Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kua var Agnethe! :lur:

:fnise:

:kjefte: på den broren, altså. At det går an!

Håper du har det fint ellers, Maye. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

:kjefte: på den broren, altså. At det går an!

Håper du har det fint ellers, Maye. :klemmer:

Jeg kjefter jeg også skal jeg love deg.

I går fikk jeg meldign på facebook av dama hans om at hun ville sitte ved svigerfar ettersom bror skulle være forlover og sikkert skulle sitte ved siden av kjære. Så nå er han plutselig forlover igjen.. . . Skjønner ikkeno jeg. Blir lei av hele greia. :lete:

Jeg og kjære har funnet ut at vi ikke skal bry oss noe om det da. Han skal snakke med en kompis og ha i reserve om bror ikke møter opp, så får vi se...

Ellers har jeg en fin dag så langt. Skal ut i sola å brune meg litt før jobb nå. :)

Håper alt er bra med deg også muffin og at du hadde en flott bursdag.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja, kua var meg ;)

Men skal love dere at jeg var den mest sexye kua i byn - den dagen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åjja skal han plutselig være igjen? :dåne:

Skjønner det ikke er lett det der.. :sukk:

Skulle ha jobbet litt med brunfarga her også egentlig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:vinke:

Nå er du endelig på mine innlegg!

Skjønner godt at du er oppgitt over broren til din kjære :kjefte: Håper det ordner seg med forlover :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har funnet ut at vi får bare ta akkurat det der som det kommer. Kjære skal snakke med en annen kompis som kan komme opp å være der sammen han i kirka om broren ikke møter opp.

Nå vet jeg hvem det andre utdrikningslaget var. :fnise: Det var ei jeg jobber sammen med. Stakkar jenta hadde blitt lurt da. Det eneste hun hadde sagt til forloveren var at hun ikke ble med på noe ekstremsport. De hadde ordnet med strikkhopp på elgeseterbrua. De hadde med seler og alt, så viste det seg at det var strikkhopp, sånn som vi gjorde da vi var barn hun skulle. Hun ble så letta da hun skjønte at det bare var sånn hopping i strikk hun skulle. :fnise:

:hoppe: Nå har vi endelig bil klar :hoppe:

En som kjære jobber sammen med har en Buick 66 mod. cab.

Høres ikke så galt ut det. Håper på litt fint vær da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå er du endelig på mine innlegg!

Skjønner godt at du er oppgitt over broren til din kjære :kjefte: Håper det ordner seg med forlover :)

:klemmer:

:vinke:

Hei Ansjoni.

Velkommen til boka mi.

Ja er litt oppgitt, men som sagt over her. Vi får bare ta det som det kommer.

:klemmer:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har funnet ut at vi får bare ta akkurat det der som det kommer. Kjære skal snakke med en annen kompis som kan komme opp å være der sammen han i kirka om broren ikke møter opp.

Nå vet jeg hvem det andre utdrikningslaget var. :fnise: Det var ei jeg jobber sammen med. Stakkar jenta hadde blitt lurt da. Det eneste hun hadde sagt til forloveren var at hun ikke ble med på noe ekstremsport. De hadde ordnet med strikkhopp på elgeseterbrua. De hadde med seler og alt, så viste det seg at det var strikkhopp, sånn som vi gjorde da vi var barn hun skulle. Hun ble så letta da hun skjønte at det bare var sånn hopping i strikk hun skulle. :fnise:

:hoppe: Nå har vi endelig bil klar :hoppe:

En som kjære jobber sammen med har en Buick 66 mod. cab.

Høres ikke så galt ut det. Håper på litt fint vær da. :)

:hoppe: for bil :hoppe:

:ler: likte ideen om strikkhopp på elgeseterbrua :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har funnet ut at vi får bare ta akkurat det der som det kommer. Kjære skal snakke med en annen kompis som kan komme opp å være der sammen han i kirka om broren ikke møter opp.

Nå vet jeg hvem det andre utdrikningslaget var. :fnise: Det var ei jeg jobber sammen med. Stakkar jenta hadde blitt lurt da. Det eneste hun hadde sagt til forloveren var at hun ikke ble med på noe ekstremsport. De hadde ordnet med strikkhopp på elgeseterbrua. De hadde med seler og alt, så viste det seg at det var strikkhopp, sånn som vi gjorde da vi var barn hun skulle. Hun ble så letta da hun skjønte at det bare var sånn hopping i strikk hun skulle. :fnise:

:hoppe: Nå har vi endelig bil klar :hoppe:

En som kjære jobber sammen med har en Buick 66 mod. cab.

Høres ikke så galt ut det. Håper på litt fint vær da. :)

:hoho: Det var kreativt funnet på! Hoppe i strikk og hoppe strikk er ikke akkurat det samme nei!! :ler:

Sikkert greit å ha en forlover-backup ja.. Når han skal være så innmari vanskelig han broren. Fy søren, så skuffet jeg hadde vært hvis jeg hadde opplevd det samme.. Syns oppriktig synd på mannen din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det var kreativt funnet på! Hoppe i strikk og hoppe strikk er ikke akkurat det samme nei!! :ler:

Sikkert greit å ha en forlover-backup ja.. Når han skal være så innmari vanskelig han broren. Fy søren, så skuffet jeg hadde vært hvis jeg hadde opplevd det samme.. Syns oppriktig synd på mannen din!!

Godt funnet på av de damene ja. :ler:

Jeg hadde vært nervøs selv jeg.

Jeg synes også synd på kjære, men han vil ikke snakke så mye om det han. Så han sier ikke så mye om hva han føler akkurat, selv om jeg vet han synes det er sårt. Han sa en dag her at jeg måtte huske på at det var han som var rar og ikke vi. Så han tenker nok mere på det enn hva han vil gi uttrykk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni

Uff, får helt vondt inni meg av din kjære :trist: Håper virkelig at det bare ordner seg. Veldig trist når en man er glad i har det leit. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bare ordne seg på ett vis vet du. Selv om det ikke blir slik vi hadde tenkt.

Men er enig i at det er trist at han ikke har det bra. Dette skulle jo være en flott tid for han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...