Gjest Gjest_ebitt_* Skrevet 12. mars 2010 #1841 Skrevet 12. mars 2010 Veldig gla på dine vegne Prada :yvonne: Gratulere - kos deg å rug
Devilina Skrevet 12. mars 2010 #1842 Skrevet 12. mars 2010 Må stadig innom her å se hvordan det går med denne jentegjengen her Så artig å lese Prada Dette er virkelig fortjent!!!!!
Gjest Rockymor Skrevet 13. mars 2010 #1843 Skrevet 13. mars 2010 Ehhh... tok visst litt feil jeg. Kom ikke noe mens, og blodprøven i dag var veldig positiv... Endelig gravid!!! Sånn er det når mensmurringer og gravidsymptomer er omtrent like Veien mot et søsken har tatt over 2 år. I kronologisk rekkefølge: 5 AIH, 2 IVF + 2 frys, spontant gravid som endte i sa, 1 IVF, 2 AIH. Gravid på 12. forsøk. Så det er håp for alle - ikke gi opp! Gratulerer så utrolig masse!!! Det er slike som deg som gir håp for slike som meg! Ferdig med prøverørs i det offentlige, uten resultat. Skal til ettersamtale på tirsdag og om legen mener det er noe håp, så fortsetter jeg og min kjære på privat klinikk! Håper graviditeten går ordentlig for seg og at du får et velskapt barn. Lykke til!
Prada Skrevet 13. mars 2010 #1845 Skrevet 13. mars 2010 (endret) Tusen takk for gratulasjoner! Denne gangen SKAL det gå bra! Har vel ikke helt gått ordenlig opp for meg at jeg er gravid enda, men det kommer vel når kvalmen kommer Og lykke til alle dere, stå på og vær postitive! Jeg må nok innom her og følge litt med framover Endret 13. mars 2010 av Prada
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2010 #1846 Skrevet 13. mars 2010 Å, gratulerer så mye Prada. Nå ble humøret mitt jekket litt opp kjenner jeg, for vi har også testedato om to dager samtidig som mensmurringene har landet.
SøsterLiten Skrevet 14. mars 2010 #1848 Skrevet 14. mars 2010 Hurra for Prada!! Gratulerer så masse!!
Cat74 Skrevet 16. mars 2010 #1849 Skrevet 16. mars 2010 Hei prøvere! Nytt medlem i prøvegjengen- skal starte opp ved Ullevål om 3 uker og er spent på hele prosessen. Vi har prøvd i 3 år- med like mange spontanaborter og en del kjemiske graviditeter - så vi prøver nå ivf - alder 35 og bosatt på østlandet. Vi snakkes vel - føler det dukker opp spørsmål underveis i prosessen og da virker dette forumet som et supert sted! Hei så lenge
barnesangen Skrevet 16. mars 2010 #1850 Skrevet 16. mars 2010 Hei prøvere! Nytt medlem i prøvegjengen- skal starte opp ved Ullevål om 3 uker og er spent på hele prosessen. Vi har prøvd i 3 år- med like mange spontanaborter og en del kjemiske graviditeter - så vi prøver nå ivf - alder 35 og bosatt på østlandet. Vi snakkes vel - føler det dukker opp spørsmål underveis i prosessen og da virker dette forumet som et supert sted! Hei så lenge Velkommen om bord i skuta:) Vi er på samme alder ser jeg. Ønksr deg lykke til. Jeg har 1 IVF-forsøk og 1 tin-sorsøk bak meg. Neg begge to. Men vi har ikke gitt oss, og prøver igjen. en da lykkes vi:) B
Rockymor Skrevet 20. mars 2010 #1851 Skrevet 20. mars 2010 Hmmmm, lite aktivitet her da.... Håper dere alle har en knall helg sammen med deres kjære! Selv benytter vi oss av ventetiden til privat forsøk med masse kos og pleie av hverandre!
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. mars 2010 #1852 Skrevet 20. mars 2010 Hei spm ang. cyclogest! Jeg er ny her, og håper noen som har gått på det samme kan svare. Jeg er på min 4 dag med cyclogest og har fått store problemer med mageregionen/ryggen. Det verker noe veldig, magen er ballong stor og stram. Er kun på rugedag 2, er ikke plaget med luft og heller ikke "løs" i magen. Det er blitt vanskelig å gå skikkelig.. skal bivirkningene virkelig være så vonde? Har hørt om overstimulering (dette er 1. IVF), men er heller ikke noe spes plaget med pusten. Men fort sliten blir jeg. Men det er sikkert vanlig. Blir litt mindre "press/stram i magen når jeg får tissa litt.. Normalt jenter? Har måttet ta paracet for å døyve det verste..
flowergirl777 Skrevet 21. mars 2010 #1853 Skrevet 21. mars 2010 hei folkens! liten oppdatering fra meg. har uttak på onsdag, og har en hel haug med egg som ligger å venter nå.. puregon er tydeligvis tingen for meg! innsetting på fredag hvis alt går etter planen
honning Skrevet 23. mars 2010 #1854 Skrevet 23. mars 2010 hei folkens! liten oppdatering fra meg. har uttak på onsdag, og har en hel haug med egg som ligger å venter nå.. puregon er tydeligvis tingen for meg! innsetting på fredag hvis alt går etter planen Masse lykke til flowergirl!!
flowergirl777 Skrevet 24. mars 2010 #1855 Skrevet 24. mars 2010 eh.. fikk ut 34 egg, jeg.. skrevet mer i prøverdagboka mi..
Devilina Skrevet 24. mars 2010 #1856 Skrevet 24. mars 2010 Jøss! Det må jeg si var eggproduksjonen sin det Men så bra Nå er det bare å finne det perfekte av alle de
honning Skrevet 25. mars 2010 #1857 Skrevet 25. mars 2010 34 egg!! Det må vel nesten ha vært rekord? Må bare finne gullegget nå ja
flowergirl777 Skrevet 25. mars 2010 #1858 Skrevet 25. mars 2010 ble bare 5 befruktede da.. håper de er brukbare da! skal til innsetting imorra. glemte selvfølgelig å spørre om det blir 1 eller 2, men.. de mente at risikoen for overstimulering var for stor til at de ville sette inn 2... men men, vi får se imorra
SøsterLiten Skrevet 25. mars 2010 #1860 Skrevet 25. mars 2010 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX for deg flowergirl! Jeg :dåne: nesten når jeg leste 34! 5 er jo veldig bra da! håper de setter inn 2 siden du har hatt så mye stress med tin forsøk! for deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå