Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Tusen takk. Stupte inn og la igjen ett svar. Jeg har ikke noe nettsted som er oppe å går, og personene var der inne som gjest, men jeg håper hun får tatt kontakt på ett eller annet vis. ;)

Skikkelig deilig vær i dag. Tror jeg må benytte dagen til å være litt ute. Har fridag før helgejobbing, så herlig med så fint vær da. :)

Jeg var hos psykologen på lade, og etterpå da jeg satt og venta på bussen satt jeg og virkelig nøt sola med lukkede øyne. Da gjorde det virkelig ingenting at bussen var fem minutter forsinka (på en strekning som skal ta 2minutter. hehe)

Glemte å fortelle at mansjettknappene til kjære kom i går.

I sølvfarge med liverbird på, så nå blir han nok fornøyd.

Kjekt å krysse av en ting til på lista.

Nå venter jeg bare på vestene og skjortene, er litt spent på de.

Hadde bestilt varer som jeg tenkte å hente på storlien på lørdag, emn det ser ikke ut som de kommer til da. tror derfor jeg kjøper med svenskøl når jeg alikevel drar. Hva tror dere? Er det teit å servere svenskøl i bryllupet? Altså carlsberg, men den har jo en prosent mindre alkohol, men gjør det så mye?

artig med mansjettknapper!

og det er ikke teit å servere svenskøl i bryllupet. server i vei. kan til og med være litt lurt, så folk blir en prosent mindre fulle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Så du hadde bestilt mansjettknapper med Liverbird på... Min kjære er vel like stor Liverpoolsupporter som din, å ble helt vill når jeg fortalte om at du hadde kjøpt til din kommende ektemann.. han lyste opp som en :sol:

Mitt store spørsmål er, hvor har du kjøpt disse mansjettene ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.

Mansjettknappene ble veldig populære ja, men hvor kjøpte jeg de?

Inn på ebay å lete*

selgeren heter littleburts.

Si ifra om du ikke finner han, så skal jeg hoste opp en link.

Må stikke nå, for jeg skal møte forloveren min på City syd å spise lunch før jobb. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.

Mansjettknappenele veldig populære ja, men hvor kjøpte jeg de?

Inn på ebay å lete*

selgeren heter littleburts.

Si ifra om du ikke finner han, så skal jeg hoste opp en link.

Må stikke nå, for jeg skal møte forloveren min på City syd å spise lunch før jobb. :)

Tusen takk, jeg fant jeg fant:)

Håper du har hatt en fin lunsj med forloveren din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Mazilla og Agnethe: Takk for at dere spør. Hadde en travel men fin dag i går.

Jeg har hatt arbeidshelg, så hele helga har vært booket. En dag igjen nå, så er det en dag fri.

Har vært en tur til sverige i helga, kjøpt med 50 øl, så nå har vi 250 øl til bryllupet.

PÅ Fredag var jeg på Lunch med forloveren min, og det var kjempekoselig. Hun holder visst på å planlegge utdrikningslag, så hun ville ha gjestelisten min med navn som var aktuelle. Må si jeg er litt spent på dette utdrikningslaget. :)

Men gleder meg litt også da.

Håper dere alle her har hatt ei fin helg.

Startet forresten planen med å gå til jobb i dag.

Gikk greiere enn forventet, så nå skal jeg prøve å gå til jobb hver dag framover når jeg har senvakt. (De har jeg flest av) Kjære kom å hentet meg etter jobb da, så jeg slapp å gå alle de bakkene hjem igjen. Men en vei er vel greit det også til å begynne med. ? :sjenert:

Søndags :klem: til de som vil ha

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du er i gang med å gå! :hoppe: Tok du tida? Kunne jo kanskje vært en bra motivasjon å se hvordan tida forbedrer seg etterhvert? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten. :)

I dag ble jeg oppringt om jeg kunne komme fra morgenen av, og ettersom bilen min er istykker igjen,så tok jeg taxi dit, og gikk ett godt stykke hjem. (Ca 1 time)

Så ringte jeg kjære og spurte om han kunne hente meg. :)

Jeg tok tiden ja. 1 time og 20 min. dit i går. Håper tiden bedrer seg etterhvert som formen blir bedre. :)

Jeg er igang iallefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, føler meg ganske flink også. Gått hver dag denne uka, men det tar tid da...

Synes jeg bruker mye av dagen på å gå liksom, men så er det jo trening også da. Men mulig jeg begynner å gå en times tur før eller etter jobb i stedet, og heller kjører til jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk, føler meg ganske flink også. Gått hver dag denne uka, men det tar tid da...

Synes jeg bruker mye av dagen på å gå liksom, men så er det jo trening også da. Men mulig jeg begynner å gå en times tur før eller etter jobb i stedet, og heller kjører til jobben.

Går det ikke an å ta buss en vei da? eller så kan du kanskje begynne å sykle etterhvert?

Jeg skulle egentlig gå tur rundt haukvannet her om dagen (det er så nydelig der når det er fint vær), men det ble ikke noe av. får bli en annen dag. eller kanskje på ladestien. eller på marinen.. mange fine steder å gå tur i trondheim.. og nå innser jeg at jeg tydeligvis liker å gå tur ved vannkanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsdagen vår!

