venne seg til det... Endret 23. februar 2010 av Rockymor
inkasikin Skrevet 26. februar 2010 #1802 Skrevet 26. februar 2010 For en fantastisk dag!!! Strålende vær, min bursdag og positiv test!!!! Nå blir det en ekstremt spennende tid.Her er det skrekkblandet fryd! Håper virkelig det går bra denne gangen Lykke til til dere andre garavide, rugere og alle prøvere. Ha en fantastisk helg
barnesangen Skrevet 26. februar 2010 #1803 Skrevet 26. februar 2010 For en fantastisk dag!!! Strålende vær, min bursdag og positiv test!!!! Nå blir det en ekstremt spennende tid.Her er det skrekkblandet fryd! Håper virkelig det går bra denne gangen Lykke til til dere andre garavide, rugere og alle prøvere. Ha en fantastisk helg Gratulrer så masse. Bedre bursdagspresang kan du vel ikke få? Jeg har testdato neste uke, må leve i spenning litt til. God helg
Prada Skrevet 27. februar 2010 #1804 Skrevet 27. februar 2010 Åååhhh... så herlig med så mange nygravide! Gratulerer så mye, og lykke til! Om 2 uker håper jeg å være en av dere! 13 lange dager igjen til testing. Selvom dette er søskenforsøk nr 12 er jeg evig optimist!
honning Skrevet 27. februar 2010 #1805 Skrevet 27. februar 2010 For en fantastisk dag!!! Strålende vær, min bursdag og positiv test!!!! Nå blir det en ekstremt spennende tid.Her er det skrekkblandet fryd! Håper virkelig det går bra denne gangen Lykke til til dere andre garavide, rugere og alle prøvere. Ha en fantastisk helg Gratulerer så mye, inkasikin!!! Masse lykke til til Prada! Legger igjen litt babystøv til deg :
barnesangen Skrevet 27. februar 2010 #1806 Skrevet 27. februar 2010 Noen som kan hjelpe meg med å si hvilke skjema jeg skal benytte i fht å få igjen penger eter ivf-forsøk? Prøve å gå inn på NAV sine sider, så helfo, men fant ingen skjema jeg kunnen printe ut og bruke. Stemmer det at fristen for innsendelse er 6 mnd etter? takk for hjelpen så langt. Nærmer meg test dato med stormskritt. Er det 1 eller 2 som har festet seg tro .Håper det iallefall er 1......
Gjest snart ivf her og... Skrevet 27. februar 2010 #1807 Skrevet 27. februar 2010 hei! jeg følger stadig med på denne tråden, og vi skal søke om ivf til uka. men klarer ikke helt å bestemme oss for riksen eller ullevål! noen her inne som kan hjelpe oss litt? hvor får dere behandling? har det svart til forventningene? er det noen forskjell på ullevål og riksen (bortsett fra størrlesen)..?
barnesangen Skrevet 27. februar 2010 #1808 Skrevet 27. februar 2010 hei! jeg følger stadig med på denne tråden, og vi skal søke om ivf til uka. men klarer ikke helt å bestemme oss for riksen eller ullevål! noen her inne som kan hjelpe oss litt? hvor får dere behandling? har det svart til forventningene? er det noen forskjell på ullevål og riksen (bortsett fra størrlesen)..? Vi har vært på Riksen. JEg er veldig fornøyd så langt. Postive og blide mennesker både på avdelingen og på telefon. Litt neg at det blir lenge å vente i tlf(spes mandager), men for meg er det lite å klage på. Riksen hjelper opptil 25 par i uka, og når tlf tiden er 3 timer hver dag er det ikke så rart at man må vente noen ganger. Vet fra ei venninne som var på Ullevål at hun fikk smertelindring i tablettform under uttaket av egg. Jeg fikk det intravinøst og var veldig fornøyd med det. Fikk påfyll underveis om nødvendig. Jeg føler meg godt ivaretatt som mennesket på Riksen, til tross for at jeg stort sett møter nye fag mennesker hver gang jeg er der. Opplever også å få hygglig og pos tilbakemelding på mail de gangene jeg har brukt det. Vet jeg kun har Riksen som erfaring, men kjenner flere som har brukt andre sykehus og vet hva de forteller. så detter er min vurdering-helt topp med RIksen. Håper jeg får fødeplass der også når den tid kommer:)
Devilina Skrevet 27. februar 2010 #1809 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har blitt fulgt opp på Riksen og er veldig fornøyd der, hyggelige folk og koselig plass og være. Nå har ikke jeg sitti så mye med dem i telefonen, så jeg kan ikke klage på det. Har heller sendt en mail til de med korte spørsmål og får svar samme dagen, så jeg har brukt den metoden når det er snak om kommunikasjon
Gjest Gjest_Multe_* Skrevet 28. februar 2010 #1810 Skrevet 28. februar 2010 Hei Denne blødningen man får på synarela spray, hvor lenge har dere erfart den varer? er på dag 8 jeg. 3 dager til sprøytestart nå
Gjest Rockymor Skrevet 28. februar 2010 #1811 Skrevet 28. februar 2010 Noen som kan hjelpe meg med å si hvilke skjema jeg skal benytte i fht å få igjen penger eter ivf-forsøk? Prøve å gå inn på NAV sine sider, så helfo, men fant ingen skjema jeg kunnen printe ut og bruke. Stemmer det at fristen for innsendelse er 6 mnd etter? takk for hjelpen så langt. Nærmer meg test dato med stormskritt. Er det 1 eller 2 som har festet seg tro .Håper det iallefall er 1...... Hvis det er tilbakebetaling av medisinutlegg, så skal du bare sende inn bekreftelsen fra sykehuset + kvitteringene + en lapp med ditt navn, adresse og kontonr..... Om du lurer på noe kan du kontakte Helfos servicetlf: 815 70 030 eller spørre dem på mail: [email protected] Lykke til!!
