Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
...og så mente hun at nysingen hans ikke var noe å bekymre seg for, så da får jeg vel prøve det.... :sjenert:

:skratte: Hønemor?? Du er søt :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og tenk at han kommer bare til å bli vakrere og vakrere også, i ukene og månedene som kommer... :rødme:

I hvertfall synes jeg det med mine to jenter- de blir bare mer og mer skjønne etterhvert som jeg blir kjent med dem. Det er fantastisk å være mamma, godt du koser deg du også!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er forelsket mrsSJ :rødme: Må være helt fantastisk å være mamma :) *gleder meg til det en gang blir min tur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tenk at han kommer bare til å bli vakrere og vakrere også, i ukene og månedene som kommer... :rødme:

I hvertfall synes jeg det med mine to jenter- de blir bare mer og mer skjønne etterhvert som jeg blir kjent med dem. Det er fantastisk å være mamma, godt du koser deg du også!

:)

Kommer nesten til å bli for mye for meg da :fnise:

Blir stadig overrasket over hvordan følelsene nesten renner over her til tider :rødme:

Skjønner godt at du er forelsket mrsSJ :rødme: Må være helt fantastisk å være mamma :) *gleder meg til det en gang blir min tur*

Det er fantastisk og det blir bare bedre for hver dag også :)

Tok litt tid før jeg kom meg etter fødselen synes jeg, men nå blir alt bare lettere for hver dag som går. Sannelig klarer vi oss selv om mannen er tilbake på jobb også :fnise:

Krysser fingrene for at det klaffer snart for dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakringen er to uker i dag :)

To uker og 3980 gram.

Visste jo at han hadde vokst,men hadde ikke trodd det var så mye,så ble litt overrasket. 820 gram siden vi reiste fra sykehuset er jo en del melk :fnise:

Han fikk dessuten skryt for et veldig våkent blikk *Stolt mamma*

Etter vektsjekken var vi en tur på cafe, koste oss med deilig frokost og kaffe. Lillegutten oppførte seg eksemplarisk,lå i bilsetet sitt og tittet på oss mens vi spiste .Han suttet så fornøyd på smokken sin og så virkelig ut til og trives på cafe :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til i dag ble vår første utfordring med lille I.

Ikke det at han gråt så veldig,men det hadde han helt klart gjort hvis han ikke ble bysset,ammet,kost og dillet med hele natten.. så det ble ikke mye søvn :sleep: hverken på babyen,mammaen eller pappaen.

Tror han har vondt i magen stakkar, så nå får han to ts ammete før hvert måltid, får håpe det gjør susen :) Hvis ikke så får vi prøve akupunktur eller noe til uken, helt forferdelig å se han vri seg på den måten... tydelig at han sliter med et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke en gjentagelse av forrige natt :)

Vakringen sov 4,5 timer i strekk før han våknet opp for mat og bleieskift. Sovnet med en gang etterpå og sov et par timer til :) Flinke gutten min :hjerte:

Mannen som ble vekket for bleieskift klokken halv seks fikk imidlertid ikke sove igjen stakkar :sukk: Han har fått vondt i halsen og er i dårlig form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vakringen og jeg bakt boller mens mannen har måkt taket.

Stakkars mannen :sukk: helt alene om måkingen og nå har han snart måkt taket for hele rekkehuset. Med vond hals og det hele, har skikkelig vondt av ham.... får håpe han ikke blir skikkelig syk.

Etterpå får vi besøk av mamma, den minste lillesøsteren min,mormor og morfar. Da blir det fastelavnsboller :happy: og dagens kaffekopp :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at dere koser dere!!! Jeg må også dra å veie en dag så jeg ser hvor mye jenta mi har vokst. Ser det på klærne da, men.. allerede noe som er for smått... :)

Takk for koselig melding, forresten, det varmet! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubileumsdag og vakringens treukersdag :biggrin:

Skal feire dagen med restaurantbesøk.

Litt spent på hvordan lille I synes det er på restaurant,men tror det skal gå greit.Tror vi tar med vippestolen hans, så kan han ligge under eller på bordet mens vi spiser. Vippestolen kan legges helt ned, så han sover egentlig fint i den. Dessuten tror jeg han er et sosialt vesen som trives med mange mennesker rundt seg, han var i alle fall veldig fornøyd i bursdagselskap i går kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med jubileum og 3ukers dag!!! Kos dere masse på restaurant :)

Takk for det :klem:

Hatt en veldig koselig kveld,maten var sånn passe,men uansett deilig med et restaurantbesøk. Nå koser vi oss med litt smågodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å komme seg på restaurant allerede etter 3 uker!!! :jepp:

Det er jommen mange som ikke ville orket eller turt det så tidlig. Men det tyder vel på at du føler deg komfortabel med mammarollen!

Godt å lese om hvordan det går med dere!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du føler deg i bedre form etter fødselen nå :) Så bilde av dere på msn, utrolig søtt :hjerte:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra å komme seg på restaurant allerede etter 3 uker!!! :jepp:

Det er jommen mange som ikke ville orket eller turt det så tidlig. Men det tyder vel på at du føler deg komfortabel med mammarollen!

Godt å lese om hvordan det går med dere!

:klemmer:

Føler meg veldig komfortabel i mammarollen ja, føles som om jeg har ventet på han hele livet og han endelig er her :biggrin:

Det er helt utrolig :hjerte:

Og så lenge formen er bra og vi er to voksne som passer på han er det bare godt å komme seg litt ut. Blir litt rastløs av innelivet....

Så bra at du føler deg i bedre form etter fødselen nå :) Så bilde av dere på msn, utrolig søtt :hjerte:

God helg!

Takk for det :) Vi koser oss masse med ham.

God helg til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over restaurantbesøket deres, det turte ikke jeg når Lillegutt var 3 uker :ler:

Høres ut som dere koser dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over restaurantbesøket deres, det turte ikke jeg når Lillegutt var 3 uker :ler:

Høres ut som dere koser dere!

Vi koser oss masse :jepp:

I helgen har vi feiret bursdagen til mannen.

Vi sov til halv elleve i går alle sammen, deeeilig :biggrin:

Lille I spiste selvsagt noen ganger fra vi la oss og frem til halv elleve,men det viktigste er jo at man slipper å stå opp.

Mannen og jeg (mest mannen ) bakte og kokkelerte frem til gjestene kom i firetiden og etter det feiret vi dagen med min og mannens familie. Både maten,kakene og bollene ble veldig gode, vakringen koste seg i armene til tanten sin mesteparten av kvelden og mannen var fornøyd med gavene :)

Absolutt en vellykket bursdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så bilde av lillegullet deres i avisa.Kjempesøt :rødme:

Er ikke så mye inne her lengere for hverdagen med to skjønne jenter er travel innimellom.Men det er jo kjempestas da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...