Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tiden flyr ja, men nå er det på tide med en oppdatering her.

Tanken med dagboken var jo at jeg skulle dagbokføre svangerskapet, noe jeg desverre ikke har fått gjort på en stund. Får skylde på at det er eksamensemester...

Magebilder har jeg heller ikke fått tatt, men har store planer om å få gjort det i dag :fnise:

Magen vokser og den lille gutten min gir stadig sterkere tegn fra seg, innbilder meg at han er en aktiv fyr :)

Har vært hos legen i dag, og alt er som det skal, både med babyen og meg.... med unntak av disse kynnerne da, har fremdeles mye og kraftige kynnere, så må ta det med ro, dvs være sykemeldt...bare jeg ikke blir henvist til et totalt stillesittende liv, skal jeg være fornøyd føler jeg. Skal prøve meg på litt svømming sammen med lillesøster i dag, håper det går greit, så er det i alle fall en aktivitet jeg kan bedrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hvordan gikk det med svømmingen?

Kjedelig med masse kynnere, spesielt siden du ikke kan gjøre noe annet enn å ta det med ro liksom... :sjenert: Men så lenge gutten vokser og har det bra så får det vel gå :) Og det er jo ikke sååå lenge igjen nå :lur:

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Såååå vakkert da Pysepus.

Han kommer til å bli flott i det settet :)

Har jo faktisk sett på vidunderet denne uken og han er en flott kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide med en liten oppdatering også :)

I dag er jeg 28 uker på vei, babyen sparker i magen og den nye leiligheten er nesten ferdig. Det som gjenstår er bad, babyens rom og trappen.

Badet skal pusses opp 17 november, så da skal mannen ta babyrommet også. Kjøpte nemlig maling før Sens malingen dukket opp, så jeg holder meg langt unna....

Ikke det at han skal bo på rommet sitt med det første,så det er vel egenltlig ikke noe hastverk, men synes det er litt hyggelig at det er klart uansett jeg.

Formen er fortsatt bra, ingen bekkenløsning eller andre problemer :) SF målet ligger akkurat på streken og fosterlyden er jevn på 140 slag i minuttet. Tror det er bra med liv også, nå har jo ikke jeg noe å sammenligne med da, men kjennes ut som om jeg har en liten bjørn i magen :fnise: Har dessuten vært på 3D ultralyd :) Ikke overraskende viser det seg at han er skikkelig søt :rødme: Vakre,vakre sønnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Så godt med en oppdatering - og alt er helt perfekt :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Heldige du som har 3D bilde av mini i magen - får vi se eller?? Er så fascinert ev at det går an å ha et bittelite menneseke i magen :dåne:

Og selvfølgelig er han vakker - har jo å slekte på :kose: Tipper dere gleder dere :jepp: Hvor lenge er det igjen nå? Står vel kanskje i tickeren din også det da men...:sjenert: Mmmhm, der står det ja - 84 dager igjen :danser: Snart :babygutt:

En god helge :klemmer: sendes din vei!!

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Endelig ferdig med eksamen for i år :)

Fikk ikke sove spesielt lenge da, sparketassen danset i magen.... med ivrige bevegelser og sterke ben. Så da ble det tidlig opp på den første feriedagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ferie :danser:

Takk for det :klemmer:

I går kjøpte vi vogn :danser::danser: Endelig.... det har jeg ventet på.

Kjøpte en Teutonia Spirit S3 med fashionbag, kjøpte brun bag og brun sittedel, synes den brunfargen er så utrolig lekker.

De selger ut 2008 modellene nå, så fikk den for ca 6300 norske,veldig fornøyd :)

Har plukket ut stellebag og fått den godkjent av mannen også, så skal få kjøpt den og en koppholder neste uke tenker jeg, så er vognen nesten komplett. Da mangler jeg bare babyen :fnise:

Da tror jeg det eneste vi har igjen å kjøpe før han kommer er bilstol og madrass til sprinkelsengen.

Dessuten skal mannen gjøre klart babyrommet, ikke det at han skal bruke det ennå,men jeg vil at det skal være klart til jul som alt annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 måneders bryllupsdag :strix::strix::strix:

2 måneder til **** kommer :strix::strix::strix::strix:

Time for fødselssamtale på Morgenrøden kl 12.30 :sukk:

Gruer meg en god del.... har foreløpig fortrengt det faktum at barnet skal ut, er slettes ingen urkvinne og vet ikke om det er noe jeg kommer til å være spesielt flink til. Ønsker å ha kontroll...men har hørt at man ikke kan ha det!

Skriver mer når jeg har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 7 mnd bryllupsdag :hoppe:

Håper alt gikk bra på fødselssamtale! Tror det er normalt å grue seg...

Har dere bestemt navn på gutten siden du skrev ****? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Gratulerer med syv måneders bryllupsdag :strix:

Er termin akkurat ni måneder etter bryllupsdagen? :biggrin:

Og jeg er sikker på at fødselen kommer til å gå kjempebra jeg! Selv om du aldri har gjort det før så har de som er der for deg gjort det før og jeg er sikker på at du finner noe inni deg du ikke vet du har! :jepp:

Jeg er forresten også nysgjerrig på om dere har bestemt et navn? :lur:

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 7 mnd bryllupsdag :hoppe:

Håper alt gikk bra på fødselssamtale! Tror det er normalt å grue seg...

Har dere bestemt navn på gutten siden du skrev ****? *nysgjerrig*

Fikk ikke så veldig mye ut av samtalen i grunn,men skal tilbake om noen uker da... da skal vi sette opp en avtale og snakke om det vi ikke rakk i dag.

Har hatt navnet klart siden jeg var ca 15 uker på vei vi,hvis ikke før :) Kan sende deg en PM.

:strix: Gratulerer med syv måneders bryllupsdag :strix:

Er termin akkurat ni måneder etter bryllupsdagen? :biggrin:

Og jeg er sikker på at fødselen kommer til å gå kjempebra jeg! Selv om du aldri har gjort det før så har de som er der for deg gjort det før og jeg er sikker på at du finner noe inni deg du ikke vet du har! :jepp:

Jeg er forresten også nysgjerrig på om dere har bestemt et navn? :lur:

Stooor :klemmer:

Termin er akkurat ni måneder etter bryllupsdagen ja :strix::strix:

Og går alt etter planen skal han døpes på ettårsdagen vår.

Sendet navnet på PM til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...