Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Koselig med besøk da :) Selv om jeg sikkert hadde syntes det holdt å bli tatt mål av én gang! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir kjempekoselig.

Tror ikke det har så mye å si for henne at vi tar nye mål. Vi har ofte tatt mål av hverandre vi, for vi har gått på sømlinja sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med både dress til gutten og kjoler til forlover og jenta :hoppe:

Blir nok kjempefint alt sammen kan jeg tenke meg ;)

Forresten så må jeg få si at kakene du lager er kjempeflotte! Skulle ønske jeg klarte å lage så fine kaker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MaiL :vinke:

Synes det er så kjekt med alt som er i boks jeg, så er bra å få ting i orden etterhvert ja. :)

Så koselig at du liker kakene mine, du får det nok til du også skjønner du,for det er ikke vanskelig. Det bare tar litt tid. :)

Nå har forloveren min dratt hjem, og det var så koselig med besøk.

Jeg har prøvd på antrekket til bryllupet, og liker kjolen bedre og bedre.

Og så har den blitt for stor. :hoppe: :hoppe:

Ganske mye for stor også, og det er jo gøy. Ikke lenge igjen til den skal til skredderen nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bursdag? I såfall må jeg få gratulere deg masse med dagen :blåse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så koselig det var å stikke innom boka mi en tur. :rødme: Så snille dere er da. :)

her har det vært full rulle i hele dag. Først på jobb, og så masse besøk helt til nå. Nå skal jeg pakke bagen for jeg reiser bort med jobben i morgen og blir til lørdag. :)

Kos dere masse alle sammen. Håper dere har hatt ei flott pinse.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som var.

Hvilken skredder har du brukt, forresten? Og er de dyre? Har lyst til å kjøpe en kjole på ebay som er for stor. Den er ganske billig, men det blir jo fryktelig dyrt dersom jeg må betale i dyre dommer for å sy den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått bursdag :klemmer:

Tusen takk Dinedama. :klemmer:

Gratulerer med dagen som var.

Hvilken skredder har du brukt, forresten? Og er de dyre? Har lyst til å kjøpe en kjole på ebay som er for stor. Den er ganske billig, men det blir jo fryktelig dyrt dersom jeg må betale i dyre dommer for å sy den inn.

Tusen Takk Plingo. :klemmer:

Jeg skal bruke skredderen til frøken frue, hvor jeg kjøpte kjolen. Hun sa det ville koste ca 1000.- kroner å få sydd den inn der hvor det trengs.

Ellers så vet jeg en skredder som holder til bak Carl Johan, kanskje de kan hjelpe deg? Husker ikke helt hva de heter akkurat nå, men det kan jeg finne ut for deg.

Ei stund siden jeg har vært innom. Har jo vært på leirskoletur med noen jeg jobber med. Vi har vært i Engerdal, i naturskjønne omgivelser. Nydelig plass, men ikke så gøy da vi sto opp til SNØ! på Torsdag. Fikk ikke bruk for noen av capribuksene jeg hadde med for å si det sånn.

Men det var en flott tur uansett da.

Her hjemme holder jeg på å styre litt med kjolene jeg bestilte fra JKdress til forlover og samboers datter. Men nå ser alt ut til å gå i orden, så nå er det bare å vente på resultatet. Har vært å kjøpt klistrelapper og bok til å skrive i gavene i dag, så er iallefall det unnagjort.

Nå skal jeg begynne å ta litt sol, sånn at jeg kanskje får litt farve til bryllupet. Jeg har en sånn hudtype som blir solbrent når man melder sol på værvarselet, så jeg må bruke lang tid for å unngå å se ut som en hummer på bryllupsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som den skredderen jeg brukte (i Thomas Angellsgate) har helt normale priser da.. Men det kan hende at ei venninne kan sy inn den kjolen jeg kjøpe på ebay. Da blir det billigere. :) Koster nok uansett ikke like mye som å tilpasse en brudekjole, siden det er så mye stoff i brudekjolene at det koster ekstra..

Høres ut som en fin tur. Til tross for snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er en helt enkle kjole, koster det nok ikke all verden. Min kjole har jo så utrooolig mye stoff, og rynker, og for osv..

Nå er ikke jeg noen ekspert på gatenavn i byen da, men den skredderen jeg mener ligger i Idungården. Samme bygg som carl johan, bare at man går inn på baksiden der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig papirene på vei til skattekontoret.

Huff, føler jeg har ventet alt for lenge med dette, men regner med at jeg får papirene i god tid før bryllupet.

En kollega av meg hadde sendt inn, og sa det tok 14 dager.

Kjære har begynt å våknet og oppdaget at det snart er bryllup også.

Han har jo fått i oppdrag å finne plass til bryllupsnatta, samt å ordne med bil.

Han ble litt blek om nebbet da min kusine minnet han på at det er fiskerimesse i Trondheim akkurat den helga, og at det ikke er noen hotellrom ledig.

Gjett hvem som kasta seg på tlf dagen etter :fnise:

Så jeg skal visst sove i en suite på Brittannia bryllupsnatta. :strix:

Kjære var litt bekymret for at jeg ikke ville være der, ettersom jeg har jobbet der, men for meg spiller det ingen rolle. Kjenner nå at jeg synes det er litt stas å skal sove i bryllupssuiten deres da. Blir gøy det. Trodde egentlig ikke jeg brydde meg om hvor det skulle være, for jeg hadde i utgangspunktet sett for meg min egen seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så du skrev i en annen bok at du ikke helt visste hva du skulle gi til din kjære i morgengave :jepp:

Jeg har funnet den perfekte gaven for min kjære, siden han er Liverpoolfan og aldri har vært på ene eneste Liverpoolkamp skal han få gavekort på tur til høsten, slik at han selv kan bestemme når han skal dra. det finnes faktisk flere byråer som spesialiserer seg på slike fotballreiser.

Jeg har sjekket pris hotelrom og kampbillett er mellom 3000-5000 kr :)

Krysser fingrene for at skattepengene kommer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde jo vært en perfekt gave, hadde det ikke vræt for at vi drar på en sånn tur på brylluosreise til høsten. Vi får ikke bestilt før terminlista kommer, men vi har planlagt en sånn tur.

Men takk for tipset. :)

Skal du være med på turen, eller bare samboeren din?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært en perfekt gave, hadde det ikke vræt for at vi drar på en sånn tur på brylluosreise til høsten. Vi får ikke bestilt før terminlista kommer, men vi har planlagt en sånn tur.

Men takk for tipset. :)

Skal du være med på turen, eller bare samboeren din?

:klemmer:

Nei, han kan fint få lov til å ta med seg en kamerat på den turen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner den. Men de sier at det er kjempegode shoppingmuligheter der da.. er det jeg satser på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: typisk mannfolk å reagere litt seint med bryllupstingene ;) Godt at han fikk fikset suite til dere da :jepp: Jeg har bare sett Britannia utenfra jeg da, men det er sikkert fint inni også ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...