Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Kjøpte de fra USA ja.

Så om det er den størrelsen du bruker på sko derifra, så passer de sikkert. :)

Kan jeg spøre om hvilket nr du bruker på skoene her hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Siripiri
Kjøpte de fra USA ja.

Så om det er den størrelsen du bruker på sko derifra, så passer de sikkert. :)

Kan jeg spøre om hvilket nr du bruker på skoene her hjemme?

Har alt fra 34 til 36. Målte meg på en butikk og det tilsa at jeg skulle ha 36. Så ligger vel rundt der ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Skjønner ikke hvordan jeg kom fram til at jeg skulle ha den størrelsen da. Jeg bruker str 38 til vanlig,noen ganger 39 :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
:fnise: Skjønner ikke hvordan jeg kom fram til at jeg skulle ha den størrelsen da. Jeg bruker str 38 til vanlig,noen ganger 39 :fnise:

:skratte:

Nei det er ikke enkelt det der!

Har en søster som bestilte sko i 8.5 og hun har vel egentlig rundt 6 hun også :fnise:

Har bestil noen par sko derifra, så har vel begynt å skjønne hvordan str jeg skal gå etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så godt å høre at det ikke bare er meg. :fnise:

Var mitt første skokjøp fra utlandet dette da, så bedre lykke neste gang håper jeg. :)

Men nå skal jeg finne køya for i dag. Skal på jobb en tur i morgen.

Har egentlig ferie, men da de ringte å manglet folk på gammelplassen, måtte jeg bare si ja. Trenger pengene til :bryllup: kontoen. :)

Natta. :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Skoene jeg har er str 6m :) Men de er åpne, og det er litt forskjell på åpne og lukkede sko.. Tror jeg :)

:fnise: Nei det er nok ikke bare deg som bommer litt på det der :ler:

Ja penger til bryllupskontoen er veeeldig kjekt.. Har ikke begynt på en slik enda jeg :sjenert: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

En liten oppdatering siden sist. :)

Kjolen ble ikke som jeg tenkte meg. Den hadde en del småfeil i tillegg til at slepet var for kort. Jeg blir nok å kjøpe ny.

Jeg skrev forresten mail til Kathrine Sørland og fortalte om min opplevelse av Agape Trondheim, og fikk en fin mail tilbake med beklagelser. Fikk også tlf fra innehaveren om at hun la seg langflat og at det var synd jeg hadde oppfattet henne slik.

Hun hadde også bestilt opp kjolen jeg hadde så lyst til å prøve, og ba om jeg kunne være så snill å komme å prøve den i september når den kommer. Jeg har tenkt jeg skal gjøre det, og ta det derifra, men må vel si at det ikke frister så mye å legge igjen 10 000.- der liksom. Da bestiller jeg meg heller en ny fra JKdress med det jeg ønsker av forandringer, og håper den blir bra liksom.

Føler meg veldig som en bridezilla, men vil jo ha den perfekte kjolen akkurat på den dagen. :sjenert:

Skoene mine som var for små, la jeg ut på finn.no, og på søndag kom det ei dame å kjøpte de. :hoppe: :hoppe: Så nå kan jeg kjøpe meg nye sko i riktig størrelse. :)

på Fredag kom bordkortene våre. :) Å de var så fine. gleder meg til å bruke de ja. :) Kjekt med det nesten unnagjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet sang jeg har lyst til at min kusine skal synge.

Hadde først tenkt på from this moment, men så var min kollega i bryllup til søsteren sin forrige helg, og da hun kom hjem hadde hun deres sang på hjernen, og når hun sang den, følte jeg bare at den var så riktig.

Den heter "Hjertet mitt" og jeg tror stemmen til min kusine passer perfekt til den sangen.

I tillegg skal mannen hennes synge you`ll never walk alone som en overaskelse til kjære. Han har skikkelig dyp stemme og får frysninger bare ved tanken. :)

Gleder meg nå ja. Snart bare ett år igjen nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Åahh tusen takk. Trengte den akkurat nå. masse :klemmer: tilbake. :)

Likte tickeren din da *misunnelig*

Synes tickeren min ble fin jeg også. Tok ideen fra den danske siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Heisann :vinke:

Innom å titter litt etter ferien :lur:

Så kjipt med kjolen da, og skjønner godt du ikke vil legge igjen penger på en plass de ikke yter god service.. Iallefall når det gjelder sånne viktige ting!

