Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Link skal bli. :)

Her

Jeg har valgt de bilene du ser. Så nå går en av farvene i bryllupet mot sølv. :)

De var kjempesøte!! :jepp:

Men jøye meg for en nettbutikk!! Amerikanere er gærne, i USA får man virkelig kjøpt ALT altså!! Moro!!! Tror dessverre ikke jeg klarer å trumfe gjennom et "amerikanisert" bryllup hos min kjære. Han liker den litt mer minimalistiske stilen.. Skal jobbe litt for å få kjøpe små poser til å sette på hver plass med litt fin sjokolade i! Sånn fin med et lite sløyfebånd til å knyte igjen.. hehe.. Skjønner ikke at han har så mye imot det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann! :hallo:

Har nå koselest meg gjennom dagboka di! :) Blir imponert over hvor mye som bestilles fra USA altså... er litt sånn pinglete av meg jeg da, tør ikke :blush: Men bordkortholderne du hadde bestilt var fantastisk nydelige! :jepp: så jeg har bestemt meg nå for at jeg seriøst skal se etter ting fra USA, har hittil bare vært på titte-stadiet..

Uansett! Hyggelig å følge nok en 2009-brud :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei :)

Takk for hilsen i dagboka mi! Koselig. Ja, vi gifter oss ganske likt. Det er moro da!

Gratulerer så mye til dere også! Tøft at du fridde selv da! Og at det ble godt mottatt :) Blir gøy å følge planleggingen deres også.. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
De var kjempesøte!! :jepp:

Men jøye meg for en nettbutikk!! Amerikanere er gærne, i USA får man virkelig kjøpt ALT altså!! Moro!!! Tror dessverre ikke jeg klarer å trumfe gjennom et "amerikanisert" bryllup hos min kjære. Han liker den litt mer minimalistiske stilen.. Skal jobbe litt for å få kjøpe små poser til å sette på hver plass med litt fin sjokolade i! Sånn fin med et lite sløyfebånd til å knyte igjen.. hehe.. Skjønner ikke at han har så mye imot det!!

Koselig at du likte de. :) Jeg synes også de er skikkelig søte.

Jeg er litt sinna på meg selv nå. Glemmer liksom at den boka ligger her, så blir ikke til at jeg er innom den så ofte. Men nå nærmer dagen seg, så nå skal jeg inn å oppdatere. Og begynne med listene mine. :fnise:

Derfor beklager jeg sent svar til alle her inne. Skal gi full skjerpings nå. :)

skjønner ikke hvorfor du ikke får trumfet gjennom all den amerikanske stilen. den er jo bare sååå fin da. Med skikkelig overdådige greier. :fnise:

Her blir det vel ikke overpyntet, men måtte bare ha de bilene. Gøy med noe ikke alle har. (Og så blir det ikke så mye jobb, som å gjøre de selv. I min familie, går det litt sport i det der med bordkort skjønner du. Den ene innvikla greiene etter det andre dukker opp i ethvert selskap.

jaja. Nå skal jeg inn å oppdatere meg i boka di for å se hvor langt du har kommet. Nærmer seg med stomrskitt for deg nå da. :)

Tiden går sykt fort akkurat nå synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :hallo:

Har nå koselest meg gjennom dagboka di! :) Blir imponert over hvor mye som bestilles fra USA altså... er litt sånn pinglete av meg jeg da, tør ikke :blush: Men bordkortholderne du hadde bestilt var fantastisk nydelige! :jepp: så jeg har bestemt meg nå for at jeg seriøst skal se etter ting fra USA, har hittil bare vært på titte-stadiet..

Uansett! Hyggelig å følge nok en 2009-brud :kghjerte:

Hei Tutta V

Velkommen i dagboka mi.

Beklager at jeg ikke svarer. Har ikke vært så flink i dagboka mi jeg, men skal skjerpe meg nå. :)

Skal inn å oppdatere meg i boka di nå. Kanskje du har blitt bitt av bestillebasillen du også. :)

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Takk for hilsen i dagboka mi! Koselig. Ja, vi gifter oss ganske likt. Det er moro da!

