Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Jeg syns du var altfor snill! Et bryllup er ikke en sånn fest hvor man spør om man kan ta med seg en venn. Det er utrolig frekt! :nei:

vet ikke om jeg hadde vært så grei :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det var frekt å ringe så tidlig om morgenen også jeg.. :ler:

Ellers helt enig med de andre - man inviterer ikke seg selv/andre venner til bryllup!! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg i rekken her. Du trenger absolutt ikke ha noen dårlig samvittighet!

Nå er det ikke lenge igjen til :bryllup: Er en stund siden jeg har vært innom her så jeg (:sjenert:) og det er jo masse fint som har kommet på plass i det siste. :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da legger jeg ifra meg den dårlige samvittigheten min, og gleder meg til dagen igjen. :)

Takk til dere alle sammen. :klemmer:

I dag har kjære vært å henta sjaketten sin, og han prøvde hele sulamitten på brudesalongen. Han blir så fin, ble helt nyforelska igjen jeg. For en flott mann jeg får. :hoppe:

Har sittet å lage div. marsipanpynt i kveld i 4 timer, så nå er jeg litt lei. Måtta ta en KG pause før jeg fortsetter. Eller kanskej jeg bare skal si at det er nok i kveld, og så heller finne senga mi i rett tid i dag. Greier jo ikke komme meg i seng før i tretia på natta, så kanskje jeg skal prøve å snu tilbake døgnet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er flere med litt håpløs døgnrytme. Jeg kommer til å angre bittert på at jeg la meg så sent når vekkerklokka ringer før åtte i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, må du oppe sååå tidlig.? :troest:

Jeg har ferie jeg, så jeg ligger litt utpå denne uka. Gutten er på ferie hos tanten min, så benytter anledningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, må du oppe sååå tidlig.? :troest:

Jeg har ferie jeg, så jeg ligger litt utpå denne uka. Gutten er på ferie hos tanten min, så benytter anledningen.

Jeg er ikke vant med å stå opp så tidlig, jeg. Sliter nok med å komme meg opp før ti. :fnise:

Så deilig da. Man må benytte anledningen mens man kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å slite med det samme. :fnise:

Men den tid, den sorg. :) Har to uker ferie igjen etter uka her, så trenger ikke øve meg på å stå opp tidlig riktig ennå.

(Selv om jeg skal til frisøren tidlig på fredag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere forresten på bryllupsreise? (*litt forvirra når det kommer til hvem som gjør hva når og hvor*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke planlagt noe bryllupsreise nei, men vi får se utpå senhøsten om vi tar oss en tur.

Vi skal en tur til Køben før jul, så om ikke annet, så blir det bryllupsreisen vår.

Kjære drømmer om Liverpooltur også, så vi får se hva det blir til. Ingen av oss har noe spesielt ønske om syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke planlagt noe bryllupsreise nei, men vi får se utpå senhøsten om vi tar oss en tur.

Vi skal en tur til Køben før jul, så om ikke annet, så blir det bryllupsreisen vår.

Kjære drømmer om Liverpooltur også, så vi får se hva det blir til. Ingen av oss har noe spesielt ønske om syden.

Vi skal heller ikke ha bryllupsreise, men tenker som dere angående en Køben-tur. Vi skal heller ta en lang reise til neste år sammen med barna. Kan ikke være borte fra småttisene mine lengre enn et par netter. :fnise: Men jeg tror det er viktig å ha litt tid å "lande" på etter bryllupet, så vi har en felles uke med fri. Nå er det jammen ikke lenge igjen til dagen vår Maye! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt at du må prøve å snu døgnet...

Jeg er selv et skikkelig B-menneske, men har måttet jobbe dagvakter hver dag nå i 10 dager. Jeg holder jo på å dæva om morran, for jeg kommer meg ikke opp! :forvirret:

Men i dag har jeg heldigvis hatt fri, så sto opp først kl. 10 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal heller ikke ha bryllupsreise, men tenker som dere angående en Køben-tur. Vi skal heller ta en lang reise til neste år sammen med barna. Kan ikke være borte fra småttisene mine lengre enn et par netter. :fnise: Men jeg tror det er viktig å ha litt tid å "lande" på etter bryllupet, så vi har en felles uke med fri. Nå er det jammen ikke lenge igjen til dagen vår Maye! ;)

Vi har også ei uke til å "lande" på etter bryllupet, og det tror jeg gjør bare godt.

Nå er dagen her snart Honey :hoppe: :hoppe:

Jeg føler jeg har det meste under kontroll jeg nå, så nå er det bare innspurten igjen.

Vi har så gode hjelpere som hjelper oss emd både det ene og det andre, så føler ikke det blir noe styr og stress heller.

Mangler en butikkrunde for å kjøpe det siste nå. Og så vurderer vi en tur til sverige for å kjøpe inn velkomstdrikken, men vet ikke om det er såååå mye å spare på den så får se hva vi gjør.

Skjønner veldig godt at du må prøve å snu døgnet...

Jeg er selv et skikkelig B-menneske, men har måttet jobbe dagvakter hver dag nå i 10 dager. Jeg holder jo på å dæva om morran, for jeg kommer meg ikke opp! :forvirret:

Men i dag har jeg heldigvis hatt fri, så sto opp først kl. 10 :nigo:

Deilig å sove utpå litt når man kan. jeg sov til 11.15 i dag. Deeeeilig.

Blir sikkert vanskelig å begynne på jobb igjen. heldigvis jobber jeg en del kvelder på turnus den første uka etter ferien, så det blir jo en myk overgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei Maye! :vinke:

Noen dager siden jeg var innom sist nå, så må bare få lov til å :kjefte: litt på frekke onkelen jeg også! Jeg skjønner ikke hva det er med folk og det å ta seg friheter i bryllupet til andre!! Vi hadde jo en kjemperunde med det der, da det plutselig viste seg at kjæres onkel og tante hadde tatt med to av sine barnebarn (som ikke var inviterte) sørover fra Nord-Norge, for det måtte jo gå greit. Vi var knallharde og sto på vårt, skulle de få vært med fantes det tolv andre som også måtte få tilbudet, og det var ikke aktuelt. Det endte jo som kjent med at alle trakk seg fra hele bryllupet, fordi de mente vi var rigide barnehatere (de sa faktisk det) og at "de kanskje hadde skjønt det hvis det var selskap hos kongen, men det kunne da virkelig ikke være så vanskelig". Det er ikke så god tone mellom kjære og den siden akkurat nå for å si det sånn.... :rolleyes: Vi fant til slutt ut at de sannsynligvis bare regnet med at før eller senere bukket vi under, så vi er litt fornøyde med ikke å gjøre akkurat det!

Og nå nærmer det seg med stormskritt for deg!! :strix: Det er jo KG-bryllup hver helg nå for tida! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Neferet :vinke:

Koselig å se deg i boka mi igjen. Ja ble litt teit det der med onkel. Tror ikke han skjønner hvor mye ekstra jobb det blir, og skulle han fått lov, skulle mange andre også fått lov her. For min del kunne han bare holdt seg hjemme egentlig, for det er ikke store tapet om han ikke er der. Menmen, det løste seg da til slutt. Hun får komme til kaffen. Synes egentlig bare synd på onkel som ikke skjønner bedre.

Om det blir sure miner etterpå, får det bare bli sånn. Har ikke så mye kontakt med de alikevel.

Ja det nærmer seg nå. Gleder meg bare mere og mere nå. Kjære kom hjem i dag og sa at han gleder seg han også. Det er litt godt at han sier det, for han er ikke så glad i store selskap. Dinedama er først ut nå, så skal jeg begynne ordentlig med nedtelling. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maye! :vinke:

Noen dager siden jeg var innom sist nå, så må bare få lov til å :kjefte: litt på frekke onkelen jeg også! Jeg skjønner ikke hva det er med folk og det å ta seg friheter i bryllupet til andre!! Vi hadde jo en kjemperunde med det der, da det plutselig viste seg at kjæres onkel og tante hadde tatt med to av sine barnebarn (som ikke var inviterte) sørover fra Nord-Norge, for det måtte jo gå greit. Vi var knallharde og sto på vårt, skulle de få vært med fantes det tolv andre som også måtte få tilbudet, og det var ikke aktuelt. Det endte jo som kjent med at alle trakk seg fra hele bryllupet, fordi de mente vi var rigide barnehatere (de sa faktisk det) og at "de kanskje hadde skjønt det hvis det var selskap hos kongen, men det kunne da virkelig ikke være så vanskelig". Det er ikke så god tone mellom kjære og den siden akkurat nå for å si det sånn.... :rolleyes: Vi fant til slutt ut at de sannsynligvis bare regnet med at før eller senere bukket vi under, så vi er litt fornøyde med ikke å gjøre akkurat det!

Og nå nærmer det seg med stormskritt for deg!! :strix: Det er jo KG-bryllup hver helg nå for tida! :hoppe:

WHAT?! :frustrert: Dette har ikke jeg fått med meg! Blir skikkelig forbannet og provosert over at det går an å være så egoistisk og stae som det din kjæres onkel og tante var i den situasjonen. Hallo?! mangler de en kobling der oppe?! :lete: Var godt dere sto på deres! :Nikke::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du seriøst?? :hakeslepp:

Åååå jeg misunner deg :sur: Jeg er ikke akkurat blodfan, men stor fan kan man si :Nikke: Ikke så stor at jeg MÅ kjøpe musikken, men laster den ned og har det i bilen og på siden av en dram ;)

:jepp: Det skal jeg ;) Hører stortsett bar på Alan Jackson når jeg er på fest hos hun venninnen jeg skal med jeg da :fnise:

Ja ble litt teit det der med onkel. Tror ikke han skjønner hvor mye ekstra jobb det blir, og skulle han fått lov, skulle mange andre også fått lov her. For min del kunne han bare holdt seg hjemme egentlig, for det er ikke store tapet om han ikke er der. Menmen, det løste seg da til slutt. Hun får komme til kaffen. Synes egentlig bare synd på onkel som ikke skjønner bedre.

Om det blir sure miner etterpå, får det bare bli sånn. Har ikke så mye kontakt med de alikevel.

Ja det nærmer seg nå. Gleder meg bare mere og mere nå. Kjære kom hjem i dag og sa at han gleder seg han også. Det er litt godt at han sier det, for han er ikke så glad i store selskap. Dinedama er først ut nå, så skal jeg begynne ordentlig med nedtelling. :hoppe:

:riste: For noen folk... Blir de sur så er det deres problem.

Så koselig å høre at han også gleder seg, tenk bare en ukes tid igjen nå :strix:

Ha en god siste helg som ugift kvinne! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk MaiL. En fin helg ønskes deg også. :klem:

I dag har jeg vært på prøvesminking. Uvant med sminke på, for jeg bruker ikke det til daglig. Men tror det blir ganske bra. :)

Å så har jeg tatt etterveksten på håret mitt, så det er klart.

I morgen skal jeg på en runde for å kjøpe velkomstdrinker og noe annet småtteri. Så får jeg besøk av svigerinnen min, for vet dere hva (Holde dere til stolen nå....)

Kjære skal drikkes ut!! :hoppe: Jeg er så glad broren bestemte seg for å ordne noe. Så kjære blir hentet halv tolv i morgen. Håper han får en super dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...