Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Tror ikke det blir noen fullmåne baby på meg jeg. Blir det hos deg eller?

Virker ikke sånn :sjenert:

Var så klar for baby denne helgen jeg.... sover ikke om natten lenger,og hele dagen går med til å kjenne etter tegn og tenke på fødsel....

Vil føde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kooooser meg med te,Tom og Jerry kjeks og the O:C.

I dag kom hentelappen til Rimipakken også,håper det er noe fint der...håper bare mannen vil kjøre til Rimi når han kommer hjem fra jobb :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist en ts kanel og gått 20 minutter i raskt tempo.

Eneste jeg kjente langs turen var hold og vondt i lysken :gjeiper:

Skal følge lilesøsteren min på klarinettøvelse, så da blir det en liten gåtur til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Du er klar du? ;)

Har du sladris forresten? :lur: For hvis ikke stiller jeg meg villig jeg :nigo:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det MrsSJ? Kan tenke meg at du er klar for å treffe lille **** nå :Nikke:

fant denne på en annen side:

"Spesialte

Jeg har her et tips for å få igang fødselen. Fikk det av en annen som fødte etter tre dager, 10 dager før termin. Ingrediensene er ufarlige, så jeg kjører på...

10 nellikspiker

1 ss jernurtte

1 liten bit ingefær, skrellet og skjært i biter

1 kanelstang

Trekkes i 1 liter vann i ca 10 min. og drikkes så hver halvtime til literen er drukket opp."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er klar du? ;)

Har du sladris forresten? :lur: For hvis ikke stiller jeg meg villig jeg :nigo:

Jeg er klar ja :jepp:

Sladris hadde jeg glemt vet du... så bra at du vil :) Da er du velkommen til å være min sladris.

Hvordan gjør vi det videre?

Hvordan går det MrsSJ? Kan tenke meg at du er klar for å treffe lille **** nå :Nikke:

Jeg er såååå klar for å treffe sønnen min :rødme:

Tror han er en fantastisk fyr.... skal teste ut teen i morgen jeg, takk for tips :)

Nå skal mannen og jeg på kino.... skal se Død Snø.

Redd som jeg er, gruer jeg meg allerede.... målet er å bli så skremt at det ender med fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg mobilnummeret mitt jeg ;)

Jippi!! Jeg er sladris! :danser:

Da har jeg lagret nummeret ditt :)

Håper behovet for å sende en melding er nært forestående da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Død Snø var skremmende og ekkel på en gang,men motiverte ikke til fødsel.

Nok en slitsom natt med lite søvn igjen... vet det blir lite nattesøvn med babyen på utsiden av magen også,men foretrekker nattevåk fremfor den forferdelige halsbrannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Da har jeg lagret nummeret ditt :)

Håper behovet for å sende en melding er nært forestående da!

Gleder meg til å få melding :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg ble så nysgjerrig etter å ha sett hvor du skal føde, så da må jeg nesten ha deg på mine innlegg ;) Håper det skjer noe snart, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg ble så nysgjerrig etter å ha sett hvor du skal føde, så da må jeg nesten ha deg på mine innlegg ;) Håper det skjer noe snart, da!

:vinke:

Takk for det :)

Prøver å forsone meg med tanken på at han kommer når han er klar,men ikke alltid like lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært på kontroll hos legen.

Frisk som alltid :)

Han har fortsatt ikke festet seg da, kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med det...

Mannen kom hjem med gave da, Mariokart :kyss: til han

Hjalp litt det :)

Dessuten har jeg fått ny runde med akupunktur i dag, får håpe den gjør undeverker for modningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at alt ser bra ut da MrsSJ, og så utrolig koselig av mannen din og kjøpe overraskelse til deg! Godt å ha noe å fylle ventetiden med :)Synes lillegutt kan se til å feste seg og snart komme ut og hilse på!!

Krysser fingre og tær for at akupunkturen hjelper :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å snike litt jeg:) Hvordan er det med den akupunkturen, hører så mange som blir dårlige av det? Og når begynte du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte inn å snike litt jeg:) Hvordan er det med den akupunkturen, hører så mange som blir dårlige av det? Og når begynte du med det?

Jeg har ikke blitt dårlig i det hele tatt. Det eneste jeg merker er at det blir særdeles mye bevegelse i magen etter behandlingen. Dessuten sov jeg godt i natt for første natt på evigheter,men det vet jeg ikke om var tilfeldig?

Startet forrige uke, så har hatt to bahandlinger.

Håper jo på fødsel før jeg rekker en til,men hvis ikke er planen å gjøre det en gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Bare 8 små dager igjen til termin nå skatt - det er jo ikke lenge!! Nærmere enn dette har du ikke vært :ler:

*hvisker* jeg vet ingenting om å vente på et lite nurk så jeg tror 8 dager er ingenting :fnise:

Ha en super helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at alt ser bra ut da MrsSJ, og så utrolig koselig av mannen din og kjøpe overraskelse til deg! Godt å ha noe å fylle ventetiden med :)Synes lillegutt kan se til å feste seg og snart komme ut og hilse på!!

Krysser fingre og tær for at akupunkturen hjelper :klemmer:

Ja, ikke sant :) Da får han en liten pause fra klagingen min også

:fnise:

Takker for finger og tærkryssing, det heter seg jo at alle monner drar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...