Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Hei Maye!

Har visst ikke vært innom boka di før, så har skumlest litt nå! Du har jo masse på plass!! Gleder meg til å følge forberedelsene dine videre!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et røverkjøp :Nikke:

Veeeldig fornøyd ja. :Nikke:

Har fortalt ei på jobben om Ebay i dag. Hun hadde ikke hørt om det før.

Gjett hva hun gjorde når hun kom hjem fra jobb da. :)

Muffin! :

Ser sånn ut ja, som mange gjør gode kjøp. :) Det er så gøy da. Man føler man sparer for hver krone man bruker. :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maye!

Har visst ikke vært innom boka di før, så har skumlest litt nå! Du har jo masse på plass!! Gleder meg til å følge forberedelsene dine videre!!

:klem:

Hei :goodbye: Bryllupstwisted. :):velkommen: til dagboka mi.

skikkelig koselig at du stakk innom en tur. :)

Må innrømme at jeg har vært inne hos deg å sniklest litt jeg da. :sjenert:

Koselig at du vil følge meg videre. Du er i ilden før meg ser jeg. Fint å ha noen å se etter i følge tid osv. :)

:hug:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: prøvde tiaraen min i dag. Løftet opp håret langt bak, sånn at det blir en "ball" der, og tiaraen foran. Nå lurer jeg på om den er for høy. :sur:

Jeg liker den veldig godt, men nå er jeg så usikker. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg må bare få si du er en "ræser" på planlegging :fnise:

Jeg blir nesten stresset :dåne:

Nydelig kirke, du ska gifte deg i :jepp:

Så morsomt at du fridde via liverpool.no jeg tør ikke å fortelle min kjære hva dere har skreve i ringene, for da er jeg sikker på at han vil ha det samme, han er skikkelig fan :dåne:

Han truet med at bryllupsvalsen skulle være "you'll never walk alone" eller hva den nå heter :sukk:

Men det ble det da altså ikke.. Men regner med at den blir spilt i bryllupet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Agnethe. :velkommen: hit. :)

Tror kjære er litt stolt over frieriet også.- Han la ut link på facebook osv da det skjedde.

Måtte alliere meg med sjefen hans på jobben, ettersom frieriet skulle ligge der i ett par timer. Måtte forsikre meg om at han så det. Og sjefen er nesten like stolt. :fnise:

Sjefen er sykemeldt for tiden, emn da han var innom på jobb en dag, hadde de snakket om bryllupet, og da hadde han sagt klart og tydelig ifra at kjære måtte huske på at det var han som var den første som fikk vite det. :fnise:

Det som står i ringene passer godt til oss, selv om vi har "tatt" det fra liverpool. Og det var så kos å se kjære ble rørt da jeg skrev på lappen at dette skulle stå inni. Han trodde ikke jeg mente at det var greit. :)

Nå gleder jeg meg bare til å se reaksjonen når han får høre sangen i kirka. Håper jeg greier å holde det hemmelig. At ikke noen forsnakker seg.

Liker kirka godt jeg også. Det er den vi sogner til, og når den er så flott ser jeg ikke poenget med å betale for å gifte seg i en annen kirke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på at selve tiaraen blir for høy med håret oppsatt da eller?

Ja, tenker den blir for rar når den er så høy kanskje?

Vil ha litt myk frisyre, og ser for meg at håret må være kjempehøyt for å få den til å passe med frisyren. . .

Åhh. ble så usikker nå. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:klø: prøvde tiaraen min i dag. Løftet opp håret langt bak, sånn at det blir en "ball" der, og tiaraen foran. Nå lurer jeg på om den er for høy. :sur:

Jeg liker den veldig godt, men nå er jeg så usikker. :sukk:

Jeg tror frisørene har triks for å stramme dem inn i forhold til frisyren også! Ihvertfall håper jeg det, hvis ikke har jeg også et problem!! :sjenert: Kanskje vi må spørre dinedama??

Og hva står i ringene? Skjønner det er noe jeg har gått glipp av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper frisøren har noen gode tips.

Og kanskje vi skal spørre Dinedama ja. :enig: Håper hun finner veien til boka mi, så får hun sett tiaraen. lenge siden hun har vært innom nå. :)

Inni ringene står det din Maye 15.08.09 YNWA (You`ll never walk alone)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her er jeg :fnise:

er det tiaraen du har linket til på side en? :) Jeg får den ikke opp isåfall.. Den er vekke fra ebay...

Men høye tiaraer er jo finest til stramme, klassiske frisyrer er min mening da... men jeg får jo ikke sett den jeg.. :klø:

Tiaraene som er kjøpt på ebay er ikke noe problem å bøye til slik at de passer hodeformen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oioioi. det var raskt. :)

Beklager at du ikke fikk fram noe bilde.

Ilte til ebay og fant fram ett nytt bilde jeg.

Du har ikke noe eksempel på frisyrer som passer til denne da? :klø:

Jeg har helt rundt ansikt.

Legger til at tiaraen er 1 3/4 tommer høy på det høyeste.

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. inne og lurkikker litt, jeg..

Er også fra Trondheim, så blir litt ekstra nysgjerrig.. hvem er det som skal lage maten deres? Var forresten i vielse i havstein kirke i sommer. Kjempefin kirke, og nydelig uteområde..