Gratulerer så mye til dere også! Tøft at du fridde selv da! Og at det ble godt mottatt :) Blir gøy å følge planleggingen deres også.. Lykke til!!

Heihei Flub.

Koselig med hilsen i boka mi. Det er gøy vet du. :)

Takk for lykkeønskningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen som våge seg innom. :vinke:

Jeg har oversett boka mi alt for lenge nå, og nå er det jo bare snart 6 mnd igjen, så på tide med en liten oppdatering ser jeg. Er den del som har skjedd siden sist..

Jeg har vært på Agape igjen, hvor jeg har prøvd den kjolen som de bestilte etter at jeg sendet inn klage på de. Jeg kjente at det ikke var drømmekjolen lengre, så jeg dro på en annen salong i stedet. Frøken frue har egetlig ikke noe godt rykte her i Trondheim, men jeg angrer absolutt ikke på at jeg la turen dit.

Fikk kjempegod service.:hoppe::hoppe: Ingen som sa noe om hvor tykk jeg var, og jeg følte jeg ble tatt på alvor da jeg var der.

Prøvde sikkert 20 kjoler som de hadde i min størrelse.

Litt rar måte å bli motatt på der da. Men dama virket forberedt, og hun var super.

Jeg og forlovern min fikk sette oss ned på hver vår stol, og fortelle hvordan jeg så for meg at kjolen skulle være, så gikk dama rundt i butikken å plukka ut de hun hadde, som hun mente passa til min beskrivelse.

Etter den runden var ferdig, var det bare å prøve, og prøve, og prøve...

Til slutt sto vi igjen med to kjoler som jeg likte kjempegodt.

En helt enkel, og en annen fra sincerity som jeg bare falt totalt for.

Men 13 000.- for en kjole var litt mye da.

Gjorde vondt bare med tanke på at jeg skulle bruke den summen.

Men så sa dama at den skulle uansett komme på salg etter jul, så jeg kunne få den til salgspris. 9000.- Så nå er jeg kjolen i boks, og gjett om jeg er forelska i den. Sukk. :rødme: :rødme:

Jeg gleder meg vilt til jeg skal ha den på. :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjolen var i hus, var det bare å innom blomsterbutikken å bestille buketten også, så den er også i boks nå.

Jeg har avtale med dama om at jeg skal innom fredag før bryllupet og godkjenne den. Så skal min forlovers mann hente den for med mens vi er hos frisøren.

Deilig å ha det i boks. Da er det bare bordpynt som står igjen, og der er jeg heeeelt blank ennå på hva jeg vil ha.

Kjøre sier det får være helt opp til meg å bestemme. han stoler på min dømmekraft når det gjelder sånne ting sier ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget monogram til oss til bryllupet.

Har kjøpt stempel med monogrammet på, så nå holder jeg på å stemple for harde livet. :)

Tenkte å bruke det til invitasjoenene. :)

Invitasjonene blir helt enkle, men synes det er fint jeg.

De trenger ikke ha så mye stæsj for min del. ( Og så blir det jo litt mindre jobb også :sjenert:)

Skal lage ca 100 invitasjoenr, så det tar jo uansett tid.

Og hvis jeg orker, skal jeg lage kirkeprogram i samme stil.

Men det spørs om ikke jeg er dritlei monogram og hele pakka etter invitasjonene. :fnise: godt det er litt tid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Nå har jeg lest hele boka di.. Kanskje ikke like imponerende som at du har lest min, men pytt sann.. :fnise:

Så bra at det ordna seg med kjole!! Har du gjort noe forsøk på å selge den fra jkdress? Og, har du kjøpt deg nye sko? Jeg har også to par brudesko, men skal prøve å selge det første paret... :sjenert:

Gleder meg til å følge med her videre, forhåpentligvis forsømmer du ikke boka di lengre! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Nå har jeg lest hele boka di.. Kanskje ikke like imponerende som at du har lest min, men pytt sann.. :fnise:

