Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Håper du greier å vente til i morgen.

For da har jeg kasta ut kjære noen timer. :fnise:

Har forresten vært i kontakt med JK nå, ang at de lagde veldig lite slep. Jeg som ville ha ekstra langt. :) De sa de ikke kunne gjøre annet enn å gi med rabatt på neste bestilling. Så nå har jeg spurt om hvor mye rabatt de gir, så bestiller jeg kanskje kjolen på nytt, og håper å få solgt den andre. :) Får høre hva det kommer seg på. :)

Ja det er jo greit med alkohol siden også, men hva er for mye liksom.?

Blir kanskje 130 til kaffen, så da går det sikkert noen liter tenker jeg. :)

Vi er jo for det meste trøndere der. :fnise:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Siripiri
Håper du greier å vente til i morgen.

For da har jeg kasta ut kjære noen timer. :fnise:

Har forresten vært i kontakt med JK nå, ang at de lagde veldig lite slep. Jeg som ville ha ekstra langt. :) De sa de ikke kunne gjøre annet enn å gi med rabatt på neste bestilling. Så nå har jeg spurt om hvor mye rabatt de gir, så bestiller jeg kanskje kjolen på nytt, og håper å få solgt den andre. :) Får høre hva det kommer seg på. :)

Ja det er jo greit med alkohol siden også, men hva er for mye liksom.?

Blir kanskje 130 til kaffen, så da går det sikkert noen liter tenker jeg. :)

Vi er jo for det meste trøndere der. :fnise:

Hihi :fnise:

Ja men da er det jo ikke noe problem å kanskje bestille ny da :)

Men betalte ikke du ekstra også pga lengre slep? Daburde du får en ganske god rabatt da! :)

Ojj ojj, ja da trenger dere sikkert noen liter med alkohol ja!

Vi blir vel rundt hundre ekte nordlenninger, og da trenger man også MASSE alkohol regner jeg sterkt med! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda stemmer det vet du.

Betalte ekstra både en og to ganger jeg.

Så nå håper jeg på myyyye rabatt. :fnise: betalte jo bare 1000.- for den, så kan vel ikke regne med så alt for mye, men blir litt prinsippsak også vet du. :)

Høres ut som dere må hamstre mye alkohol dere også da ja. Nordlendingene er vel ikke kjent for å spytte i glasset de heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

:fnise:

Nei vi er vel ikke akkurat kjent for det! Derfor kan det muligens være kjekt at kanskje ikke alt skal være orginalt! :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Nei vi er vel ikke akkurat kjent for det! Derfor kan det muligens være kjekt at kanskje ikke alt skal være orginalt! :sjenert::fnise:

Kjære ønsker det samme, men jeg er så skeptisk. Men regner med han får viljen sin til slutt. Noe må jo han også bestemme. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene mine kom i går, og nå er de hentet på posten.

Nå er jeg sinna på meg selv, for jammen meg var de for små. :sur: :sur::sur:

Så nå har jeg flotte brudesko til salgs om nnoen er interresert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Hvordan ser skoene ut?

Og hvilken str?

Hvis de ikke var så dyre er det jo bare å bestille nye.. Kjipt når man bestiller ting, så blir de for små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Kjære ønsker det samme, men jeg er så skeptisk. Men regner med han får viljen sin til slutt. Noe må jo han også bestemme. :P

Det er vel kjære som ønsker det her og, men det blir så sabla dyrt å kjøpe alt orginalt, og i tillegg får vi det som ikke er orginalt, så da blir det jo super-billig!! Skal ha noe orginalt og selvsagt, ikke alt som kan brukes essens på..

Jeg må jo ha Razz'n min ;-) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha orginal razz, bailey's og kansje litt gin og vodka... Jeg skal ha en egen flaske under bordet :lur: Den skal være bare MIN :ler:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Vi skal ha orginal razz, bailey's og kansje litt gin og vodka... Jeg skal ha en egen flaske under bordet :lur: Den skal være bare MIN :ler:

Jepp det er akkurat det jeg også skal ha! Eller jeg og du kan ha hvær sin under bordet :fnise:

Tror også jeg skal ha Baileys, litt gin og cognac som orginalt. Litt iallefall, til de få kresne :)

Endret av Siripiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kånjakken driter jeg i å ha orginal... man får så mange fantastiske essenser at har man noe godt uorginalt å lage av så blir det helt supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser skoene ut?

Og hvilken str?

Hvis de ikke var så dyre er det jo bare å bestille nye.. Kjipt når man bestiller ting, så blir de for små :)

Er bilde av skoene lengre framme i dagboka mi. Prøvde de på salongen og de var kjempegode å ha på. De er i størrelse 6 1/2.

Kjipt at de ikke passet ja, for om jeg bestiller ett par til, er de over den prisen jeg kunne betalt for de i Norge. :klaske: Er irritert på meg selv nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi satser på å ha det meste orginalt.

Jeg greier bare ikke smaken på kopien. :spy::spy:

Meeen vi må vel ha litt for de som ønsker en riktig karsk ut på kvelden tenker jeg.

Er en del billig vodka på polet også. Noen som har erfaring med Kalinka? den koster ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Er bilde av skoene lengre framme i dagboka mi. Prøvde de på salongen og de var kjempegode å ha på. De er i størrelse 6 1/2.

Kjipt at de ikke passet ja, for om jeg bestiller ett par til, er de over den prisen jeg kunne betalt for de i Norge. :klaske: Er irritert på meg selv nå ja.

Åh! Tro om de passer meg? Jeg har hatt så veldig lyst på de skoene der!!

Hvor mye ga du for de?

Jeg skal sjekke de jeg har, det er samme merket, men vil heller ha de der, kanskje det er samme str! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er en del billig vodka på polet også. Noen som har erfaring med Kalinka? den koster ikke mye.

Jeg anbefaler Kirow til 214,90

Dette er en knallgod vodka - smak og luktfri, akkurat slik god vodka skal være. Billig er den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Tro om de passer meg? Jeg har hatt så veldig lyst på de skoene der!!

Hvor mye ga du for de?

Jeg skal sjekke de jeg har, det er samme merket, men vil heller ha de der, kanskje det er samme str! :-)

Jeg ga 600.- for de. De er kjempefine, men hjelper ikke meg stort når jeg ikke får foten nedi. :fnise: Bare si ifra du, om det er din størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Kirow til 214,90

Dette er en knallgod vodka - smak og luktfri, akkurat slik god vodka skal være. Billig er den også :)

Takktakk.

Denne skal sjekkes ja. :)

Er jo ikke noe ulempe om en får tak i noe som er bra og billig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Jeg ga 600.- for de. De er kjempefine, men hjelper ikke meg stort når jeg ikke får foten nedi. :fnise: Bare si ifra du, om det er din størrelse.

Jepp skal få sjekka det til i morgen.. Har pakket de ned sammens med andre bryllups-stæsj, så må sikkert lete litt etter de :)

Det er nå den str jeg har i andre sko fra USA så skulle tro det ble rett :)

Kjøpte du dem i norge eller fra utlandet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...