Gå til innhold

Mayes bryllupsplaner.


Kanutten

Anbefalte innlegg

Håper ikke jeg heller, men føler han er på god vei. :sukk:

Men egentlig orker jeg ikke å bruke energien min på han i finværet. Har ennå ikke fått svar på smsen jeg sendte. Håper bare han ikke svikter kjære på selve dagen. Det tror jeg blir tungt.

Har vært på jobb i :sol: i dag. :)

Akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg har den jobben jeg har. Vi tok med brukerne ut på tur til Helkansætra midt i bymarka i dag.

En deilig, rolig, nydelig plass midt i skogen.

Vi var der nesten helt alene også, så nå har jobben med å få litt brunfarge til bryllupet startet. :hoppe: Håper været holder seg sånn ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er bordkortene helt ferdig, og jammen meg er jeg ferdig med de blomsterfrøgreiene jeg skrev om også.

La inn bilder på FB jeg om noen har lyst til å se. :sjenert:

Så da var kvelden her også forsvunnet som dugg for solen.

Jeg tenkte egentlgi jeg skulle ta litt sol før de stengte i kveld, men så ser jeg at jeg har blitt litt rød i panna og på brystkassen, så da holder det vel med sol for i dag.

Kjære lurte meg i kveld, han begynte å nevne at det er serieåpning i England den dagen vi gifter oss, og Liverpool skal spille mot Tottenham. Han var litt bekymra for at han ikke fikk sett kampen da, så han mente det var rett og rimelig at han fikk sett den kampen, så vi måtte utsette middagen til etter kl 18. Han var så dønn alvorlig også, så jeg ble litt nervøs ei stund her jeg. Uansett hva jeg sa, så kunne jeg ikke få han på andre tanker. :nei:

Helt til han begynte å le da, og sa at han overlevde vel uten en kamp. :fnise:

Kunne nesten slått han jeg. Hisset meg opp ei stund her ja. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Kjære lurte meg i kveld, han begynte å nevne at det er serieåpning i England den dagen vi gifter oss, og Liverpool skal spille mot Tottenham. Han var litt bekymra for at han ikke fikk sett kampen da, så han mente det var rett og rimelig at han fikk sett den kampen, så vi måtte utsette middagen til etter kl 18. Han var så dønn alvorlig også, så jeg ble litt nervøs ei stund her jeg. Uansett hva jeg sa, så kunne jeg ikke få han på andre tanker. :nei:

Helt til han begynte å le da, og sa at han overlevde vel uten en kamp. :fnise:

Kunne nesten slått han jeg. Hisset meg opp ei stund her ja. :skratte:

:skratte:

Det kunne min kjære funnet på også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA jeg prøvde å si det jeg også.

Men han mente at noe måtte han få bestemme han også, og jeg visste jo hvor mye fotballen betydde for han. :nei::rope:

Åh jeg kjente jeg holdt på å klikke i vinkel jeg. :skratte:

(ja, kan le av det nå, men det var ikke noe gøy nei)

--------------------------

I dag har jeg vært på jobb igjen. Så nå skal det bli godt med en dag fri i morgen.

Jeg la ut den første brudekjolen min på finn i går, og fikk svar fra en som ville kjøpe den til sin sønn i bryllupsgave, men jeg måtte sende den til Nigeria fordi han var utenlands.

Og så ba han om kontonr så han fikk satt inn penger. Han skrev på engelsk men nevnte norske kroner, posten express og la til det det vil koste å sende den til utlandet. Men alikevel lyser det noen varsellamper til meg :klø:

Jeg sa han kunne betale via Paypal jeg, så får vi se om det er like interessant da. HVis ikke så er det sikkert scam. .

Kjedelig å ikke stole på folk også, men jeg har fått mange av disse epostene fra Nigeria om at jeg skal bli så rik, så når det står Nigeria blir jeg skeptisk med en gang.