Så bra at det ordna seg med kjole!! Har du gjort noe forsøk på å selge den fra jkdress? Og, har du kjøpt deg nye sko? Jeg har også to par brudesko, men skal prøve å selge det første paret... :sjenert:

Gleder meg til å følge med her videre, forhåpentligvis forsømmer du ikke boka di lengre! :lur:

Jeg lover å ikke forsømme boka mi lengre. :) Tør ikke annet nå. :)

Jeg har kjøpt meg nye sko ja. dro på lises brudesalong og kjøpte akkurat like sko.Litt dyrere, men det var de jeg ville ha. Og jeg er fornøyd. får heller spare på andre ting. :lur: Det tok ikke så lang tid før skoene var solgt faktisk. Tror det blir verre med kjolen. Det ligger jo så mange kjoler der ute.

Den kjolen fra JK dress henger her. Har ikke gjort noe forsøk på å selge den ennå. Men får vel slenge inn en annonse.

Må bare få noen som den passer til å ha den på så jeg får tatt bilde.

Den er ikke fin på meg, så får ikke solgt den om jeg har den på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Endelig ei som skal gifte seg samme dato! :vinke: Nå må du oppdatere jevnlig da så vi kan sammenlikne hvor langt i planleggingen vi er. ;) Så bra at kjolen er i boks da. Det var noe av det første jeg ordnet. Fikk faktisk kjøpt min brukt når jeg gikk høygravid med nr.2. :fnise: Skal bli spennende å følge med på deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Honey :vinke::velkommen: til dagboka mi. :)

Så gøy at vi har samme dato. :)

Jeg lover å skjerpe meg med de dagbokgreiene nå :)

Er deilig å ha kjolen i boks ja. Jeg tar meg selv i å gå å se på den i posen der den henger. Gleder meg sånn til å bruker den :hoppe::hoppe:

Har du dagbok du eller? Må jo se hvordan du ligger an i planene også. :)

Vil gjenre se bilde av kjolen din om du har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt stolt av meg selv i dag da. Har oppdatert mye her.

Det har du all grunn til å være! :jepp: Fortsett sånn! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har vi menyen nesten i boks. :danser:

Bare desserten igjen nå. :)

Vi skal ha:

Forrett:

Bakt ishavsrøye

Sautert nykål

Gressløksbeurre blanc

Hovedrett:

Hvitløkspekket Okseindrefilet

Sautert sopp, rødløk og sukkererter

Rødvinsaus

Urteglasert Amandinepoteter

Dessert:

Foreløpig står det Cremè Brulle, men vi har sendt forespørsel til kokken om han kan komme med andre alternativ som er litt friskere, og som ikke er kake. Vi skal nemmelig ha ett GEDIGENT kakebord til kaffen, så litt gøy om vi har noe annet til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke noen av talene våre blir sånn :fnise:

Ikke at det er noen stor frykt men. :ler: :ler:

:hoho:

Hovedretten så helt nydelig ut!! :sikle: (Sikkert forretten også, men jeg spiser ikke sjømat.. :gjeiper: ) Har du peiling på hvordan de urteglaserte amadinepotetene lages? Vi tenker også å ha sånne poteter i en eller annen form.. Det er såå godt! :wow:

Skjønner poenget med å ha en friskere dessert forresten.. Vi skal ha denne, nam nam! :)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror hovedretten er god. :)

Jeg har smakt kun kjøttet, og det er en himmelsk opplevelse. Potetene var det kokken vår som anbefalte, så de har jeg egentlig ikke så mye peiling på. :sjenert:

Derfor kan jeg nok ikke hoste opp noen oppskrift på de.

men det var en del å gå etter om man googler da. Kanskje disse er gode?

Desserten deres skal absolutt utprøves, for den så skikkelig god ut. :wow::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes nydelig ut den menyen dere har bestemt. Vi skal ha mango- og champagnesuppe med marinerte sesongens bær til dessert. Det er en suppe som bruser i munn og smaker friskt og godt. Hadde lyst på det siden det er august og vi ville ha en meny som gjør at ikke folk blir svette, mette og trette i kroppen etterpå. :) Vi skal forresten ha de samme typen potetene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...