Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Åh så spennende, rett etter meg jo! Kommer til å :pls: masse for oss begge i morgen!

Selvfølgelig fortjener du blåbærpaien ;) Jeg har tenkt å bake meg det eller eplepai en dag snart. Har faktisk aldri laga pai før, men nå skal jeg få gjort det en dag i løpet av de neste par pine-ukene som vi har foran oss :)

Gå in på http://www.detsoteliv.no/ hvis du trenger oppskrifter :)

Verdens beste kaker, paier, boller og søtsaker man kan tenke seg..

:spise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God kveld. Her skjer det mye spennende ser jeg. Lykke til alle sammen.Selv venter jeg fremeldes på TR. har ingen tegn på at hun kommer, hadde litt i helga. Det eneste som er annerledes er at jeg hadde en liten spott med lyserødt/nestenrosa av farge på søndag. Tenkte at nå begynner det......har ikke kommet noe mer. Når jeg er på do, kan jeg ane litt lysebrunt på papiret(har vært sånn siden mandag morgning), men ingenting mer. har aldri hatt det før, så jeg tok det som et tegn på at tanta kom like rundt hjørnet. Når jeg begynner med mensen, går det alltid bare timer mellom utflod og friskt rdøt blod............noen som har erfaring med slike funn jeg har hatt?

klem til alle.

Skrevet

Håper snart TR kommer for fullt hos deg, Barnesangen :klem:

Gå in på http://www.detsoteliv.no/ hvis du trenger oppskrifter :)

Verdens beste kaker, paier, boller og søtsaker man kan tenke seg..

:spise:

Den nettsida der er fantastisk ja. Har brukt den et par ganger før, og har tenkt å prøve flere ting der snart :spise:

Innsettinga gikk veldig bra i dag. Over all forventning faktisk. 12 av 12 egg hadde blitt befruktet, og 10 av de delte seg fint. Så har jeg fått satt inn et egg, og har 9(!) på frys 4 :nigo:

De sa at vi var stjerneeksempel på hvordan det kunne være, og at det var ytterst skjelden at det gikk så bra, så vi har virkelig vært heldige.

Under innsettinga så ble "Det vakreste som finns" av Jahn Teigen spillt på radioen :ler:

Nå er jeg spent på hvordan det har gått med prinzess i dag *Krysser fingrene*

Skrevet

Den nettsida der er fantastisk ja. Har brukt den et par ganger før, og har tenkt å prøve flere ting der snart :spise:

Innsettinga gikk veldig bra i dag. Over all forventning faktisk. 12 av 12 egg hadde blitt befruktet, og 10 av de delte seg fint. Så har jeg fått satt inn et egg, og har 9(!) på frys 4 :nigo:

De sa at vi var stjerneeksempel på hvordan det kunne være, og at det var ytterst skjelden at det gikk så bra, så vi har virkelig vært heldige.

Under innsettinga så ble "Det vakreste som finns" av Jahn Teigen spillt på radioen :ler:

Wow.. fantastisk bra ... Grattis :danser:

"Det vakreste som finns" er faktisk en av de fineste sangene jeg vet om, er sikker på at det betyr hell for oss begge..

Mine to små håp overlevde natten og ligger begge to in i meg nå..

Hadde aldrig trodd det...

Kvaliteten var faktisk noe bedre en de tidligere forsøkene..

Håper virkeligen at dem blir inni der ettersom dette var våres siste offentlige forsøk...

Åååå jeg er så glad at de blev insetting... Feirer med å bake til kjærestens kolleger :)

Skrevet
Wow.. fantastisk bra ... Grattis :danser:

"Det vakreste som finns" er faktisk en av de fineste sangene jeg vet om, er sikker på at det betyr hell for oss begge..

Mine to små håp overlevde natten og ligger begge to in i meg nå..

Hadde aldrig trodd det...

Kvaliteten var faktisk noe bedre en de tidligere forsøkene..

Håper virkeligen at dem blir inni der ettersom dette var våres siste offentlige forsøk...

Åååå jeg er så glad at de blev insetting... Feirer med å bake til kjærestens kolleger :)

Utrolig bra prinzess!! Det var veldig godt å høre. Håper alt jeg kan for at de blir inni der og at alt går bra :strix: Da er vi offisielt rugere begge to ;)

Når kan du teste? Onsdag 17.februar har jeg fått beskjed om at det er min test-dato :)

Skrevet
Utrolig bra prinzess!! Det var veldig godt å høre. Håper alt jeg kan for at de blir inni der og at alt går bra :strix: Da er vi offisielt rugere begge to ;)

Når kan du teste? Onsdag 17.februar har jeg fått beskjed om at det er min test-dato :)

Ho ho.. yes da er vi rugere :)

Hyggelig å ha selskap :)

På sykehuset der jeg er tester dem kun hvis mensen ikke har kommet 3 uker etter insetting, sikkert økonomisk grunn..

Jeg er testoman og planlegger å teste på rugedag 10 (12 dpo) altså helgen 13-14 februar.

Mange får positiv test allerede da..

Bestiller billig tester på nett..

Ska du inn for blodprøve eller ska du teste selv hjemme?

Skrevet
Ho ho.. yes da er vi rugere :)

Hyggelig å ha selskap :)

På sykehuset der jeg er tester dem kun hvis mensen ikke har kommet 3 uker etter insetting, sikkert økonomisk grunn..

