Gjest Miso Skrevet 2. september 2008 #341 Del Skrevet 2. september 2008 Kult med en egen personlig trener på Wii Fit utrolig stilig Da blir man helt klart mer motivert når man har en stemme som spør hvor du var hvis du hopper over en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2008 #342 Del Skrevet 2. september 2008 Så flink du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2008 Forfatter #343 Del Skrevet 2. september 2008 Så flink du er da Oi, nå trodde jeg nesten du var sur eller bitter et øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2008 #344 Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2008 Forfatter #345 Del Skrevet 2. september 2008 Litt sånn at du sa "æblæblæ, se så flink jeg er!" med tilgjort Mazillastemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. september 2008 #346 Del Skrevet 2. september 2008 Nesj jeg mente det jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2008 Forfatter #347 Del Skrevet 2. september 2008 Aha, da så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2008 Forfatter #348 Del Skrevet 3. september 2008 Nå bærer det straks avsted til skolen igjen. Forelesning fra 1015-12. Stod opp litt tidligere enn nødvendig idag, faktisk. Deilig å ha god tid om morran! Er på merkelig godt humør idag. Ser ingen grunn til det: det er onsdag og lenge til helg, det regner og er kaldt ute, og jeg er forkjøla som aldri før, men likevel er jeg rett og slett glad! Sender litt og og til de som vil ha! Kanskje noen har noen forslag til hvorfor jeg er så glad i dag? :klø: Jeg skjønner det ihvertfall ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2008 #349 Del Skrevet 3. september 2008 Kansje du er glad for at du ser enden i tunnelen og føler du mestrer de vanskelige fagene som du ville gi opp i forrige uken? Hvis det er blitt noe bedre da Eller kansje du bare har fått en crush på mazillamannen? Jeg bruker å få sånne crusher nå og da, der jeg bare går rundt hele dagen og er sååååå forelska i ÆlenPærlen... klarer liksom ikke å ta øynene vekk fra han :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 3. september 2008 De vanskelige faga droppa jeg! Kanskje det er han godeste som gjør det ja... :klø: Men er liksom glad uavhengig av han på en måte! Selv om det jo er veldig koselig at han har fri idag! Problemet er bare at jeg ikke får lest noe når han har fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 3. september 2008 Æææææ! Jeg har søkt jobb!! Det er utrolig skummelt må jeg bare si!! En ting er det å søke sommerjobber og denslags, men dette er en "ordentlig" jobb som er relevant i forhold til utdanninga mi og sånn! En fast jobb! En sånn jobb som voksne folk har! :dåne: :dåne: på ordentlig! Våkner opp, og :dåne: en gang til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2008 #352 Del Skrevet 3. september 2008 right back at you!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2008 Forfatter #353 Del Skrevet 3. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2008 #354 Del Skrevet 3. september 2008 Lalalala En sang til deg i bartebyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2008 Forfatter #355 Del Skrevet 4. september 2008 :dåne: Takk dinedama, nå våkna jeg litt ekstra! Og det er jo bra, for nå skal jeg ! Og så på forelesning, og så :lese:! (hmm... lese-smileyen har blitt til en kaffekopp... Jaja, det er vel et tegn til meg på at jeg må huske å kjøpe kaffe før jeg setter meg til med bøkene!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. september 2008 #356 Del Skrevet 4. september 2008 hehe, blir spennende å se hvilke smilyer vi ender opp med, virker som de byttes ut hele tiden vet aldri hva man poster nei Flinke Mazzi skal stikke avgårde på jobb nå straks! Begynner 09:30 idag! Veldig deilig takk for du sendte, tas i mot med stooor takk sender tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 #357 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg syns sangen var bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. september 2008 #358 Del Skrevet 4. september 2008 Hvor er Mazzi idag?? :klø: er hun ikke her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2008 Forfatter #359 Del Skrevet 4. september 2008 Mazzi er her akkurat nå faktisk! Har jo vært på trening og forelesning vettu! Skal egentlig lese på biblioteket nå, må bare tvinge meg ut av leiligheten igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. september 2008 #360 Del Skrevet 4. september 2008 Hei hei, Mazilla! Nå har jeg lest gjennom HELE denne boka di Begynte faktisk i går kveld, og fortsatte i dag... Puh.... :sliten: Du nevnte noe om ei slags treningsbok ellerno, er dette den? Så dere skrev om Wii Fitness! I it cøliaki.... velkommen i klubben... når fikk du diagnosen? Jeg fikk den i desember i fjor, snakk om lusen julegave... MEN var en anledning å legge om kostholdet, og det er MASSE vi kan spise bare må tenke litt mer og planlegge mer enn andre bare... lykke til med treninga du også! klæmz fra Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå