Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Takktakk MaiL. En fin helg ønskes deg også. :klem:

I dag har jeg vært på prøvesminking. Uvant med sminke på, for jeg bruker ikke det til daglig. Men tror det blir ganske bra. :)

Å så har jeg tatt etterveksten på håret mitt, så det er klart.

I morgen skal jeg på en runde for å kjøpe velkomstdrinker og noe annet småtteri. Så får jeg besøk av svigerinnen min, for vet dere hva (Holde dere til stolen nå....)

Kjære skal drikkes ut!! :hoppe: Jeg er så glad broren bestemte seg for å ordne noe. Så kjære blir hentet halv tolv i morgen. Håper han får en super dag. :)

Så utroooolig bra at det blir utdrikningslag i morgen :hoppe:

Jeg bruker heller ikke sminke til daglig, så det var uvant med masse masse sminke i bryllupet.. masse ting jeg ikke hadde hørt om en gang. hehe. men det ble veldig fint, altså. :) men jeg følte meg som en tulling da jeg var med venninna mi på parfymeriet og handla inn all sminken. Hun og ekspeditøren spurte meg hele tiden om min mening, men jeg hadde ikke så mye å bidra med. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste søndag som ugift. :hoppe:

Kjære hadde utdrikningslag i går. De kom å hentet han i tolv tiden. Han kom hjem halv elleve på kvelden, full som en alke. :fnise: Rett i seng gitt.

Redusert form i dag stakkaren. Men han har hatt det gøy da, og det er jo det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja under en uke. :strix:

Begynner å kjenne at jeg er litt spent ja. Men det har ikke gått opp for meg at det er til helga ennå. Dagen føles så langt unna ennå, og så vet jeg jo egentlig at den kommer veeeeeldig fort nå.

Men det er sikkert for at jeg har venta så lenge og planlagt så lenge at det er uvirkelig at vi snart kommer i mål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 små dager igjen nå, tenk til helgen er du en gift kvinne :strix:

Godt å høre at de fikk ordnet et utdrikningslag til din kjære, og at han koste seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er du fru :strix: nesten så noen skulle ha tatt bilder på bryllupsdagen og streamet rett til FB, slik at vi som er mest nysjerrig kunne ha fått sett :ler:

:strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart bryllup ja. :strix: Dagene bare raser avsted. I dag har vi vært å lett litt etter cognac og likørglass, så nå har vi invistert i 100 likørglass. Skal kjøpe cognac i morgen.

Ellers så har tante fiksa hvitdukene mine, så de ligger nyrullet i en pose, klar til å legges på.

Har planer om å handle det siste vi trenger i morgen, samt begynne å sette ut bordene å legge på duker og div. i morgenkveld. greit å få gjort unna sånne ting litt tidlig, så det ikke blir stress på fredag. Har en plan om å legge meg i rett tid på fredag. Men jeg vet jo hvordan det blir med meg og planene mine. :fnise:

Har ringt fotografen i dag, og fått bekreftet at alt der er klart. Kjære har ringt avisen og satt inn annonse til torsdag.

Så tror egentlig jeg er i rute jeg. :hoppe:

Agnethe: Det er plass til flere i kirka vet du, så om du har lyst til å være papparazzi, så er jo det lov. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det, da må jeg manne meg opp :rødme:

Jeg er egentlig veldig sjenert :sjenert::sjenert:

Kanskje jeg dukker opp ;)

Fant du cognacglass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig om du dukker opp Agnethe.

Ikke tenk på at du er sjenert. :) Fant ikke i glass nei, synes det blir for dyrt å svi av 2500.- på glass som blir brukt en gang, og ikke har vi plass etterpå til de heller. :) Så vi kjøper engangs på maske til 2 kr glasset. :) Ikke akkurat cocnac, men de går fint å bruke til det. Skal ha handledag i morgen.

Dinedama: Du får komme i helikopteret ditt. ;) Hadde vært koselig om du bodde nærmere da. Men det er jo bare en svipptur fra nord. :)

Jeg begynner å merke sommerfuglene nå, så jeg gleder emg absolutt. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, husker feil jeg da. Synes vi snakket om helikopteret ditt i boka di for leeeeenge siden. :klø:

Har du noen tips og råd som du ville gjort anderledes i helga eller?

Noe du angrer på at du ikke gjorde f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg angrer på at vi ikke tok mer bilder... men det var så varmt at det var rett og slett helt jævlig både på kirketrappa og på fotolocationen... Jeg angrer på at jeg ikke fikk noen fotograf bilder av bare meg og noen av bare Ælen.

Jeg er super fornøyd med pølser som nattmat og mange av gjestene kommenterte og skrøt over det! :jepp:

Jeg er glad jeg ikke lagde noen kaker selv selv om jeg hadde tid til det ;) For det hadde jeg blitt stressa av.

Jeg er glad jeg samlet en hel gjeng venninner kvelden før og at vi koste oss masse :)'

Og ikke minst er jeg glad for at vi hadde god tid til pynting av lokalet og at vi gjorde ting veldig enkelt og greit :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder alene av gommen er notert. :)

Vi har sodd til nattmat, håper det faller i smak til gjestene.

Skal være sammen to venninner på kvelden før. Det gleder jeg meg til. De er tilreisende, og jeg ser de sjelden.

God tid til lokalet er jeg også glad vi har.

gleder meg til å begynne i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt er i rute Maye! Bra at du føler du har god til, for da har man tid til å nyte det også. :) Her føles også alt veldig bra. Vi bare gleder oss, og har egentlig ikke så fryktelig mye å gjøre, men mest organisere. Har planer om en avslappende torsdag og litt kos på fredags kveld. ;) Dette blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er i rute du også da Honey. :)

Dette blir en flott uke. :) Gleder meg masse til Lørdag jeg nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...