Ang låsing.. dere skal vel ha serveringshjelp? de må jo være igjen til slutt og rydde likevel, så kanskje en av de kan ha nøkkelen? alternativet er jo at mammaen din står opp og låser etter en stund. men sannsynligvis drar de fleste like etter brudeparet (tror jeg, da..)

og forresten.. et tips, dersom du vil ha ekstra fin farge på bryllupsdagen: Hun her er skikkelig flink. Jeg var kjempeskeptisk på forhånd, var sikker på at man kom til å bli oransje. Men ble ordentlig fint resultat. hadde en prøvetime for å finne ut hvilken farge jeg ville ha (ville se ut som en bimbo, liksom), og fikk litt sjokk samme dagen, for før man dusjer av overflødig farge blir man ganske oransje. etterpå blir man bare fin og gyllen. så dro jeg og venninna mi og kjøpte sminke ut i fra den hudfargen jeg hadde dagen etter spraytanen, så matcha det perfekt på bryllupsdagen. (sorry for dette lange avsnittet dersom du ikke var interessert i det. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo litt for meg noe klassisk.. :klø:

Nr.1

Nr.2

Nr.3

Nr.4

Nr.5

Nr.6

Nr.7

Nr.8

Nr.9

Nr.10

Disse er noe jeg fant sånn i farten som jeg kan se for meg er fint med høy tiara :Nikke: Men nå vet jeg jo ikke hvor langt hår du ha og om disse lar seg gjøre med ditt hår da.. :)

Men du kan jo skrive ut de du eventuelt liker og ta med til frisøren så kan jo dere diskutere dere frem til noe som sitter som et skudd mtp ansiktsform, utgangspunkt og tiaraen :Nikke:

Man trenger jo ikke å følge bildene slavisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei.. inne og lurkikker litt, jeg..

Er også fra Trondheim, så blir litt ekstra nysgjerrig.. hvem er det som skal lage maten deres? Var forresten i vielse i havstein kirke i sommer. Kjempefin kirke, og nydelig uteområde..

Ang låsing.. dere skal vel ha serveringshjelp? de må jo være igjen til slutt og rydde likevel, så kanskje en av de kan ha nøkkelen? alternativet er jo at mammaen din står opp og låser etter en stund. men sannsynligvis drar de fleste like etter brudeparet (tror jeg, da..)

og forresten.. et tips, dersom du vil ha ekstra fin farge på bryllupsdagen: Hun her er skikkelig flink. Jeg var kjempeskeptisk på forhånd, var sikker på at man kom til å bli oransje. Men ble ordentlig fint resultat. hadde en prøvetime for å finne ut hvilken farge jeg ville ha (ville se ut som en bimbo, liksom), og fikk litt sjokk samme dagen, for før man dusjer av overflødig farge blir man ganske oransje. etterpå blir man bare fin og gyllen. så dro jeg og venninna mi og kjøpte sminke ut i fra den hudfargen jeg hadde dagen etter spraytanen, så matcha det perfekt på bryllupsdagen. (sorry for dette lange avsnittet dersom du ikke var interessert i det. hehe)

Hei Plingo. :velkommen: til boka mi. :)

Vi skal ha serveringshjelp, men tenkte de kunne få dra etterhvert. Vi skal ha felles brunch og rydding dagen etter. ;)

Snakket litt med mamma, og hun mente det skulle ordne seg på ett vis. :)

Koselig at du synes kirka "vår" er fin. Gleder meg til jeg skal gå opp midtgangen der. :)

Vi har en kokk fra Oslo som kommer oppover å lager maten vår. Egentlig er han opprinnelig fra Fosen. Han er kjempeflink. Vi gleder oss til å ha han som kokk. :)

Takk for link og nyttig informasjon. Har aldri tatt sånn spraytan før, men vurderer det absolutt til bryllupet. Var derfor kjekt å få noen anbefalt. :)

Lenge siden du gifta deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Du, dinedama, hva skjer hvis man ikke har langt nok hår til frisyren. Blir det satt inn noe ekstra på noe vis da?

(unnskyld Maye for at boka di har blitt dinedamas frisørforum.... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link og nyttig informasjon. Har aldri tatt sånn spraytan før, men vurderer det absolutt til bryllupet. Var derfor kjekt å få noen anbefalt. :)

Lenge siden du gifta deg eller?

Jeg fikk henne også anbefalt av ei venninne som gifta seg i sommer, så jeg fikk jo også sett resultatet på henne før jeg prøvde selv. Men som sagt: anbefales å ha prøvetime. Hun dama (som er KJEMPEkoselig) har hjemmestudio, så man står inne på badet hennes i et telt. Hehe. Greit å være forberedt på det, så man ikke tror man har kommet feil. (det innebærer også at man må betale kontant, for jeg tror ikke hun har kortautomat)

Gifta meg for 5 måneder siden, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Dinedama. Tusen takk. :hug:

Likte 1, 3 og 9 veldig godt.

Så snill du er som fant fram noen fine linker til meg.

Jeg har ganske langt hår. Ble enig med frisøren sist at jeg bare tok tuppene og lot det være med det. Så kan jeg heller klippe meg i forhold til hva som passer best til frisyren på bryllupsdagen. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...