Jaja, vente å se nå da om jeg får solgt kjolen min,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt å være litt skeptisk til sånt.. Det er nok av historier om naive nordmenn som er blitt lurt trill rundt!! :ler:

Håper du får solgt kjolen din da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det har vært en masse av slike historien, så Time will show om det blir noe av det salget. :)

Var jo nesten for godt til å være sant at den skulle bli solgt så fort, og virker det for godt til å være sant, så er det sikkert det. :opplyser::fnise:

Bra med deg eller?

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er pengene på vei fra paypal inn på min konto, og Kjole på vei til Nigeria.

Så nå er jeg :hoppe: fornøyd.

Tenk å få solgt kjolen på to dagen på finn.

Trodde dette skulle bli kjempevanskelig jeg.

----------------------

Tante har vært på besøk i dag. Hun tok med seg mine hvite duker, og skal vaske de, samt sine egne, for så å levere de til rulling, så da er duker til gavebordet og til kakebordet i boks.

Tante skal også lage ti sukkerbrød til meg, som jeg skal fylle og pynte torsdagen før med god hjelp.

Jeg greier ikke å bestemme meg for om vi skal ha bretten på langsiden eller kortsiden på kirkeprogrammet, og kjære hadde heller ingen formening om hva han syntes var best. :klø:

Hva gjør dere?

Frisøren ringte i dag, så nå skal jeg på prøvetime 15 Juli, og så ta ettervekst på stripene 7 August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så det var ikke lureri!??! Ikke dårlig!! Kanskje dette er en god tid å legge ut kjoler for salg på.. Jeg tenker å selge min også, men har ikke kommet så langt. Foreløpig ligger den hos renseriet.. :sjenert:

Så du også har vært inne hos Zilje.. Ble litt bekymret jeg nå. Lurer på hva som har skjedd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ut til at det var lureri nei. Og hvis det er det, skjønner jeg ikke hva annet jeg kan gjøre for å ikke bli lurt.

Kanskje god tid å legge ut nå ja, jeg hadde egentlig ikke noe tro på at den skulle bli solgt i det hele tatt jeg. Så er fornøyd nå ja. Blir litt ekstra penger til bryllupet som kommer godt med . :)

Ja var innom hos Zilje, og ble også kjempebekymret. HUFF. Håper det går bra med henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet at det hadde kommet noe svar hos henne nå, men det lar vente på seg. Stakkar. Håper det går bra med henne.

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære var en tur på besøk hos sin far i dag.

Der fikk han høre at broren hans hadde fortalt faren at han hadde trukket seg som forlover, så han møter nok ikke opp. :sukk:

Stakkars kjære, han sa bare at det var fint han var den siste som fikk vite det da. Broren har ennå ikke sagt noe til kjære.

Så nå må kjære finne en annen som kan stille opp i kirka da.

Så synd at den beste kameraten hans drar til utlandet for jobbing noen dager før.

Huff jeg føler virkelig med kjære nå altså. Dette fortjener han ikke nei.

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei??? :hakeslepp:

Er det mulig?

Herregud for en smålig bror... unnskyld altså, men jeg mener det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neeei??? :hakeslepp:

Er det mulig?

Herregud for en smålig bror... unnskyld altså, men jeg mener det...

Jeg er så enig, så enig. :sukk:

F**n altså, hvordan kan man gjøre sånn mot sin eneste bror da?

Er vel ikke så mye forlangt at han fullfører når han har sagt ja til oppgaven vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke tankegangen til den broren jeg altså.

Blir så lei meg på kjære sine vegne.

Er ikke det at vi ikke skal få en fin dag alikevel, men det er jo ekstra sårt når det er ens bror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en snartur ned til sentrum i dag.

Skulle kjøpe store ballonger på panduro til blomster på kiretrappa-prosjekt.

Så ikke mindre enn to utdrikningslag. Ei brud var kledd ut som ei ku, og ei anna ei i hvite klær og slør sto å hoppa strikk på elgeseterbrua. :fnise:

Glad jeg er ferdig med dagen, og at mine venner var snille med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...