Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte jeg skulle prøve meg med en dagbok jeg også.

Greit å ha en plass til alle ideer og tanker etterhvert som datoen nærmer seg tenker jeg.

Litt om oss:

Vi traff hverandre en augustdag for 12 år siden, og etter det har det bare vært oss to. Sambo har liksom aldri blitt sprek nok til å komme seg ned på kne for å fri, så 29 februar fridde jeg på liverpool.no. Min kjære er nemmelig en ivrig fotballsupporter. Han ble nok litt paff, men også rørt. (koselige mannen :rødme: ) og det var så utrolig koselig da han ringte å sa at han hadde sett frieriet og svaret måtte bli ja. :)

Da jeg kom hjem fra jobb, hadde han alt kommet hjem, og hadde kjøpt med 5 langstilkede røde roser, de flotteste jeg noen gang har sett.

Så nå er vi igang da.

Bryllupet skal stå 15 August 2009 kl 13.00

Festen etterpå skal være i folkets hus.

Dette er vel det vi har planlagt så langt.

Jeg har vært å sett på en del kjoler da, og har nok funnet min favoritt.

Ser ut som denne blir bestilt fra jkdress.com, Må bare få igang dialogen med de først. Jeg har jo en del forventninger til hvordan stoff og lignenede er. :)

Nå gleder jeg meg som en unge til planleggingen framover. Dette blir gøy. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen: til bryllupsdagbøkene, og lykke til med planleggingen!!!!

Gleder meg til å følge med :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. :)

Velkommen som min første gjest. :hoppe:

Så gøy at du tok deg tid . :)

Lykke til med planlegging du også. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til dagbøkene :klemmer: Her vil du helt sikkert trives sammen med alle oss brudene!! Litt bridezilla-fakter må man bare regne med :fnise:

Så tøft at du fridde selv!! :jepp:

Lykke til med all planlegging!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siri. :)

Takk for det. Tror nok jeg vil trives her ja, :) Litt bridezilla hører vel bare med ?

:fnise:

Måtte jo fri selv, om vi skulle bli gift før jeg måtte bruke rullator opp kirkegulvet. ;)

Koselig at du tok deg tid til å skrive en hilsen.

:klemmer:

Hei Pysepus.

Tusen takk for at du tok deg tid til å stikke innom. :)

Takk for gratulasjonene. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulere med dagbok!!

kjempetøft å fri... og ikke minst på fotballsiden.. kan tenke meg det er noe din fremtidige mann skryter fælt av!!

lykke til med planleggningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok og det kommende bryllupet :)

Tusen takk. :) Er ikke så lenge til du skal i ilden ser jeg. Gratulerer med planene, og lykke til framover til deg også. Har vel det meste klart du nå ;

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med dagbok!!

kjempetøft å fri... og ikke minst på fotballsiden.. kan tenke meg det er noe din fremtidige mann skryter fælt av!!

lykke til med planleggningen!

Hei. :) Tusen takk. Ja det var gøy å fri, han er nok litt stolt av frieriet ja. :)

Er ikke så lenge til du skal i ilden heller ser jeg. :) Gratulerer som kommende brud du også. :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge inn en liste over ting jeg har klart, og ikke har klart. :) Blir lettere å se hva som mangler etterhvert da. Sniker meg vel innom andre bøker, og stjeler noen lister etterhvert tenker jeg. :sjenert:

Drømmekjolen

fikk så dårlig service da jeg var å prøvde, så regner med å få den sydd fra jkdress.com. :)

EDIT* Dette ble ikke drømmekjolen lengre. det greide Agape å sørge for.....

Kirken

Lokalet

Tiara

Sko

Ja, det var det jeg hadde så langt. Er jo tidlig i startfasen ennå, men regner med det blir mere her etterhvert. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott kirke, og tiaraen var nydelig!! Skikkelig prinsesse :rødme: Kjolen er virkelig flott, og andre som har fått sydd kjolen fra jkdress virker jo veldig fornøyde!!

Tenker dette blir superbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Får ikke fram bilde av kjolen jeg :( Men det andre var veldig fint :) Kirka var nydelig på det bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott kirke, og tiaraen var nydelig!! Skikkelig prinsesse :rødme: Kjolen er virkelig flott, og andre som har fått sydd kjolen fra jkdress virker jo veldig fornøyde!!

Tenker dette blir superbra!

Å så koselig å høre at du synes det. :klemmer:

Hegepege har fått sydd akkurat maken der, og hun var jo superfornøyd, så om jeg får det som jeg vil på de spørsmålene jeg hadde til de, så blir det til at jeg bestiller. Mamma har funnet en flott kjole der hun også, som vi regner med å bestille til henne. :) Billig var det også, og det skader jo ikke. :fnise:

Håper det blir superbra jeg også. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke fram bilde av kjolen jeg :( Men det andre var veldig fint :) Kirka var nydelig på det bildet :)

å, så synd at du ikke får fram bildet. hm... kan jeg gjøre noe annet, slik at du får sett den tro? (ganske fersk på sånn datagreier)

Det er iallefall Agapekjolen med brosje på magen. :) Synes den er så flott.

Kirka er virkelig flott, den er en av byens mest populære kirker. :) Dama var så glad da jeg ringte for å høre om den var ledig på "vår" dato. Sa :-Endelig noen som hører til sognet. hehe. det ringer visst folk fra hele landet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
å, så synd at du ikke får fram bildet. hm... kan jeg gjøre noe annet, slik at du får sett den tro? (ganske fersk på sånn datagreier)

Det er iallefall Agapekjolen med brosje på magen. :) Synes den er så flott.

Kirka er virkelig flott, den er en av byens mest populære kirker. :) Dama var så glad da jeg ringte for å høre om den var ledig på "vår" dato. Sa :-Endelig noen som hører til sognet. hehe. det ringer visst folk fra hele landet. :)

Den kjolen er kjempefin! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte inn og snoke litt jeg også :fnise:

Gratulerer med forestående bryllup! Skikkelig tøft av deg og fri selv - og spesielt på liverpool.no.. Det blir en historie for barnebarna, tenker jeg!

Vi skal vies på samme tidspunkt også ser jeg... hihi :)

Virker som en evighet til, men det går nok fort....

:klemmer:

Endret av wkimsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg Sko

De har den på lisenett også, men der jeg kjøpte de var de til 500 inkludert frakt, i stedet for 1100.- fornøyd nå.

Jeg bare elsker å sitte å se rundt omkring, og planlegge hvordan ting skal være.

Min kjære sier han ikke bryr seg så mye om hvordan ting blir, han stoler på at jeg ordner det så ting blir fint. Litt greit i grunnen, men skulle gjerne sett at han var like ivrig som meg. Men jeg skjønner egentlig at det for han er revnende likegyldig om vi har rosa eller grønn bordpynt liksom.

Han har fått i oppdrag å ordne med bil da, og med plass vi skal være på bryllupsnatten. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine sko :jepp: Har prøvd de og de er veldig gode! Vel, her har også kjære fått i oppdrag å ordne med bil, og det ble ikke hvasomhelst nei.. Måtte jo bli Hummer H2 limousin... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hit til oss :juhu:

Vi gifter oss nesten amtidig jo :jepp: Du er bare en uke etter meg :) Blir spennende å følge planlegingen din :) Hvis du planlegger fortere enn meg så har jeg noe å slepe meg inn etter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...