Jeg er testoman og planlegger å teste på rugedag 10 (12 dpo) altså helgen 13-14 februar.

Mange får positiv test allerede da..

Bestiller billig tester på nett..

Ska du inn for blodprøve eller ska du teste selv hjemme?

Der hvor jeg går så tester jeg også hjemme, og skal ringe inn om resultatet om to uker. Jeg har litt test-skrekk, for jeg er litt redd for negativt resultat.. Men nå er det ikke sikkert at jeg klarer å vente så lenge som to uker denne gangen da ;)

Skrevet

Trm ko i dag, så da blir det piller fra i morgen;)

Lykke til alle rugere

Gjest Gjest_Mabel_*
Skrevet

Liten status herfra: Sprøytedag nr 5 - kontroll til fredag. Er utrolig spent på hvordan kroppen har reagert - om det er noen egg på gang og når jeg kan komme til uttak. Er første runde, så har virkelig ingen ide...

Skrevet
Der hvor jeg går så tester jeg også hjemme, og skal ringe inn om resultatet om to uker. Jeg har litt test-skrekk, for jeg er litt redd for negativt resultat.. Men nå er det ikke sikkert at jeg klarer å vente så lenge som to uker denne gangen da ;)

Ja negativt resultat er jo absolutt ikke noe vi ska ha men jeg er realist og vet at det er store sjanser for at det ikke går denne gangen heller... men jeg håper - ååå jeg håper.

Mannen feirer dagens resultater med et glass vin og jeg tar dagens kopp med kaffe... må jo redusere kaffemengden nå... en kopp om dagen får det bli :)

Tenkte jeg skulle prøve meg på en superlett trening i morgen..

Gjest Gjest_Mabel_*
Skrevet
Tenkte jeg skulle prøve meg på en superlett trening i morgen..

Jeg fikk beskjed om å ikke trene i 14 dager etter innsetting...

Skrevet
Jeg fikk beskjed om å ikke trene i 14 dager etter innsetting...

Jeg fikk beskjed om at jeg kunne trene moderat men ingen tunge løft..

Jeg trener normalt 10-14 timer i uka, tror ikke det er bra å ikke bevege seg i det hele tatt.

Med moderat trening tenker jeg en makspuls på ca 70 %

Gjest Gjest_Mabel_*
Skrevet

Ja, vi får stole på det "de lærde" sier.. ;) Men man blir jo litt forvirra da, når de sier så mye forskjellig...

Skrevet
Ja, vi får stole på det "de lærde" sier.. ;) Men man blir jo litt forvirra da, når de sier så mye forskjellig...

Sikkert fordi jeg er over gjennomsnittet aktiv. hyperaktiv enligt min kjære :)

Vil uansett trene lett... blir litt smårar av å ikke bevege meg i det hele tatt..

Skrevet

Vært på 1.kontroll idag. Livmora ser bedre ut denne gangen! Skal tilbake på mandag, er den blitt litt tykkere da (var 6.6 nå, må vøre minst 7) så blir det opptining og forhåpentligvis innsetting torsdag eller fredag...

Skrevet

Heisann....jeg er ganske ny her men har følgt med på dere her inne en stund....måtte le litt når du skrev om hvilken sang de spilte... :jepp:

Jeg var å fikk satt inn 29/1 og da spilte de mika med realax take it easy....og i tillegg var det den sangen som ble spillt maaange ganger når meg og mannen min traff hverandre:)litt komisk!!

Uansett,nå er det bare å vente å krysse fingrene....får håpe det klaffer for dere osgå :)

Skrevet
Heisann....jeg er ganske ny her men har følgt med på dere her inne en stund....måtte le litt når du skrev om hvilken sang de spilte... :jepp:

Jeg var å fikk satt inn 29/1 og da spilte de mika med realax take it easy....og i tillegg var det den sangen som ble spillt maaange ganger når meg og mannen min traff hverandre:)litt komisk!!

Uansett,nå er det bare å vente å krysse fingrene....får håpe det klaffer for dere osgå :)

:velkommen:

Gratulerer som ruger du og :)

Krysser fingrene for deg og :) :)

Honning... hvordan går det med deg...

Jeg er oppblåst i maven og ser ut som jeg har spist alle bollene jeg har bakt..:vekt:

Kan ikke huske at jeg har vært så oppblåst før.. Ikke lett å huske fra gang til gang..

Heldigvis har jeg ikke begynt å skrulle enda men jeg bestillte graviditetstester i dag.. får dem sikkert i begynnelsen av neste uke..

Håper du får en fin helg :)

:klem:

Skrevet

Hei

Har noen spørsmål, hvordan virker egentlig hormonene på kroppen man får av nesesprayen? Går man opp i vekt, økt hårstimulering osv?

Har hørt så mye rart i grunn jeg..

Skrevet

Og hva med sprøytene?

Jeg kan tåle hodepine og humørsvingninger men er det mer?

Skrevet
Og hva med sprøytene?

Jeg kan tåle hodepine og humørsvingninger men er det mer?

Enkelte av oss, noen uheldige få, opplever å få et fuc... up underliv gjennom hele prosessen. Det er for meg det aller, aller, aller verste :kjefte:

Søvnløshet, sov i snitt 4t/natt i 4-5 uker på spray og var konstant trøtt, men fikk aldri sove. Hetetokter hvert 5.minutt i 3-4uker er også ganske slitsomt... Og når en har aldt dette pluss hodepine og kvalme i tillegg, da blir en temmelig sliten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...