Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

:goodbye:

Snikleser her! :fnise: Tittet innom og oppdaget at det er idag du skal gifte deg!!

Så da må jeg jo bare si;

Lykke til og gratulerer så mye! Snart er du fru! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :vinke:

har ikke vært innom her før, men har sett deg i andre dagbøker!! å så så jeg at idag er den store dagen deres :strix: så da titter jeg innom og legger igjen en stooor gratulasjon og ønsker dere en flott dag :strix:

nyt dagen :rødme:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

har ikke vært innom her før, men har sett deg i andre dagbøker!! å så så jeg at idag er den store dagen deres :strix: så da titter jeg innom og legger igjen en stooor gratulasjon og ønsker dere en flott dag :strix:

nyt dagen :rødme:

:hug:

Samme her! Ønsker dere en helt fantastisk dag! Håper den bli akkurat som du har drømt om! Nyt den!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den ligger på nettet ;) Kan sende deg PM jeg ;)

Kan du sende til meg også?

Nå skal jeg pusse tennene og så skal jeg i vielsen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: :strix: :strix:

Fine brura. Vakker og rørt. Jeg fikk frysninger da du kom inn. Og så hadde jeg store problemer med å holde tårene tilbake da solisten sang "you'll never walk alone" som en overraskelse til mannen din (for det var vel en overraskelse?). Jeg legger ut et bilde i KG-gruppa, (men jeg tror nok mange andre tok mange bilder som var finere.)

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:rødme: :rødme: Gratulerer så mye som nygift Maye!!! :rødme: :rødme:

Håper dere har det helt fantastisk, og at dagen er alt dere har drømt om og enda litt til!

(og så håper jeg dere har bedre vær enn vi har i Oslo i dag, her hadde det vært litt kjipt å arrangere bryllup i dag!! :regn: )

Ha en fantastisk kveld og natt som kone!! :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Gratulerer så masse som nygift, kjære maye :hjerte: Håper du hadde en aldeles herlig dag i går, og at den første dagen, samt de resterende dager som gift med din kjære blir lykkelige og fulle av solkskinn :strix:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk alle sammen. :strix: det er flott å være gift. Kommer med referat senere. Må rydde ut det siste fra bilene, og så tror jeg jeg finner senga mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, jeg lurte på noe som ikke er bryllupsrelatert, hvis det er greit.. ;) Var det du som snakka om Patriotene for leeeenge siden? Nå har jeg nemlig sendt innmeldingsskjema, så nå får vi se hva som skjer! :jepp:

Håper du nyter hvetebrødsdagene og alle gode minner! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...