Fikk og skikkelig "crappy" service der jeg var, var veldig glad jeg fant kjolen en annen plass da!

Må henge meg på likingen av tickeren din, den var kjempesøt :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Siripiri.

Takk for besøket. :)

Alltid koselig når noen er innom på besøk. :)

Må si det er noe som sier meg at jeg ikke burde legge igejn så mye penger der ja, men jeg skal nå iallefall dra dit å prøve den, så får jeg sett om den er så fin som jeg tror. :)

Er jo ikke sikkert det er drømmekjolen heller. ;)

Går det bra med deg da? Hatt en fin ferie?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er toastmastere i boks. :hoppe: :hoppe:

Vi spurte en kusine av meg og mannen hennes.

Hun svarte ja om hun slapp å prate. Mannen hennes er god på det, og når han etter en tenkepause nå har sagt ja til oppgaven, er vi kjempefornøyde.

Det er liksom de to som kjenner oss best som par. Vi har en del med hverandre å gjøre i hverdagen.

Godt å ha det i boks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med toasmaster i boks!

Merker jeg får biiittelitt hetta av å lese her, du gifter deg 3 mnd etter meg, og har allerede BORDKORTENE i hus!! :overrasket: Det er sånt som jeg ser på en bitteliten detalj, og ikke er i nærheten av å ha på plass!!! IIhhhh! Aaaangst!! :redd:

Så heldig og flink du er som bare kommer i gang og får gjort ting!! :klappe::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med toasmaster i boks!

Merker jeg får biiittelitt hetta av å lese her, du gifter deg 3 mnd etter meg, og har allerede BORDKORTENE i hus!! :overrasket: Det er sånt som jeg ser på en bitteliten detalj, og ikke er i nærheten av å ha på plass!!! IIhhhh! Aaaangst!! :redd:

Så heldig og flink du er som bare kommer i gang og får gjort ting!! :klappe::)

Hei Cypress. :)

Så koselig at du stakk innom.

Ikke få hetta av at jeg har bordkortene i hus, jeg har sikla på de lenge, og har sittet mange timer bak pcn for å finne noen som sender til Norge. Derfor var jeg rask på avtrekkern da jeg endelig fant noen. :gjeiper:

For meg var akkurat den detaljen viktig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Cypress. :)

Så koselig at du stakk innom.

Ikke få hetta av at jeg har bordkortene i hus, jeg har sikla på de lenge, og har sittet mange timer bak pcn for å finne noen som sender til Norge. Derfor var jeg rask på avtrekkern da jeg endelig fant noen. :gjeiper:

For meg var akkurat den detaljen viktig. :)

Å, nå ble jeg nysgjerrig da! Kanskje du kan legge ut en link til butikken du handlet fra? Så får jeg sett hva som har gjort deg så hekta? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhh. Jeg som hadde så fin ticker.

Får ikke lov til å ha den, for den er for stor. :tristbla:

Rusler ut på ny tickerjakt. :sukk::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
:vinke: Siripiri.

Takk for besøket. :)

Alltid koselig når noen er innom på besøk. :)

Må si det er noe som sier meg at jeg ikke burde legge igejn så mye penger der ja, men jeg skal nå iallefall dra dit å prøve den, så får jeg sett om den er så fin som jeg tror. :)

Er jo ikke sikkert det er drømmekjolen heller. ;)

Går det bra med deg da? Hatt en fin ferie?

:klemmer:

Det går jo ann å prøve den, så kjøpe den på en annen salong eller brukt :)

Du finner nok sikkert fort ut om det er drømmekjolen eller ikke, jeg kjente det iallefall stor sett med en gang jeg fikk den på meg :)

Her går det bare bra! Ferien var topp den, vi hadde barnefeire uten barn (dvs vi var i tusenfryd og bø sommarland) :briller: Det var ganske morsomt det :)

Enn der? Hatt fin ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...