Knabba lista fra Dinedama og Mazilla. :sjenert:

Rødt- ikke klart

Grønt- Ferdig

Orange- Under planlegging

Brud

Kjole

Sko

Tiara

Parfyme - skal ha en av de jeg pleier å bruke

Slør

Undertøy

Sminkør

Frisør

Strømpebånd?

Strømper

Brudgom

Antrekk

Parfyme

Sko

Frisør

Brudesvenn

Vest, skjorte og kravat

Dress

sko

Brudepike

Kjole

sko

frisør

Blomster

Brudebukett

Bukett til brudepike

Knapphullsblomster til kjære, forloveren, sønnen, pappa, hans pappa

lager borddekorasjoner kvelden før, kjøpt inn skåler til oasis.

Trykksaker

Lage invitasjoner

Levere ut invitasjoner - gjøres i påska

Lage bordkort

Lage sanghefter

Kirkeprogram

Til bordet

Duker

Lys

Servietter

Løper i sizoflor

Plan for bordplassering

Maten

Forrett: bakt ishavsrøye

Hovedrett: Hvitløkspekket indrefilet med urtepoteter, rødvinssaus og sopp.

Dessert Lakrispaifet

Lage bryllupskake

Få slekta til å bake kaker

Drikke

Vin til forrett - bestemt

Vin til hovedrett - bestemt

Velkomstdrink

Brus

Kaffe

Vann/farris

Toalettkurver

Selve kurvene

Paracet

Nål og tråd

Gnagsårplaster

Nylonstrømper?

Tyggis

Hårspray

Lokale bestilt

Lokale til torsdag for å lage kaker i bestilt

Kokk

Serveringspersonale, mamma ordner

Betaling lokale

Kirken

Booket til 15.08.09 kl. 13.00

Prest, bruker den som hører til kirka.

Spørre gudfar om å følge meg opp gulvet.

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Tekstlesing Min forlover og jenta til kjære

Salmer

Organist, bruker kirka sin

Solister-min kusine og mannen hennes

Andre hjelpere

Forlover til meg

Forlover til kjære

Toastmaster

Fotograf

Gaveåpnere

Transport fra frisøren til kirka

Transport fra festen til hotellet

Transport fra kirka til fotograf og videre til lokalet

Ellers

Legge inn ønskeliste hos Tilbords og Christiania Glasmagasin

Sende inn papirer

Overnatting bryllupsnatta

Ringer

hjemmeside

Musikk på festen

Musikk til brudevals

Brudens forlover og hennes mann starter polonese

Alkohol til festen

To personer i baren- Mangler 1.

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale dette hotellet. Det er jo ikke typisk hotell, da.. Men det er fint, og det er til og med billig.. og man har en egen leilighet, og kan lage og spise frokost i fred. Vi tilbragte vår bryllupsnatt der. :rødme: De har flere hoteller i Trondheim. Vi var på det på Øya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går det ikke an å ta buss en vei da? eller så kan du kanskje begynne å sykle etterhvert?

Jeg skulle egentlig gå tur rundt haukvannet her om dagen (det er så nydelig der når det er fint vær), men det ble ikke noe av. får bli en annen dag. eller kanskje på ladestien. eller på marinen.. mange fine steder å gå tur i trondheim.. og nå innser jeg at jeg tydeligvis liker å gå tur ved vannkanten.

Jo går jo an, men er sikkert like fort å gå, for da må jeg ta buss til sentrum, og så skifte buss. (lEr ikke så veldig glad i disse bussene jeg. :sjenert: )

Jeg elsker å gå rundt Haukvannet, Gjør det ofte når snøen ikke ligger der. :)

Bruker å gjøre det ofte i jobbsammenheng også. :)

Har tenkt på å sykle også, dvs. trille den ene veien, og gå hjem. :fnise: Tror ikke jeg trenger å tråkke rundt en gang på pedalene før jeg nesten er på jobb.

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo går jo an, men er sikkert like fort å gå, for da må jeg ta buss til sentrum, og så skifte buss. (lEr ikke så veldig glad i disse bussene jeg. :sjenert: )

Jeg elsker å gå rundt Haukvannet, Gjør det ofte når snøen ikke ligger der. :)

Bruker å gjøre det ofte i jobbsammenheng også. :)

Har tenkt på å sykle også, dvs. trille den ene veien, og gå hjem. :fnise: Tror ikke jeg trenger å tråkke rundt en gang på pedalene før jeg nesten er på jobb.

Kjempelurt. da er du jo ikke en gang svett når du kommer på jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale dette hotellet. Det er jo ikke typisk hotell, da.. Men det er fint, og det er til og med billig.. og man har en egen leilighet, og kan lage og spise frokost i fred. Vi tilbragte vår bryllupsnatt der. :rødme: De har flere hoteller i Trondheim. Vi var på det på Øya.

Takktakk. Der så det koselig ut.

Skal vise det til kjære, det er nemmelig han som skal ordne bryllupsnatta. Jeg kunne tenkt meg å ligge i senga mi egentlig, men kjære er bestemt på hotell, så da får han ordne det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelurt. da er du jo ikke en gang svett når du kommer på jobb. :)

Lurt det ja. Så det ser ut som det blir alternativet. :)

Nå ser det ut til at snøen er på vei bort også, så da er det håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...