Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Håper det ikke er bad luck å lage sin egen kake. Jeg skal nå uansett gjøre det. :) bryr meg ikke så mye om sånt. Har bestemt meg for det for lenge siden at når jeg en gang giftet meg, så skulle jeg lage kaken selv.

Kjolen ligger på facebookgruppa ja. Den er ikke spesielt sydd til meg nei. Det er en Sincirity Bridal kjole. Jeg fikk sydd en på JK dress, men ble ikke fornøyd. Så da var det ut i salong å prøve. Den kjolen jeg har nå, er jeg mye mere fornøyd med enn den første. :jepp:

Lurt å få Ansjoni til å sende. Synd noen av varene på ebay er vanskelig å få tak i for oss som bor utenfor USA. Jeg bare elsker Ebay da. Masse kult å få tak i.

Synes heller ikke det er noe å bry seg om, hvertfall ikke hvis det ikke er noe stress! Og det er det vel ikke for en så erfaren person som deg...

Har vært og tittet på kjolen din nå, og den var veldig flott! :hjerte: Fine detaljer og nydelig slep :Nikke:

Ha en fortsatt fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så koselig dinedama. :rødme:

Gleder meg til å se deg jeg også. Du er jo først, men aller først er Mazzipia. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja først er det meg.. :dåne: :dåne: Men jeg gleder meg likevel til å se bilder av dere!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer til å sitte klistra ved PC`n fra tidlig søndag jeg.

Det gjorde jeg til Agnethe også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det skal jeg innrømme at jeg har gjort til enkelte også :fnise:

Og jeg gleder meg til å se bilder av deg Maye, og jeg håper virkelig at alle de fine kakene dine blir dokumentert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Agnethe. :)

Skal prøve å huske på å ta bilder av kakene etterhvert som de blir ferdige, så skal jeg legge de inn etterhvert som jeg får tid. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var samtalen med presten unnagjort.

Synes ikke hun spurte så mye jeg. Spurte om når vi møttes, og hvordan, hvor vi bor, og om barna. Så ble det forklart hvordan vi skulløe gjøre ting, og så var vi ferdige.

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det skal jeg innrømme at jeg har gjort til enkelte også :fnise:

Og jeg gleder meg til å se bilder av deg Maye, og jeg håper virkelig at alle de fine kakene dine blir dokumentert ;)

Ja!! :hoppe:

Kakebilder! :strix:

Signerer disse.

Da var samtalen med presten unnagjort.

Synes ikke hun spurte så mye jeg. Spurte om når vi møttes, og hvordan, hvor vi bor, og om barna. Så ble det forklart hvordan vi skulløe gjøre ting, og så var vi ferdige.

:vetikke:

Presten vår spurte ikke om noenting han heller. Vi ble gift likevel ;)

Tenkte jeg skulle feire bryllupet ditt med innflytningsfest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: Innflyttingsfest høres jo bra ut. Du får ta en skål for oss. :hoppe: :hoppe:

Det er ledig plass i kirka om du vil starte dagen der. :sjenert:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: Innflyttingsfest høres jo bra ut. Du får ta en skål for oss. :hoppe: :hoppe:

Det er ledig plass i kirka om du vil starte dagen der. :sjenert:

Selvfølgelig skal jeg ta en skål for dere.

Jeg har besøk av ei venninne den helga, men jeg kan spørre henne. Og om du ser to fremmede damer på bakerste benk er det nok oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se etter dere. :jepp:

Jeg har sendt henne melding og spurt nå. I'll let you know :)

Takk for at du vil ha meg deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise:

Skulle jeg tatt bryllupsreise innenlands den helgen så hadde den garantert 100% gått til Bergen :Nikke:

Der er det Alan Jackson konsert :hoppe: Jeg har såååå lyst å dra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...