Gjest itla Skrevet 7. januar 2009 #541 Del Skrevet 7. januar 2009 Og jeg 2. februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 7. januar 2009 #542 Del Skrevet 7. januar 2009 Da tipper jeg 29 januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 7. januar 2009 Tippeliste for fødsel: Skogmusa: 29.Januar Iingvild: 31.Januar Imli: 1.Februar Itla: 2.Februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #544 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei, nei, nei, nå tror jeg jammen babyen har snudd seg igjen.. Og i dag skal jeg på ul for å sjekke leie.. Skal tro om de bare setter opp KS eller om hun får muligheten til å snu seg igjen.. Har sinnsyke smerter i underlivet, veldig nedpress og følelsen av at noe skal komme ut.. Litt ekkelt, men håper at det er tegn på at noe skjer snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. januar 2009 #545 Del Skrevet 8. januar 2009 Oi, så kjedelig hvis hun har snudd seg igjen da. Da er det kanskje like greit om du blir satt opp til KS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #546 Del Skrevet 8. januar 2009 Huff, jeg vet ikke... Har sånne mareritt om KS, men ser jo ikke frem til en setefødsel heller da.. Får bare se hva legen sier i dag, er navlestrengen under rompa igjen så har jeg jo ikke noe valg. På den annen side, tror jeg ikke de kan vente noe særlig lengre enn til uke 38, da jeg føler at ting holder på å skje..Men det føler man vel alltid hehe. Vet du om de kan se evt åpning med vanlig ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. januar 2009 #547 Del Skrevet 8. januar 2009 Huff, ikke lett det der. Hverken KS eller setefødsel er jo veldig fristende nei... Åpning må vel sjekkes med GU. Er du litt åpen, kanskje du blir tøyd litt? Tror du det er noe på gang eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg vet ikke, tør ikke tro at noe er på gang, men skulle absolutt ønske det.. Jordmor ville tøye meg i uke 38, men fatter ikke hvordan jeg skal komme gjennom dagene. Har nesten sluttet å sove om natta også, så er trøtt og sjanglete hele dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. januar 2009 #549 Del Skrevet 8. januar 2009 Huffameg, får håpe du får et par uker før termin da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #550 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, minst! hehe Har forresten prøvd å sjekke åpning selv, men det gikk ikke gitt.. Enten så er den helt avflatet eller så har ikke jeg lange nok fingre. Er nok helst det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. januar 2009 #551 Del Skrevet 8. januar 2009 Hehe, jeg klarte heller aldri å sjekk åpning på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 8. januar 2009 #552 Del Skrevet 8. januar 2009 Blir spennende hva lege/jordmor sier i dag! Lykke til!!! Kom på at legen min ikke har sjekket leie på kontrollene, det er jo egentlig litt dumt? På UL i uke 30 lå hun i hodeleie, men hun kan jo ha snudd seg etter det. Prøver å kjenne etter hvilken vei jeg tror hun ligger, men jeg skjønner ærlig talt ikke så mye, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #553 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei, det er ikke lett å skjønne selv hvilken veg de ligger. Mi jente sparker på samme stedet om hun ligger i hode- eller seteleie.. Ikke kjenner jeg forskjell på rumpa og hodet heller.,. Men i dag har jeg kjent masse spark nedover, så det kan tyde på at hun ligger med beina ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 8. januar 2009 #554 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er ikke lett det med hvordan de ligger, nei! Forvirrende, rett og slett. Håper din fortsatt ligger med hodet ned, og at hun bare har hatt boksekamp i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 8. januar 2009 #555 Del Skrevet 8. januar 2009 Hiver meg på tippelista med 27. januar! Blir spennende å høre hvordan ting stod til på dagens UL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #556 Del Skrevet 8. januar 2009 PÅ ul var alt fint og hun ligger med hodet ned:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. januar 2009 #557 Del Skrevet 8. januar 2009 30 januar tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 9. januar 2009 #558 Del Skrevet 9. januar 2009 Eg trur du får litt før termin, 1. februar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #559 Del Skrevet 9. januar 2009 Tippeliste for fødsel: Anne Shirley: 27.Januar Skogmusa: 29.Januar Cloudberry: 30.Januar Iingvild: 31.Januar Imli: 1.Februar Frida: 1.Februar Itla: 2.Februar Håper virkelig Anne Shirley vinner denne runden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #560 Del Skrevet 9. januar 2009 Må bare skrive litt mer om ul i går. Legen hadde det som alltid svært travelt og han sveipa bare over magen og konstaterte at hodet var ned. Jeg sa fra om at på ultralyden i jula så hadde babyen navlestrengen under rompa, og jeg er redd den skal ha blitt liggende der, han avfeiet meg bare uten å ha sett etter.. Lurer på om jeg kan kreve en ul når jeg går i fødsel jeg? Bare for å slippe å være redd for det i hvertfall.. I tillegg så tror jeg ikke babyen er så stor likevel. I uke 28 konkluderte de med et vekstavvik på +12%- det betyr ca 3800g ved fødsel. I uke 35 sa de +5% og det betyr jo ingenting, men fortsatt sa legen ca 3800g ved termin--Hva betyr det da. Ikke at det spiller så stor rolle, men det er litt rart. I kveld skal typen ut med kompiser- 3uker før termin!! Syns det var i drøyeste laget og kjenner jeg blir litt bekymret for om det skal skje noe. Han tar dett med knusende ro- altfor mye ro.. Det skjer nok ikke noe, men man kan aldri vite..Hvem skal da kjøre meg til sykehuset? Taxi er umulig å få tak i her.. Æsj, kjenner jeg blir litt sur. Ikke er han flink til å drikke lite heller.. I natt har jeg sovet bedre, stabla opp ikke mindre enn fem puter, under magen, hodet, mellom beina, bak ryggen og en til å legge armen rundt- var ganske behagelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå