Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Gjest *Frida*

Ville ikkje jordmora (eller legen) strippe eller forsøke å modne deg? Har du vore til samtale om det ennå?

Har ikkje du lågt bt no forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ikkje jordmora (eller legen) strippe eller forsøke å modne deg? Har du vore til samtale om det ennå?

Har ikkje du lågt bt no forresten?

Nei, legen ville ikke engang sjekke modning :gjeiper: og det ville ikke jordmoren gjøre sist uke heller. De er begge av den oppfatning at det ikke er noe poeng.De mener nemlig begge at jeg er i fantastisk form og bare må lære meg å være mer tålmodig :kjefte:

Skal på kontroll på sykehuset på onsdag da, dersom det ikke skjer noe før den tid... har bedt om samtale angående igangsetting, så regner med at det blir gjort en sjekk da.Men det besøket håper jeg jo at jeg slipper :)

Blodtrykket er kanskje litt lavt,det har i grunn vært sånn hele svangerskapet,men både legen og jordmoren er fornøyd, så da er det vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei når skal vi møtes på sykehuset da tro :klø: Jeg har mistet tålmodigheten her :sukk:

Si det :vetikke:

Ingen tålmodighet her heller, har prøvd en drøss med kjerringråd,men merker ingen forskjell... har kun fått vondt i korsryggen.

Mannen har til og med båret opp kurven som **** skal sove i her i stuen,plassert vognen i gangen og montert babysetet i bilen,men ingen baby titter frem :sjenert:

I dag fant jeg en nydelig lekekasse,det har ikke akkurat vært lett,men endelig fant jeg en :)

Forventer ikke at han akkurat har bruk for den foreløpig,men har arvet noen leker, så trengte jo et sted å gjøre av de.

I dag har kjæresten og jeg vært gift i ni måneder :rødme:

Hadde egentlig ikke planlagt noe annet enn fødsel,men tror vi må spise middag ute i dag.... kan jo bli en stund til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Første gangen jeg leser i boka di :) Og leste at det er akkurat 9 måneder siden dere gifta dere! Så moro!! Da burde jo den lille kommi i dag! Hadde vært perfekt timing :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Første gangen jeg leser i boka di :) Og leste at det er akkurat 9 måneder siden dere gifta dere! Så moro!! Da burde jo den lille kommi i dag! Hadde vært perfekt timing :fnise:

Hei,hei :)

Koselig med et nytt ansikt i dagboken.

Jepp,vi har timet det bra vi, så nå må bare lillebaby spille på lag også.

Blitt temmelig sent på dagen allerede,men kanskje han bare venter på pappaen sin? Det er jo fortsatt en teoretisk mulighet for fødsel i dag... men da noe skje snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei :)

Koselig med et nytt ansikt i dagboken.

Jepp,vi har timet det bra vi, så nå må bare lillebaby spille på lag også.

Blitt temmelig sent på dagen allerede,men kanskje han bare venter på pappaen sin? Det er jo fortsatt en teoretisk mulighet for fødsel i dag... men da noe skje snart.

Skal krysse fingrene hardt for at det snart skjer noe!! Er ikke alle som klarer og time det så perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper å gå så mye lengre mrsSJ :klemmer: Kos deg masse med mannen din på 9 mndbryllupsdagen deres!!

Tror lille **** kommer på torsdag jeg, for da har jeg og kjære 10 årsdag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, termindato passert... dvs UL termin er passert, menstermin i morgen 28/01. Sovnet tidlig i går, tror ikke vi har sovnet i elleve/tolv tiden på evigheter... håper ikke ryggen slår seg vrang i dag også, har planer om bollebaking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det begynt hos meg så nå får du sette igang også :fnise: Her er det rier. :hoppe:

Så spennende Skogmusa :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Har akkurat tatt en blund, så kreftene er samlet....det vil si at jeg er klar i alle fall....Må bare få babyen på lag da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært til kontroll på sykehuset. Møtte en veldig hyggelig lege :)

Tok UL og CTG og snakket litt generelt. Fikk beskjed om at jeg kunne bestemme dette med igangsetting selv faktisk, også jeg som var forberedt på den krangelen....noen ganger går det virkelig lettere enn man tror.

Valgte å vente noen dager da, er foreløpig helt umoden og babyen hadde masse plass,fostervann og alt det der.... han trodde lillegutten var ca 3400 gram.

Kjenner en jente der de bommet med 1100 gram, så tar den estimeringen med en klype salt.

Så nå skal jeg bare sitte her og modne meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du kunne blitt satt i gang i dag om du ville?

Ja,kunne blitt satt i gang i dag. Har et relativt anstrengt forhold til fødselen, så er nok det som er grunnen tenker jeg...

Men vil ikke ende opp med en *mange døgns fødsel*, så får heller jobbe litt med modningen på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser titter frem :vinke:

KAn du velge selv? Så utrolig bra! Jeg er så redd for å gå over terminen, av en eller annen merkelig grunn er det virkelig noe jeg ikke vil. Derfor ble jeg veldig glad for den beskjeden du fikk der.

Jeg ble satt igang med forrigemann, men det var fordi jeg var veldig syk. Hadde en veldig fin fødsel.

Du skal føde i Fredrikstad, ikke sant?

Følger med dere inne på terminklubben, skjønner du ;) Syns det er så spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hyggelig med en snikleser :)

Fikk faktisk velge selv ja, men tror ikke akkurat det er standarden.Men som jeg skrev i forrige innlegg har jeg fødselsangst, litt mer enn det som er normalt også tror jeg. ....Har vært på samtaler på Morgenrøden (svangerskapspoliklinikk) angående dette tidligere, så tror det er grunnen til at de er såpass greie mot meg.

På hvilke tidspunkt ble du satt i gang sist? Hører jo så mange skrekkhistorier om igangsatte fødsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...