Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Så gøy at du skal "jobbe" i Granåsen! :jepp: Jeg hadde lyst til å melde meg som frivillig eller være publikum, men han godeste ville ikke være med, og jeg gadd ikke gjøre det alene.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er med på de fleste arrangement som er jeg.

jeg er medlem av patriotene, og de er med på mange arrangement.

De trenger flere medlemmer, så meld dere gjerne på.

bare gå inn på www.patriotene.no så kan du lese mere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det så jo litt moro ut! :jepp: Er det sånn at man velger selv hvilke arrangementer en vil være med på? Er det sosialt? :)

I stad smelta jeg litt av påskeegget, og så spiste vi druer med smelta sjokolade på :sikle: Begynner å minke her nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man velger helt hvilke arrangement man vil være med på, men man MÅ delta på tre i løpet av et år.

Dette kan jo være ting som skjer i granåsen, Olavsfestdagene, eller alle andre ting som skjer. Alt fra en dag, til flere dager.

jeg er fast med på olavsfestdagene, for man får jo sånn adgangspass, og får være med på alle konserter som man vil. Det synes jeg er litt gøy da.

Det er veldig sosialt faktisk. Man blir kjent med mange nye folk. Før var det en del eldre som var med, men nå synes jeg vi har fått med ganske mange unge også. De arrangerer fest ett par ganger i året for penger de får for div ting vi er med på.

Det hørtes godt ut med smelta sjokolade og druer da. :sikle:

Og forstår god at det begynner å minke da ja. :fnise:

-------------------------------------------------------------------------------

Åh, jeg er så trett i dag..

Var på byen i går, og kom ikke hjem før halv fire i natt. Men gøy var det. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den trøttheten :fnise: er fremdeles trøtt etter helgen jeg ;)

Håper du har en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hanglet i hele går jeg, men nå er alt så mye bedre. :)

Skal på senvakt i dag, og det er så godt å ha formiddagen for seg selv.

Tenkte ejg skulle ned til byen for å kjøpe inn litt mere bånd til invitasjonene, men formiddagen forsvant for meg i dag gitt.,

Håper du har en fin mandag også mail. :):klemmer:

Har funnet ut sånn ca hvordan jeg skal ha bordpynten nå. (Sier jeg selv om jeg vet det er vi. Kjære bryr seg bare ikke helt med hvordan ting skal være på bordene han)

Jeg vil ha hvit duk på bordene, med grønn sizoflorløper på. (Noen som vet av billig sizoflor vil jeg gjerne vite det. :) )

Har vært på nille og kjøpt glassboller, Sånne som man kan ha flytelys i. Der tenker jeg å ha en oasis oppi, og så sette i en hvit hortensiablomst, og sette like roser som jeg har i buketten på siden av hortensiaen. Og så tar jeg en eføyranke ut fra hver side. der eføyen slutter, vil jeg ha ett hvitt kubbelys, som jeg har stemplet monogrammet vårt i sølv på, Og så kommer en ny eføyranke,blomst, eføyranke osv. Innimellom alt det der tenker jeg å sette sandkakeformer med telys i.

Så hva tror dere, hørtes det ok ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart med sånne formiddager som plutselig forsvinner. :fnise:

Syns bordpynten hørtes veldig fin ut jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig tenkt på dette med bordpynt du! :jepp: Høres veldig fint ut! :) Og si gjerne ifra hvis du finner ut av det med billig sizoflor! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tenkt en del. Sikkert fordi jeg egentlig ikke likte noen av ideene til blomsterdama. :sjenert:

Vet de har sizoflor på decorium til 599 kr rullen, men synes det blir i dyreste laget jeg. Trenger sikkert to ruller, og pluss porto blir det en liten formue med tanke på at jeg jo skal kjøpe papirduker også.

Har sett på en del svenske forum at det er billigere i sverige, men vanskelig å finne noen butikker som selger synes jeg.

kan jo få det bringt til Storlien om de ikke sender til norge..

Du får si ifra om du finner noe du også. :) hvilken farve er du på utkikk etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter mørkeblå. :)

Å få frakta det til Storlien var ikke så dumt da, hvis det kan la seg ordne! Lur du! :lur:

Ha en fin tirsdag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leita også etter sizoflor lenge :dåne: Men jeg skulle ha i gull så det kosta selvfølgelig 100000000kr mer enn i andre farger :rolleyes:

Mener at de på decorium som koster 599,- er bare gull og sølv, så er de andre blligere? :klø:

Jeg slo ihvertfall fra meg tanken og kjøpte heller organsa løpere :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det blir lekre bord på dagen deres med all den fine pynten du har tenkt ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter mørkeblå. :)

Å få frakta det til Storlien var ikke så dumt da, hvis det kan la seg ordne! Lur du! :lur:

Ha en fin tirsdag! :jepp:

Mørkeblå hørtes fint ut. Er ikke så dumt å få det fraktet til storlien nei, for da kan man jo ha med litt alkohol på tilbaketuren også vet du. :lur:

Jeg leita også etter sizoflor lenge :dåne: Men jeg skulle ha i gull så det kosta selvfølgelig 100000000kr mer enn i andre farger :rolleyes:

Mener at de på decorium som koster 599,- er bare gull og sølv, så er de andre blligere? :klø:

Jeg slo ihvertfall fra meg tanken og kjøpte heller organsa løpere :Nikke:

Stuper inn på decorium en gang til, for å finne ut at grønn koster det samme som gull. :(

Jeg vil ha sizoflor :sur: Hvis ikke, dropper jeg hele løpergreia.

Det er så irriterende når man først har funnet ut hvordan man vil ha det, så går det liksom ikke an å rikke på det heller. :fnise: Sikkert bare jeg som er sånn.

Høres ut som det blir lekre bord på dagen deres med all den fine pynten du har tenkt ut :jepp:

Håper det blir fint ja, tenkte å prøve å holde kostnadene litt nede da vet du, men med prisene på sizoflor blir det jo svinedyrt det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men selv om sizoflor er dyrt kan du jo spare inn på mange andre ting! :Nikke: Og hvis du i tillegg finner en måte å bruke den om igjen senere på, så blir det jo faktisk ikke ille i det hele tatt! :lur: Mer som en investering faktisk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. du ække så dum du. :lur:

Må prøve andre løsninger først, og om jeg ikke finner noe, så får jeg vel bestille fra decorium da....

Hvordan går det emd deg i dag da? Har du landet etter skatteoppgjøret?

Jeg fikk restskatt jeg. :( så her er det ikke noe ekstra til bryllupet desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde landet litt, men nå har jeg sannelig steget opp til nye høyder igjen.. :fnise: Har vært på kundekveld på Ultra, og tror det er godt det ikke er i morgen jeg skal inn i brudekjolen, for å si det sånn! :ler:

God natt, Mayemor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er noen som spør etter hobbybakere/konditore i Trondheim her. just thought you should know ;)

og jippi! det er :sol: i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde landet litt, men nå har jeg sannelig steget opp til nye høyder igjen.. :fnise: Har vært på kundekveld på Ultra, og tror det er godt det ikke er i morgen jeg skal inn i brudekjolen, for å si det sånn! :ler:

God natt, Mayemor! :)

Kundekveld på ultra?? hvorofr visste ikke jeg det.... Eller, kanksje like greit, jeg må vel også tenke på en kjole jeg skal inn i. Den er for stor, men jeg håper den blir mye for stor fram til bryllupet. :jepp:

Ønsker deg en flott dag i sola.

Det er noen som spør etter hobbybakere/konditore i Trondheim her. just thought you should know ;)

og jippi! det er :sol: i dag.

Tusen takk. Stupte inn og la igjen ett svar. Jeg har ikke noe nettsted som er oppe å går, og personene var der inne som gjest, men jeg håper hun får tatt kontakt på ett eller annet vis. ;)

Skikkelig deilig vær i dag. Tror jeg må benytte dagen til å være litt ute. Har fridag før helgejobbing, så herlig med så fint vær da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle at mansjettknappene til kjære kom i går.

I sølvfarge med liverbird på, så nå blir han nok fornøyd.

Kjekt å krysse av en ting til på lista.

Nå venter jeg bare på vestene og skjortene, er litt spent på de.

Hadde bestilt varer som jeg tenkte å hente på storlien på lørdag, emn det ser ikke ut som de kommer til da. tror derfor jeg kjøper med svenskøl når jeg alikevel drar. Hva tror dere? Er det teit å servere svenskøl i bryllupet? Altså carlsberg, men den har jo en prosent mindre alkohol, men gjør det så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt svenskøl :Nikke: På 5,9%... Den derre Slotts Guld... :) Har hørt mye bra om den og de som har smakt den sverger vist til den :jepp:

Myrvann er jo trossalt myrvann så det er vel ikke så nøye hva man serverer slags.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...