honning Skrevet 10. februar 2010 #1741 Skrevet 10. februar 2010 Stor til flowergirl Lykke til med innsetting i morgen, pøbel! Hvordan går det med deg, prinzess? Lite nytt her igrunn; lite symptomer (har vel iblant noen småsymptomer om jeg kjenner veeeeldig godt etter ) og ingen eventuell festeblødning... Har lyst å bare få den testen overstått jeg. Gruer... Men jeg har faktisk ikke vært så veldig rastløs enda, så jeg regner med at den neste uka kommer til å bli lang...
inkasikin Skrevet 10. februar 2010 #1742 Skrevet 10. februar 2010 Uttak i dag. Fikk ut hele 17 egg!!!!!! Veldig spendt på å høre hvor mange som blir befruktet. Håper veldig å få noen på frys denne gangen siden det er tredje og siste forsøk.
Gjest Gjest_Multe_* Skrevet 10. februar 2010 #1743 Skrevet 10. februar 2010 Hei dere Har fulgt med denne tråden en stund og ville henge meg på. Startet synarela idag. Ska spraye 3 ganger om dagen, og så langt sliter jeg faktisk med en helt grusom smak i munnen/svelget. Æsj, den var virkelig fæl. Håper det blir bedre! Patetisk å klage etter 1 dag, da jeg har lest hva mange sliter med her inne, men måtte bare få det ut.
Gjest Gjest_Mabel_* Skrevet 10. februar 2010 #1744 Skrevet 10. februar 2010 Hei dere Har fulgt med denne tråden en stund og ville henge meg på. Startet synarela idag. Ska spraye 3 ganger om dagen, og så langt sliter jeg faktisk med en helt grusom smak i munnen/svelget. Æsj, den var virkelig fæl. Håper det blir bedre! Patetisk å klage etter 1 dag, da jeg har lest hva mange sliter med her inne, men måtte bare få det ut. Lykke til - den fæle smaken har jeg hatt hver eneste dag i over 4 uker - men jeg har hatt et annet merke enn deg da, så kan jo være du slipper unna. Uansett var ikke den vonde smaken noe sammenliknet med andre bivirkninger, men hva gjør man ikke for å bli gravid.. Selv har jeg tatt siste nesespray-dose i kveld og nettopp satt eggløsningssprøyta... Blir spennende dager fremover..
pøbel Skrevet 11. februar 2010 #1745 Skrevet 11. februar 2010 Helt enig, bivirkninger er det, men de glemmes fort. Og vi er jo veldig heldige som lever i dag og ikke for 50 år siden og faktisk har en mulighet! 2 timer til innsetting...!
prinzess Skrevet 11. februar 2010 #1746 Skrevet 11. februar 2010 Stor til flowergirl Lykke til med innsetting i morgen, pøbel! Hvordan går det med deg, prinzess? Lite nytt her igrunn; lite symptomer (har vel iblant noen småsymptomer om jeg kjenner veeeeldig godt etter ) og ingen eventuell festeblødning... Har lyst å bare få den testen overstått jeg. Gruer... Men jeg har faktisk ikke vært så veldig rastløs enda, så jeg regner med at den neste uka kommer til å bli lang... Prinzessen synes tiden går laaangsomt, jeg har mye symptomer men er ikke sikker på om det er hodet mitt eller om det er virkelige symptomer. En ting jeg er helt sikker på er at "tappen" inni er øm. Jeg har ikke notert det i de tidligere forsøkene... I bussen i går blev jeg bilsyk, det har jeg ikke vært siden jeg var barn..
prinzess Skrevet 11. februar 2010 #1747 Skrevet 11. februar 2010 Hei dere Har fulgt med denne tråden en stund og ville henge meg på. Startet synarela idag. Ska spraye 3 ganger om dagen, og så langt sliter jeg faktisk med en helt grusom smak i munnen/svelget. Æsj, den var virkelig fæl. Håper det blir bedre! Patetisk å klage etter 1 dag, da jeg har lest hva mange sliter med her inne, men måtte bare få det ut. Hei og velkommen Tips mot synarela smak er lakris, min favoritt er tyrkisk peber, perfekt å ta ca 2-3 minuter etter spraying.
honning Skrevet 11. februar 2010 #1748 Skrevet 11. februar 2010 Håper symptomene dine er virkelige denne gangen, prinzess! Det hadde du fortjent. Et spørsmål igjen fra meg: Er egentlig IKM 14 dager etter uttak eller innsetting?
Prada Skrevet 11. februar 2010 #1749 Skrevet 11. februar 2010 Er det noen andre som har vært igjennom AIH forsøk også? Er metoden for innsetting av egg ved IVF det samme som et AIH forsøk? Akkurat det samme ja, samme kateter og alt. Bare at det ikke er så "vått" med IVF
Gjest Gjest_Mabel_* Skrevet 12. februar 2010 #1750 Skrevet 12. februar 2010 Da var eggene ute her også.. Det ble en fangst på 6 - kanskje det burde stått "bare" foran, men legen sa jeg skulle være fornøyd og at det var kvaliteten som teller og ikke kvantiteten. Før uttaket begynte var jeg mest engstelig for at det ikke skulle være noen egg der i det hele tatt - nå er jeg bekymra for at ingen av de 6 skal bli befrukta.. Tar ett skritt om gangen m.a.o. Kryss fingrene for meg!
honning Skrevet 13. februar 2010 #1751 Skrevet 13. februar 2010 Lurer på om jeg skal tørre å teste i morgen jeg. Har fått testedag 14 dager etter innsetting, som blir onsdag, men vurderer å svi av en billig strimmeltest i morgen. Det er vel muligens alt for tidlig uansett, og jeg er usikker på om jeg tør, så får se. Når skal du teste prinzess?
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2010 #1752 Skrevet 13. februar 2010 Spennende honning! Til dere som har tatt progynova: hvor mange tabletter tok dere om dagen? Jeg har nemlig fått resept på 3 tabletter à 2mg hver dag, noe farmasøytene mente var helt bak mål.
Strix Skrevet 14. februar 2010 #1753 Skrevet 14. februar 2010 Spennende honning! Til dere som har tatt progynova: hvor mange tabletter tok dere om dagen? Jeg har nemlig fått resept på 3 tabletter à 2mg hver dag, noe farmasøytene mente var helt bak mål. Hmm, jeg knasket også tilsammen 6 tabletter per døgn... Sa de hvorfor de syns det var helt bak mål??
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2010 #1754 Skrevet 14. februar 2010 Hmm, jeg knasket også tilsammen 6 tabletter per døgn... Sa de hvorfor de syns det var helt bak mål?? Nei, de forklarte det ikke så godt. De sa bare noe om at de aldri hadde hørt om noen som hadde tatt så mye. :klø: Men de skulle ta kontakt med legen min da, så jeg får beskjed på tirsdag.
prinzess Skrevet 14. februar 2010 #1755 Skrevet 14. februar 2010 Lurer på om jeg skal tørre å teste i morgen jeg. Har fått testedag 14 dager etter innsetting, som blir onsdag, men vurderer å svi av en billig strimmeltest i morgen. Det er vel muligens alt for tidlig uansett, og jeg er usikker på om jeg tør, så får se. Når skal du teste prinzess? Jeg har testet, alltid like negativt dessverre. Gir ikke helt opp enda men det ser ikke lyst ut. Har du testet?
Gjest Gjest_Mabel_* Skrevet 14. februar 2010 #1756 Skrevet 14. februar 2010 Hvis det bare er 11 dager siden innsetting trenger ikke en negativ test bety noe. Jeg har fått satt inn egg i dag, og legen anbefalte meg å ikke ta noen hjemmetest før jeg skal ta blodprøve på dag 12, fordi en test ikke så følsom, slik at det er for tidlig å få et riktig resultat.. En blodprøve er mye bedre sånn sett..
Prada Skrevet 14. februar 2010 #1757 Skrevet 14. februar 2010 Jeg testet negavtivt forrige uke, og henger med en syklus til. AIH i naturlig syklus denne gangen, så litt mindre forutsigbart. Men EN gang blir det vel også vår tur.
honning Skrevet 14. februar 2010 #1758 Skrevet 14. februar 2010 Jeg testet negavtivt forrige uke, og henger med en syklus til. AIH i naturlig syklus denne gangen, så litt mindre forutsigbart. Men EN gang blir det vel også vår tur. En gang skal det bli deres tur også ja Jeg har testet, alltid like negativt dessverre. Gir ikke helt opp enda men det ser ikke lyst ut. Har du testet? Håper testen din er negativ pga at det er for tidlig å teste for deg. Er jo varierende hvordan hcg-nivået er fra person til person har jeg lest her inne Jeg testa i morres, og trodde at den var negativ, men like før jeg skulle kaste den så såg jeg på den i litt bedre lys, og da såg jeg en strek til helt svak (la ut bilde i dagboka mi nettopp). Den eventuelt positive testen såg jeg litt seint, så jeg lurer på om jeg har lest den av litt for seint, og tør ikke å håpe på noe som helst. Klarer ikke å slippe jubelen løs her, så jeg avventer til jeg tar digital test på onsdag. Blir et par lange dager dette...
Rockymor Skrevet 14. februar 2010 #1759 Skrevet 14. februar 2010 (endret) Spennende honning! Til dere som har tatt progynova: hvor mange tabletter tok dere om dagen? Jeg har nemlig fått resept på 3 tabletter à 2mg hver dag, noe farmasøytene mente var helt bak mål. Jeg begynte på Progynova for en uke siden, 6 mg dagen- dvs 2 tab morgen og 1 om kvelden... Fått skjema av sykehuset 2 ganger og på begge står det 6 mg dagen, så det stemmer nok det! Må huske på at Progynova egentlig er hormoner for damer i overgangsalderen, og i forhold til det er nok dosen stor...??? Skal til UL i morgen, så krysser fingrene for at hormonene har gjort jobben sin. Endret 14. februar 2010 av Rockymor
prinzess Skrevet 15. februar 2010 #1760 Skrevet 15. februar 2010 En gang skal det bli deres tur også ja Håper testen din er negativ pga at det er for tidlig å teste for deg. Er jo varierende hvordan hcg-nivået er fra person til person har jeg lest her inne Jeg testa i morres, og trodde at den var negativ, men like før jeg skulle kaste den så såg jeg på den i litt bedre lys, og da såg jeg en strek til helt svak (la ut bilde i dagboka mi nettopp). Den eventuelt positive testen såg jeg litt seint, så jeg lurer på om jeg har lest den av litt for seint, og tør ikke å håpe på noe som helst. Klarer ikke å slippe jubelen løs her, så jeg avventer til jeg tar digital test på onsdag. Blir et par lange dager dette... Jeg har fått tanta på besøk og negativ test igjen, så da var det slutt for denne gang igjen. Er litt deppa akkurat nå men er veldig spent på honning... håper at en av oss får det til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå