Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Det må bare ordne seg på ett vis vet du. Selv om det ikke blir slik vi hadde tenkt.

Men er enig i at det er trist at han ikke har det bra. Dette skulle jo være en flott tid for han også. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:jepp: det er det vi satser på. :)

edit*

Kanskje det er ett bartybyfenomen? Agnethe og Agnethemannen stakkar sliter jo med sitt de også.... :klø:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å lese om det med mannen din. :( Men det ordner seg sikkert til det beste og det er jo ikke han som taper ansikt. Men kjedelig uansett. Så fint at det ordnet seg med bil da. Hørtes helt fantastisk ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fåt frosset ned 1500 isbiter, håper det er nok. Mangler bare å kjøpe litt jordbær å fryse ned nå, til strawberry daquiry. :sikle:

Vi skal ha ei dame som jobber i utelivebransjen i baren, så blir sikkert noen gode drinker.

Kjæres bror ringte i dag, og var så positiv, skulle kjøpe seg ny dress og greier, så da møter han sikkert opp da. Enn så lenge. :)

Mamma var innom i dag,og hun er så ivrig på det som skal skje framover. Det er så gøy at hun spør om ditt å datt og forteller ivrig ivei om de oppgavene hun har fått til bryllupet. :)

I natt har jeg nattevakt på jobben igjen, i stedet for senvakt i morgen, så blir litt ekstra penger av det da. :) Tenkte jeg skulle bruke natta til å få ordnet med det festprogrammet. Vi har bestemt oss for hvordan kirkeprogrammet blir nå, så der mangler det bare å ta bilde av oss. Kjære vil ikke at vi skal bruke det vi har på hjemmesiden, for han er ikke fornøyd med det. og jeg er egentlig enig, emn vi hadde ikke noen gode bilder av oss sammen heller, så da måtte det bli det bildet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må rette litt på meg selv. :opplyser:

Det var ikke en 66 mod Buick vi skulle ha til bryllupsbil, men en 64 mod.

Håper på litt godt vær til dagen nå, så vi får kjøre den med taket nede. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Så gøy med en ivrig mamma :hoppe:

Og en profesjonell en til å blande drinker hørtes veldig bra ut :skaal:

God helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det er kpselig når hun viser sånn engasjement, men samtidig ikke blander seg i hvordan vi vil ha det. :hoppe:

Tusen takk for helgehilsen. God helg til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei! :)

Jeg trodde jeg skrev her igår, men det gjorde jeg tydeligvis ikke :klø:

Jeg har i hvert fall vært igjennom store deler av boka di! Og jeg gleder meg til å følge med videre :jepp:

Nå er det jo ikke lenge til det er bryllup! :)

Ha en flott helg! :vinke::klem:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ida-Kristine :goodbye:

:velkommen: til boka mi.

Så gøy at du vil følge meg den siste måneden før jeg står brud.

Det nærmer seg med stormskritt nå, og dagene flyr avsted :bond: :bond: :bond:

Ha en flott helg du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er lenge siden jeg har vært innom hos deg nå :kose:

Det ser ut som om dere får unnagjort det meste denne tiden :jepp: Har dere funnet noe nytt bilde til kirkeprogram/festprogram?

Ha en fin helg videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg her igjen. :)

Vi har ikke funnet noe nytt bilde, men jeg regner med at vi får sønnen til å ta ett nytt et i morgen. :) er meldt litt fint vær igjen da. :jepp:

Hadde besøk av ei venninne i kveld, og hun skal tegne baksiden på kirkeprogrammet, så da er det i boks også. :hoppe:

Deilig med gode venner. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det ordner seg :Nikke: Jeg føyer meg inn i rekken til Ansjoni og Dinedama om at gode venner er det beste man kan ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi har samme bryllupsdato lurer jeg på hva du har igjen av store oppgaver egentlig? Jeg føler jeg har en viss kontroll på de store tingene, men at det er detaljene som plager meg mest. Vi har alt av ting som skal bestilles i boks bortsett fra bryllupskake. Og hadde du bodd nærmere skulle jeg jammen meg spurt deg. Men på en annen måte regner jeg ikke med at du hadde vært så interessert i å stå å lage bryllupskake fredag den 14.august. :fnise: Av smått som må gjøres er det sy på perler som har falt av på brudekjolen, legge opp buksa til sønnen til kjære, sette i strikk i underskjørt til brudepikene osv. Håpløst kjedelige oppgaver som SKAL gjøres i god tid. Og resten av arbeidet med trykksaker til festen og kirken. Det er forsåvidt gøy, men mye jobb!

Så fint at broren var positiv, så får vi bare håpe han holder seg til det han har lovet! ;) Og hurra for gode venner! Kunne ikke tenkt meg et liv uten selv.:) Mandagsklem! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper du får en kjempefin uke, Maye - uten de helt store utfordringene ihht bryllupet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Jeg stikker bare huet inn for å si at jeg ikke har glemt deg (eller de andre).

Forresten.. hvorfor var dere så bekymra for zilje? håper det er i orden nå i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode venner er gull verdt! :strix:

:Nikke:

:Nikke:

:Nikke:

Godt å høre at det ordner seg :Nikke: Jeg føyer meg inn i rekken til Ansjoni og Dinedama om at gode venner er det beste man kan ha ;)

Ja det er supert. Og i kveld har jeg vært å henta serviettene som to venninner har brodert monogrammet vårt på :dåne: litt av en jobb.

Siden vi har samme bryllupsdato lurer jeg på hva du har igjen av store oppgaver egentlig? Jeg føler jeg har en viss kontroll på de store tingene, men at det er detaljene som plager meg mest. Vi har alt av ting som skal bestilles i boks bortsett fra bryllupskake. Og hadde du bodd nærmere skulle jeg jammen meg spurt deg. Men på en annen måte regner jeg ikke med at du hadde vært så interessert i å stå å lage bryllupskake fredag den 14.august. :fnise: Av smått som må gjøres er det sy på perler som har falt av på brudekjolen, legge opp buksa til sønnen til kjære, sette i strikk i underskjørt til brudepikene osv. Håpløst kjedelige oppgaver som SKAL gjøres i god tid. Og resten av arbeidet med trykksaker til festen og kirken. Det er forsåvidt gøy, men mye jobb!

Så fint at broren var positiv, så får vi bare håpe han holder seg til det han har lovet! ;) Og hurra for gode venner! Kunne ikke tenkt meg et liv uten selv.:) Mandagsklem! :klem1:

Hei Honey.

Jeg føler jeg har sånn rimelig kontroll jeg også.

Selv om det står igjen en del ennå:

*Alt av klær til kjære mangler.

*Skal levere brudekjolen min i morgen, og få den tilpasset. Mangler strømper.

*Nattmat (Sodd, men det må jo kjøpes)

*Har laget kirkeprogrammet på pc, mangler den tegningen hun venninnen min skulle lage, men ellers er det i boks.

*Forsiden på festprogrammet.

*Blomsterpynten (tas den siste dagen, men lurer på å kjøpe inn hortensia snart, så den får bli stor til bryllupet)

*prøvetime til frisør, men den er booket.

*snakke med blomsterdama

*snakke med prest

*pynt til de kakene jeg skal lage selv.

*velkomstdrikke

Ellers er alt i boks. Var å kjøpte duker, sugerør, ark til festprogram, glass til velkomstdrink, og litt annet småtteri i dag. deilig med alt som er unnagjort også. Tror det kan bli mye på slutten alikevel.

Det høres ut som du har stålkontroll da. :) Vi kommer nok i mål begge to skal du se. ;)

Håper du får en kjempefin uke, Maye - uten de helt store utfordringene ihht bryllupet :klemmer:

:klemmer: Tuuuusen takk Agnethe. Du også. :Nikke:

Hei på deg.

Jeg stikker bare huet inn for å si at jeg ikke har glemt deg (eller de andre).

Forresten.. hvorfor var dere så bekymra for zilje? håper det er i orden nå i alle fall.

Heihei du. :)

Så koselig å se deg her igjen. koser deg vel bare med valpen for tiden du tenker jeg. :)

Vi var bekymret for Zilje, for hun skrev at bryllupet var avlyst, og da ble vi litt bekymra for hva som kunne ha skjedd med henne. Har ikke sett henne så mye etterpå heller her inne. :klø: men håper hun har det bra iallefall. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...