barnesangen Skrevet 28. februar 2010 #1812 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har blitt fulgt opp på Riksen og er veldig fornøyd der, hyggelige folk og koselig plass og være. Nå har ikke jeg sitti så mye med dem i telefonen, så jeg kan ikke klage på det. Har heller sendt en mail til de med korte spørsmål og får svar samme dagen, så jeg har brukt den metoden når det er snak om kommunikasjon Har du fødeplass der også, eller i Fredrikstad. Ser du bor i østfold.
barnesangen Skrevet 28. februar 2010 #1813 Skrevet 28. februar 2010 Hvis det er tilbakebetaling av medisinutlegg, så skal du bare sende inn bekreftelsen fra sykehuset + kvitteringene + en lapp med ditt navn, adresse og kontonr..... Om du lurer på noe kan du kontakte Helfos servicetlf: 815 70 030 eller spørre dem på mail: [email protected] Lykke til!! Takk for svar. Tenk at det kunne være så enkelt. skal det sendes til det Helfo jeg tilhører, eller til NAV?
Gjest Rockymor Skrevet 28. februar 2010 #1814 Skrevet 28. februar 2010 Takk for svar. Tenk at det kunne være så enkelt. skal det sendes til det Helfo jeg tilhører, eller til NAV? NAV har ikke med tilbakebetalinger lenger, så det må sendes til den Helfo-avdelingen du tilhører.
Devilina Skrevet 28. februar 2010 #1815 Skrevet 28. februar 2010 Har du fødeplass der også, eller i Fredrikstad. Ser du bor i østfold. Har ikke søkt om fødeplass enda, men har hørt av andre at man må være tidlig ute med det i Oslo... så blir nok i Fredrikstad. Man har automatisk fødeplass der men hører til egentlig. Men skulle gjerne ønske at jeg hadde det på RH siden alt startet der.
honning Skrevet 1. mars 2010 #1816 Skrevet 1. mars 2010 Hei Denne blødningen man får på synarela spray, hvor lenge har dere erfart den varer? er på dag 8 jeg. 3 dager til sprøytestart nå For min del så var denne blødningen lik en vanlig mens, og varte ca 5 dager som mensen pleier å vare hos meg Lykke til med sprøytestart, Multe
barnesangen Skrevet 2. mars 2010 #1817 Skrevet 2. mars 2010 Hei. Da var det over for denne gang :cry3: Ringte Rh i dag etter blodprøve, og den var negativ......har grått en del tårer i dag, men satser på at det går bedre i morgen. Min kjære ble natuligvis også lei seg. vi har snakket om det i løpet av ettermiddagen. Jeg er så glad i han. Jeg har 2 egg igjen på frys, så det blir de vi bruker i første omgang. Går ikke det heller, blir det nok et nytt IVF.forsøk.
Strix Skrevet 2. mars 2010 #1818 Skrevet 2. mars 2010 barnesangen Er midt i forsøk selv nå, men det er ikke så lett å være optimist. Eggproduksjonen har blitt mindre og dårligere for hvert forsøk trass økede doser, det kan ikke være veldig positivt Men man må jo være positiv...
Gjest Gjest_Multe_* Skrevet 2. mars 2010 #1819 Skrevet 2. mars 2010 Barnesangen: en god til deg! Innser at dette kommer til å bli enda tøffere enn jeg har klart forberede meg på, og har stor respekt for dere tøffe damer her inne. Takk, for at dere deler deres historier til oss alle. Nykommere, undrere, og på våre første stotrende skritt mot den lange lange veien mot et barn.. MEN vi SKAL få det til!!!!!! :rødme: Og når det skjer, har vi "glemt" alt dette fæle..
Gjest Gjest_ebitt_* Skrevet 2. mars 2010 #1820 Skrevet 2. mars 2010 Så kjedelig da Barnesangen!!! Tenk at det skal være sååååå vanskelig å bli gravid. Er egentlig ganske overrasket over hvor mange som sliter - men de fleste har jo fått det til etterhvert. Selv har jeg to skjønne jenter fra før, men alikevel ønsker jeg meg inderlig en baby med kjæresten min som forøvrig ikke har noen fra før. Krysser fingre for alle oss her inne som sliter med å få oppfylt ønskene våre . Vil også si at jeg synes det er kjempefint å ha en slik "kanal" å få spørre om ting, klage, lufte frustrasjon osv på. Klemm til alle prøvere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå