honning Skrevet 5. februar 2010 #1721 Skrevet 5. februar 2010 Hei Sløyfa Ja det var veldig komisk med den sangen, og så morsomt hos dere hvor de spilte relax take it easy Når hadde du innsetting, og hvor ligger du an i prosessen? Det går bare bra med meg prinzess. Det vil si, jeg er ganske oppblåst jeg også og går konstant med knappen åpen på buksene (håper at de på jobb ikke har lagt merke til det). I tillegg så har jeg hatt et par ganger med nokså vonde magesmerter, men det var visst normalt ifølge legen som gjorde innsettinga mi. Var oppblåst av sprøytene også, så jeg føler at jeg har gått med småfeit mage i et par uker nå Til gjest som har skrevet her i ettermiddag: hos meg så hadde jeg iblant hetetokter på kveldstid, fikk en veldig sår nese etterhvert og blødde en del neseblod (jeg gikk på sprayen i 5-6 uker før jeg begynte på sprøyter, og dette kom etterhvert). I tillegg hadde jeg en dag jeg var skikkelig sur, og generelt littegrann hissigere enn vanlig. Stort sett gikk det bra, men den såre nesa mi var egentlig verst syns jeg faktisk. Sprøytene hadde jeg ingen bivirkninger av, men ble oppblåst i magen av de etter noen dager.
barnesangen Skrevet 5. februar 2010 #1722 Skrevet 5. februar 2010 Hei. Innom med en liten rapport. har tatt progyvara nå i to dager, og kjenner allerede bivikninger. Lett hodepine-går greit uten paracet el.l foreløpig. Det mest merkbare er mage/tarmsystemet. har en del vondt i magen, litt opblåst og veldig i ulage i tarmene. Merker fort det siste etter å svelget tabletten. Håper det gir seg når kroppen er vant til hormonene. Noen som har erfaring på dette området? skal ellers til UL på Riksen 15.2. Dette blri spennende.
Strix Skrevet 7. februar 2010 #1723 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har hatt minimale/ingen bivirkninger av Progynovaen og er veldig takknemmelig for det. Har fått nok med de andre medisinene føler jeg. Håper det stabiliserer seg og ikke blir så altfor plagsomt!!
barnesangen Skrevet 7. februar 2010 #1724 Skrevet 7. februar 2010 Har en mye bedre dag i dag, så det jevner seg nok ut tenker jeg:)
prinzess Skrevet 7. februar 2010 #1725 Skrevet 7. februar 2010 Det går bare bra med meg prinzess. Det vil si, jeg er ganske oppblåst jeg også og går konstant med knappen åpen på buksene (håper at de på jobb ikke har lagt merke til det). I tillegg så har jeg hatt et par ganger med nokså vonde magesmerter, men det var visst normalt ifølge legen som gjorde innsettinga mi. Var oppblåst av sprøytene også, så jeg føler at jeg har gått med småfeit mage i et par uker nå Godt å høre at det ikke bare er jeg som ser oppblåst ut Det begynner å bli litt bedre nå heldigvis.. Jeg synes at dagene går veldig seint jeg da... det er måte på hvor mye man kan bake Idag var vi på besøk hos noen venner, der var det 3 barn alle i en alder under 2 1/2.. blev kjempe lei meg og begynte å grine på veien hjem... trodde det bare skulle være oss og venneparets gutt på 2 år.. men naboen og ungerne dems kom innom.. de er bare sååå nydelige.. snufs Håper så at gull eggene mine beslutter seg for å bli...
^^Belle^^ Skrevet 8. februar 2010 #1726 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har hatt minimale/ingen bivirkninger av Progynovaen og er veldig takknemmelig for det. Har fått nok med de andre medisinene føler jeg. Håper det stabiliserer seg og ikke blir så altfor plagsomt!! Det var godt å høre. Du har hatt din kvote med bivirkninger. Håper jeg også slipper de største bivirkningene...jeg også skal begynne på Progynova skjønner du, men husker enda med gru på hvordan jeg reagerte på pergoen. *grøss*
flowergirl777 Skrevet 8. februar 2010 #1727 Skrevet 8. februar 2010 Jaja, da blå vårt TREDJE fryseforsøk avbrutt pga. livmoren min Så fint ut på forrige kontroll, men idag var den "tett" igjen... så nå begynner vi på nytt med sprøyter på neste mens, og nytt uttak.
prinzess Skrevet 8. februar 2010 #1728 Skrevet 8. februar 2010 Jaja, da blå vårt TREDJE fryseforsøk avbrutt pga. livmoren min Så fint ut på forrige kontroll, men idag var den "tett" igjen... så nå begynner vi på nytt med sprøyter på neste mens, og nytt uttak. Uff det var leit å høre... Vet ikke helt hva jeg ska si.. det er så mange nedturer på veien at det er vanskelig å se positivt på fremtiden av og til... Stoor klem..
Gjest Gjest_Ma_* Skrevet 8. februar 2010 #1729 Skrevet 8. februar 2010 Hei jenter! I dag har jeg fått time til uttak - det skjer til fredag.. Er fryktelig spent.. Kryss fingrene for meg..
Gjest Gjest_Mabel_* Skrevet 8. februar 2010 #1730 Skrevet 8. februar 2010 Gjest_Mabel skulle det være som skrev dette... Hei jenter! I dag har jeg fått time til uttak - det skjer til fredag.. Er fryktelig spent.. Kryss fingrene for meg..
prinzess Skrevet 8. februar 2010 #1731 Skrevet 8. februar 2010 (endret) Selfølgelig Mabel.. krysser fingrene for deg jeg. Endret 8. februar 2010 av prinzess
Gjest Gjest_Mabel_* Skrevet 8. februar 2010 #1732 Skrevet 8. februar 2010 Takk, hvis alt går bra kan vi ruge "sammen" i neste uke..
Strix Skrevet 8. februar 2010 #1733 Skrevet 8. februar 2010 Det var godt å høre. Du har hatt din kvote med bivirkninger. Håper jeg også slipper de største bivirkningene...jeg også skal begynne på Progynova skjønner du, men husker enda med gru på hvordan jeg reagerte på pergoen. *grøss* Lykke til med Progynovaen, håper det går smertefritt og generelt bivirkningsfritt for seg Jaja, da blå vårt TREDJE fryseforsøk avbrutt pga. livmoren min Så fint ut på forrige kontroll, men idag var den "tett" igjen... så nå begynner vi på nytt med sprøyter på neste mens, og nytt uttak. så utrolig slitsomt og trist!! Håper dere får gjennomført uttaket som vanlig da om ikke annet
prinzess Skrevet 8. februar 2010 #1734 Skrevet 8. februar 2010 Takk, hvis alt går bra kan vi ruge "sammen" i neste uke.. Ruge og skrulle he he ... jeg har virkeligen begynt symptomjakten nå. Kjenner noen murring som jeg ikke han huske at jeg ar hatt før... Spennende..
Gjest Gjest_Mabel_* Skrevet 9. februar 2010 #1735 Skrevet 9. februar 2010 I dag skal jeg sette siste sprøyte med Menopur. Jeg fikk utdelt en toalettmappe med masse sprøyter og kanyler før jeg starta og der var også en boks til å legge brukt utstyr oppi. Nå er den ganske full. Dere som har hatt det samme, kasta dere hele boksen i søpla? Får man ny evt neste gang?
Devilina Skrevet 9. februar 2010 #1736 Skrevet 9. februar 2010 Ikke kast den i søplen. Det er biologisk avfall eller hva det kalles så sånt noe skal faktisk brennes. Du kan høre på apoteket om det tar i mot slike. Har gått på det samme som deg og boksen ble full her og, men vi slapp og gå på noe mere sprøyter fordi jeg hadde egg på frys og da går man kun på piller. Tror faktisk du kan få kjøpt sånne bokser på apoteket, går an å høre.... er vel noen diabetikere som trenger det kanskje?
prinzess Skrevet 9. februar 2010 #1737 Skrevet 9. februar 2010 I dag skal jeg sette siste sprøyte med Menopur. Jeg fikk utdelt en toalettmappe med masse sprøyter og kanyler før jeg starta og der var også en boks til å legge brukt utstyr oppi. Nå er den ganske full. Dere som har hatt det samme, kasta dere hele boksen i søpla? Får man ny evt neste gang? Bare å levere på Apoteket
pøbel Skrevet 10. februar 2010 #1738 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hei, så godt at vi er flere i samme situasjon! Vi har forsøkt å bli gravide i snart 3 år, siste året har vi vært gjennom 2 AIH2 forsøk og er nå i gang med 1. IVF forsøk. Tok ut 11 egg i går og sitter nå og venter på å kunne ringe for å høre om noen har blitt befruktet... Er det noen andre som har vært igjennom AIH forsøk også? Er metoden for innsetting av egg ved IVF det samme som et AIH forsøk? Jeg oppdaget også en kul i det ene brystet etter at jeg begynte på hormoner. Noen andre som har opplevd det samme? Var til mammografi og ultralyd og det viste seg at jeg hadde flere små cyster, men alt var hormonelt betinget og ikke noe å bekymre seg for. Litt ekkelt likevel. LYKKE TIL alle sammen, lettere å holde motet oppe når man er fler! Endret 10. februar 2010 av pøbel
Strix Skrevet 10. februar 2010 #1739 Skrevet 10. februar 2010 Innsetting av egg blir vel mye det samme som ved inseminasjon antar jeg, selv om jeg aldri har vært borti inseminasjon selv. Uansett opplegg så skal jo varene inn i livmoren og må føres dit
pøbel Skrevet 10. februar 2010 #1740 Skrevet 10. februar 2010 Fikk akkurat vite at kun 4 av 11 egg er befruktet. Litt skuffet, høres jo ikke kjempepositivt ut, men satser på at et av dem er nok! Innsetting i morgen og så er det bare å krysse fingre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå