Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Ferie og bryllupsinnspurt! :strix:

Lurt å ta litt hver dag. :jepp: Og det var jo et par dager der som bare hørtes kos ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Her går det unna! Snart bryllup jo! :strix: Ser ut som du har god kontroll på hva som skal gjøres fram til den store dagen! :jepp: Og da er det jo litt kos å drive med planlegging også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg lur som har fordelt litt hver dag. :jepp:

Men så er jeg ikke så flink til å følge planene mine da. I dag tok jeg en spontantur til fosen, og har nettop kommet hjem. Men det var om bryllup det også da, for nå har jeg pratet med Gudfar om han vil følge meg opp gulvet, og vi har snakket om det praktiske.

Så i morgen får jeg prøve å gjøre det som skulle gjøres i dag også. Greit med god tid. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tittet litt rundt og skjønte nå at du var forhandler for cacas... Da er det ikke rart du har tilgang til mye snacksy bakeutstyr og kakestativ! ;) Driver og lurer på om jeg skal melde meg på et helgekurs her i Oslo. Har virkelig blitt interessert i kakedekorering etter all tittinga på internett :jepp:

Skal du lage egen bryllupskake?

Bare 18 dager igjen!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TuttaV. :goodbye:

Tror ikke du har vært innom boka mi før.

Iallefall :velkommen: skal du være.

Jada, jeg har vært forhandler for Cacas i sin tid. Nå er jeg bare kursholder, men det er gøy det også.

Man lærer kjemepmasse på de kursene, så vil absolutt anbefale de.

Kakestativet du etterspør er ett jeg har bestilt fra USA, men jeg kjenner ei der, så jeg fikk det sendt til henne, og så har hun sendt det til meg. Jeg skal bruke det i vårt bryllup, og klart jeg skal lage kaken selv, samt en haug andre kaker.

Gleder meg sånn. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond::strix: Jeg har henta kjolen min :bond::strix:

Fiks ferdig hos brudesalongen. Den ble så fiin.

Tenkte i utgangspunktet at kjære skulle ha dress, men hun i brudesalongen sa at det ble veldig kjedelig i forhold til min flotte kjole, så nå skal kjære prøve sjakett på Lørdag så får vi se.

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så deilig å ha den i hus. :strix:

Er glad vi ble enige om prisen på forhånd da, for hun prøvde seg med at det ble dyrere fordi det var så mye jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Var heldig med den. Kunne sikkert fort blitt det dobbelte, men som hun sa: Hadde de sagt 1000.- så hadde de sagt 1000.- Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arg. :kjefte:

"Alle" vet jeg har ferie, men to dager på rad nå har telefonene strømmet inn før kl 9 på morgenen.

Hadde vært litt greit å få sove utpå en dag da men..

Å så er jeg sånn som ikke får til å sove etterpå heller.

Satt oppe til kl 3 i natt. For jeg fikk ikke skriveren til å virke. Men greide det til slutt, så nå er kaffesangen ferdig.

Venter på at klokka skal bli halv tolv nå, så jeg får dratt på PALS å kjøpt 15 kg marsipan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? Skal du enda ha den kjolen som ligger ute på FB-gruppa? :jepp:

Den er bare så nydelig!! :dåne:

Du skulle få sydd den inn var det sånn og forstå? :klø: Det gikk vel bra regner jeg med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jupp skal ha den kjolen, og den er fiks feridg sydd inn, og opp, og justert på skuldrene. Den er såååå mye finere nå enn på de bildene. :)

Veldig, veldig fornøyd. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TuttaV. :goodbye:

Tror ikke du har vært innom boka mi før.

Iallefall :velkommen: skal du være.

Jada, jeg har vært forhandler for Cacas i sin tid. Nå er jeg bare kursholder, men det er gøy det også.

Man lærer kjemepmasse på de kursene, så vil absolutt anbefale de.

Kakestativet du etterspør er ett jeg har bestilt fra USA, men jeg kjenner ei der, så jeg fikk det sendt til henne, og så har hun sendt det til meg. Jeg skal bruke det i vårt bryllup, og klart jeg skal lage kaken selv, samt en haug andre kaker.

Gleder meg sånn. :hoppe:

Nei, jeg har vel kanskje ikke det?! Men bedre sent enn aldri eller hva? Er jo så spennende nå når det nærmer seg den store dagen!

Jeg tror jeg bare skal ta å melde meg på et kurs med en gang! Prøve å rekke en helg før bryllupet, så får jeg kanskje utnyttet mine nylærte kunnskaper :lur:

Jeg spurte om hvordan du hadde fått tak i det kakestativet i min egen dagbok, men det spørsmålet kan du jo bare se bort i fra nå, for du har jo svart det her! :) Kanskje jeg må få Ansjoni til å sende det til meg når hun flytter, hvis jeg får dreisen på kakepyntinga ;)

Skal det ikke være "bad luck" om bruden lager sin egen bryllupskake? Har hørt slike rykter... :vetikke:

Men det blir sikkert et knallflott kakebord! Gleder meg til å se bilder! :jepp:

Jeg skulle også til å spørre om kjolen din, den må jo være stunning hvis du får spesiallaget og mannen må ha ekstra fin dress! :jepp: men så så jeg dinedama skrev at den lå ute på fb, så da får jeg kanskje ta meg en tur inn på fb-gruppa vår?! Uansett, gratulerer med å ha fått den i hus! :strix: Deilig følelse! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og sønnen vært i skogen å plukket løvetannblad.

Holder på å lage de der blomsterballene vi skal ha utenfor kirka.

Er foreløpig ganske fornøyd.

Har limt på bladene med undersiden opp på en av ballongene nå, med tapetlim, men lurer på om jeg kanskje har fått kjøpt litt for tykt lim.

Iallefall er det veldig hvitt. Så nå venter jeg på at det skal tørke litt, sånn at jeg får se om det blir veldig hvitt utenpå også når det er tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har vel kanskje ikke det?! Men bedre sent enn aldri eller hva? Er jo så spennende nå når det nærmer seg den store dagen!

Jeg tror jeg bare skal ta å melde meg på et kurs med en gang! Prøve å rekke en helg før bryllupet, så får jeg kanskje utnyttet mine nylærte kunnskaper :lur:

Jeg spurte om hvordan du hadde fått tak i det kakestativet i min egen dagbok, men det spørsmålet kan du jo bare se bort i fra nå, for du har jo svart det her! :) Kanskje jeg må få Ansjoni til å sende det til meg når hun flytter, hvis jeg får dreisen på kakepyntinga ;)

Skal det ikke være "bad luck" om bruden lager sin egen bryllupskake? Har hørt slike rykter... :vetikke:

Men det blir sikkert et knallflott kakebord! Gleder meg til å se bilder! :jepp:

Jeg skulle også til å spørre om kjolen din, den må jo være stunning hvis du får spesiallaget og mannen må ha ekstra fin dress! :jepp: men så så jeg dinedama skrev at den lå ute på fb, så da får jeg kanskje ta meg en tur inn på fb-gruppa vår?! Uansett, gratulerer med å ha fått den i hus! :strix: Deilig følelse! :hjerte:

Håper det ikke er bad luck å lage sin egen kake. Jeg skal nå uansett gjøre det. :) bryr meg ikke så mye om sånt. Har bestemt meg for det for lenge siden at når jeg en gang giftet meg, så skulle jeg lage kaken selv.

Kjolen ligger på facebookgruppa ja. Den er ikke spesielt sydd til meg nei. Det er en Sincirity Bridal kjole. Jeg fikk sydd en på JK dress, men ble ikke fornøyd. Så da var det ut i salong å prøve. Den kjolen jeg har nå, er jeg mye mere fornøyd med enn den første. :jepp:

Lurt å få Ansjoni til å sende. Synd noen av varene på ebay er vanskelig å få tak i for oss som bor utenfor USA. Jeg bare elsker Ebay da. Masse kult å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...