Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Godt nytt år til deg MrsSJ og til lillegutt :klemmer:

Håper du har hatt en koselig julefeiring i ny bolig :) Skjønner godt at du begynner å bli lei, men snart kommer lillegutt, og du kan holde ham i armene dine!!

Ha en strålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har vi vært en tur på sykehuset.... følte mye mindre liv i magen enn det jeg vanligvis gjør, så da ble jeg selvfølgelig litt bekymret. Kjente jo at det beveget seg der inne,men vanligvis turner han rundt som en apekatt...

Alt var fint da :)

Målte fosterlyden med et belte rundt magen og sjekket baby,morkake og fostervann med ultralyd.Alt var som det skulle :) Så da har han nok bare snudd litt på seg eller noe....fikk ikke oppgitt noen mål,men legen sa at han var helt standard i størrelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Sove ut, være sosial, lage fotoalbum, strikke (???) og ikke minst GLEDE DEG!!! :strix: Tenk du snart skal bli mamma :dåne: Synes nettopp det var bryllup jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappe av, sove, se på TV, lese blader, gå tur, bake om du orker... shoppe? :lur:

Sove ut, være sosial, lage fotoalbum, strikke (???) og ikke minst GLEDE DEG!!! :strix: Tenk du snart skal bli mamma :dåne: Synes nettopp det var bryllup jeg :ler:

Takk for tips :)

Sove lenge-den er oppfylt :fnise: Stod opp klokken 12.30 og siden har jeg sett på TV, eller rettere sagt DVD, ser på sesong 2 av the O.C....

Bør kanskje heve aktivitetsnivået noe etter denne episoden?

Meget mulig jeg går en tur, i alle fall en liten en :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg til akupunktur,gruer meg litt.... tror det blir vondt.

Men det skal visst være bra både for modning og for selve fødselen, så får prøve å fokusere på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au nåler frivillig i kroppen da gitt. Spennende å se om det modnes da! Bor du langt fra sykehuset eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Akupunktur er ikkeno`å grue seg for vennen :klemmer: Jeg har tatt flere ganger og eneste gangen det var vondt var da hun traff en nerve som sto i høyspenn :sjenert: Hvor på kroppen stikker de da? På meg stakk de i nakken og skuldrene...Hjalp på smertene og jeg slappet bedre av i skuldrene etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au nåler frivillig i kroppen da gitt. Spennende å se om det modnes da! Bor du langt fra sykehuset eller?

Gikk så greit så :) Var ikke vondt i det hele tatt faktisk.

Bor en halvtime fra sykehuset, skulle gjerne bodd enda litt nærmere,men det er vel kortere vei enn mange andre har. Og sjansen for styrtfødsel er vel uansett minimal.

Akupunktur er ikkeno`å grue seg for vennen :klemmer: Jeg har tatt flere ganger og eneste gangen det var vondt var da hun traff en nerve som sto i høyspenn :sjenert: Hvor på kroppen stikker de da? På meg stakk de i nakken og skuldrene...Hjalp på smertene og jeg slappet bedre av i skuldrene etterpå :)

Nei,det gikk jo kjempefint. Ikke vondt i det hele tatt :)

Fikk nåler i håndleddene,anklene,den ene foten og hodet, så nå er jeg spent på effekten. Det er vel ikke så veldig lett å måle,men håper i alle fall de forhindrer at jeg går så veldig langt over termin.

Målet mitt er jo fødsel på søndag,men det er nok litt vel mye å kreve av nålene :fnise:

I dag fikk jeg kjøpt uro til stellebordet også :hoppe:

Endelig fant jeg en som kan festes på stellebordet og i tillegg var den på salg. Flaks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er normalt å bli rastløs og lei på slutten ;) Men du får bare slappe av og sove, alle jeg kjenner som har barn sier de angrer på å ikke ha sovet og slappet godt av når de hadde tid på slutten :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg ikke sove lenge :gjeiper:

Hva er poenget med å våkne klokken åtte når man har fri????? Til og med katten sover....

I dag har jeg planer om å gjøre litt:

  • Vaske badet
    Rydde klær på soverommet
    Rydde julepynten helt vekk
    Vaske klær

Merker desverre ingenting til nålene foreløpig,men satser på at ting skjer på innsiden allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

:overrasket:

Har du planer om at lillegutt skal komme ut på søndag?? Er ikke det 2 uker før tida? Hehe, krysser fingrene med deg da - så får vi se hva sjefen bestemmer seg for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Har du planer om at lillegutt skal komme ut på søndag?? Er ikke det 2 uker før tida? Hehe, krysser fingrene med deg da - så får vi se hva sjefen bestemmer seg for :fnise:

Det har jeg :)

Alt fra 38 til 42 ukers svangerskap skal jo være vanlig, så da velger jeg 38 uker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Evig optimist :ler:

Tenker han kommer når det passer han jeg :klemmer: Det er jo uansett ikke lenge til termin, men noen triks er det jo for å få fortgang i det har jeg hørt :fnise: Noen "omganger i høyet" foreksempel :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...