Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

:fnise:

Skulle jeg tatt bryllupsreise innenlands den helgen så hadde den garantert 100% gått til Bergen :Nikke:

Der er det Alan Jackson konsert :hoppe: Jeg har såååå lyst å dra!

Jeg skal faktisk på den konserten :sjenert: Selvom jeg ikke er kjempefan, men blir med ei venninne som er fan da, så arti blir det nok :jepp:

Jeg skulle gjerne vært å sett på deg i kirken jeg også Maye, dersom jeg bodde nærmere... Du kommer til å bli kjempevakker :rødme:

Ha en fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du seriøst?? :hakeslepp:

Åååå jeg misunner deg :sur: Jeg er ikke akkurat blodfan, men stor fan kan man si :Nikke: Ikke så stor at jeg MÅ kjøpe musikken, men laster den ned og har det i bilen og på siden av en dram ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brevduen ansjoni til tjeneste :ler: Skjønner dere har planer for at jeg skal sende dere ting i posten ;) Jeg gleder meg masse til det store utvalget i usa iallefall :strix:

Og så har jeg ny dagbok :lur:

:jepp: Skal bli digg å kjenne noen i statene! :hoppe:

... løper inn i ny dagbok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Skulle jeg tatt bryllupsreise innenlands den helgen så hadde den garantert 100% gått til Bergen :Nikke:

Der er det Alan Jackson konsert :hoppe: Jeg har såååå lyst å dra!

Jeg hadde garantert vært der om jeg ikke var en smule opptatt den helga.

Jeg liker definitivt Alan Jackson. :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk på den konserten :sjenert: Selvom jeg ikke er kjempefan, men blir med ei venninne som er fan da, så arti blir det nok :jepp:

Jeg skulle gjerne vært å sett på deg i kirken jeg også Maye, dersom jeg bodde nærmere... Du kommer til å bli kjempevakker :rødme:

Ha en fin kveld. :klem:

Du er velkommen du også MaiL. :jepp:

Det går alltid ett tog. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære har vært å prøvd sjakett. :rødme: Han ble så fiiin.

Nå er snart alt i ordne og jeg gleder meg veldig. til dagen kommer. :strix:

*hiver meg i bilen å kjører til Selbu for å se en kollega gifter seg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du tilfeldigvis i sentrum i dag rundt kl 14. I svart genser og med svart sekk?

Edit: når jeg kikka nærmere på profilbildet ditt så jeg at det var jo hverken deg eller sønnen din jeg så i byen i dag. kanskje like så greit at de ikke så at jeg stirra.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det var nok ikke meg nei. Jeg var på vei til Tydal akkurat da tenker jeg.

Har du hatt en fin dag i byen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lagd kirkeprogrammer, Sett bilder av nydelig Mazillamor :dåne: og planlagt litt andre ting til bryllupet.

I morgen så gifter jeg meg i neste uke :bond: :bond:

Må ut å kjøpe Tapetlim, strømpebånd, truse, og strømper i morgen.

Da er det bare resten igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med deg? Full kontroll? Jeg begynne å kjenne at det nærmer seg. Tror jeg har det meste under kontroll, men nervene begynner å gjøre seg gjeldene.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg lagd kirkeprogrammer, Sett bilder av nydelig Mazillamor :dåne: og planlagt litt andre ting til bryllupet.

I morgen så gifter jeg meg i neste uke :bond: :bond:

Må ut å kjøpe Tapetlim, strømpebånd, truse, og strømper i morgen.

Da er det bare resten igjen. :)

:fnise:

Hva skal du med tapetlim forresten? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey:

Tror jeg har det meste under kontroll, men kjenner på at det nærmer seg nå ja. :)

Tenk vi gifter oss neste uke. Er ikke til å fatte egentlig.

Gleder meg masse da. :)

Mazzipia: Så koselig å se deg i boka mi. Håper du har hatt en vidunderlig helg.

Jeg holder på å lage noen store baller med løvetannblad. Disse ballene skal jeg pynte med roser, slik at de blir stående som ett hjerte i ballen, og bruke som pynt på kirketrappa og videre på trappa i lokalet etterpå. Jeg bruker tapetlim til å feste bladene til den ballen. Vanskelig å forklare, men jeg tror det blir ganske fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg holder på å lage noen store baller med løvetannblad. Disse ballene skal jeg pynte med roser, slik at de blir stående som ett hjerte i ballen, og bruke som pynt på kirketrappa og videre på trappa i lokalet etterpå. Jeg bruker tapetlim til å feste bladene til den ballen. Vanskelig å forklare, men jeg tror det blir ganske fint.

Dette høres ut som noe det er ønskelig å se bilder av!! :jepp:

Ha en flott nest-siste-tirsdag-som-ugift! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får prøve å huske på å ta bilde av de da. :)

I dag kl 06.30 :sjokk: Ringte en onkel av meg og lurte på om ikke sønnen kunne ta med den nye kjæresten i bryllupet. ( Vi har invitert søskenbarn med samboere, og måtte sette streken ett sted, jeg har en del søskenbarn som har kjærester også, og om alle disse har hatt samboere, kunne vi ikke hatt søskenbarna som middagsgjester. )

Sønnen på 18 år hadde sagt at han nektet å bli med om ikke kjæresten fikk komme.

Onkel hadde lovet at det skulle bli ei ordning på det, så han spurte om det var greit.

Jeg sa hun kunne komme til kaffen, men nå føler jeg meg som verdens slemmeste som ikke sa meg enig. Men egentlig så har jeg ikke noe spesielt kontakt med han heller, så for meg kunne han like gjerne ha blitt hjemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes absolutt ikke du er slem. Jeg synes derimot at 18åringen er bortskjemt, og at faren er frekk. Synes du løste det på en veldig fin måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Store My. Jeg syns faktisk du var veldig snill som lot henne komme til kaffen. Jeg hadde ikke vært fullt så snill :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...