Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Da var tiden inne for en prøverdagbok :-D

Vet ikke helt om jeg kan kalle meg en prøver riktig ennå, men har i alle fall sluttet på pillen og jobbet med saken på bryllupsreisen, så får dette mysteriet omkring når jeg har eggløsning og denslags komme etterhvert....

Mener at mensen er ventet rundt den tyvende mai, så da begynner vi for alvor.

Uansett er det greit å ha et sted å samle tankene rundt denne høyt ønskede graviditeten :-D Har ønsket meg et barn siden jeg var syv tenker jeg, så nå som jeg er 25 år og gift med verdens beste kjæreste er det sannelig på tide.

Endret av mrsSJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så gøy med prøverdagbok :-D Her må jeg følge med!! :) Hvordan var bryllupsreisen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsreisen var helt ubeskrivelig flott, hadde det fantastisk :-D

Koste oss masse med solen, sjøen og masse deilig mat....gjorde ingen verdens ting egentlig, bortsett fra å være nygift :-D Og det er vel slik det skal være?

Har dere tenkt noe på bryllupsreise da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Prøverdagbok! :hoppe::hoppe::hoppe: Som det skal være etter bryllupet ;) Håper den snart blir graviditetsdagbok :juhu:

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei der!!!

Kos å se nye folk inne her i prøverhjørnet! Hihi...

Lykke te! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:, velkommen inn til oss!

Er du den jeg tror du er, mrsSJ?

Sendt deg PM jeg :-D

Prøverdagbok! :hoppe::hoppe::hoppe: Som det skal være etter bryllupet ;) Håper den snart blir graviditetsdagbok :juhu:

Stor :klemmer:

Ja, ikke sant :-D

Hadde jo vært koselig med en bryllupsnattbaby, nå er nok ikke det mulig, såpass mye har jeg fått med meg av syklusoversikt... men en "hvetebrøddagersbaby" er jo ikke dumt det heller :-D

Heeei der!!!

Kos å se nye folk inne her i prøverhjørnet! Hihi...

Lykke te! :)

Hei,hei :-D

Koselig med besøk i dagboken og takk for lykkeønskninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppel

hei og velkommen :goodbye:

gratulerer så mye med overstått bryllup!

håper lille spire fester seg raskt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen :goodbye:

gratulerer så mye med overstått bryllup!

håper lille spire fester seg raskt :jepp:

Takk,takk :-D

Ja, går en spennende tid i møte kjenner jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i alle fall ikke en tålmodig sjel, sitter her å irriterer med grønn over at jeg ikke kan teste allerede nå.... vet jo at det er en minimal sjanse for at det klaffer på første forsøk,men er spennende allikevel :-D :-D

Mener jeg har hørt noe om tester som kan tas rett etter EL, noen andre som har hørt om dette?

Endret av mrsSJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Kan tenke meg at jeg heller ikke kommer til å være noen tålmodig sjel ;) Når er det du skal ha TR da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at jeg heller ikke kommer til å være noen tålmodig sjel ;) Når er det du skal ha TR da?

:klemmer:

Tror det er rundt den tyvende,men muligens litt senere også,har jo akkurat sluttet på p pillen, så kan vel hende det blir litt kluss?

Ha en fin dag Pysepus :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllupsreisen var helt ubeskrivelig flott, hadde det fantastisk :-D

Koste oss masse med solen, sjøen og masse deilig mat....gjorde ingen verdens ting egentlig, bortsett fra å være nygift :-D Og det er vel slik det skal være?

Har dere tenkt noe på bryllupsreise da?

Bra at dere har kost dere :) Tror det blir Italia for vår del :) Men nå skal vi jo til Italia i sommer også, så har tenkt litt på muligens Hellas i stedet... foreldrene mine vil gjerne ha oss med til USA, men føler det blir litt feil å dra med flere akkurat på bryllupsreisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så artig det hadde vært om dere laget en liten :babysmokk: på bryllupsreisen :rødme:

Håper du ikke får sånn syklustull som jeg har hatt ivertfall. Har du vurdert å tempe?

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk så artig det hadde vært om dere laget en liten :babysmokk: på bryllupsreisen :rødme:

Håper du ikke får sånn syklustull som jeg har hatt ivertfall. Har du vurdert å tempe?

Har ikke vurdert det foreløpig, men nå er denne måneden en slags pp0/pp1 da, så har egentlig ikke gjort noe spesielt bortsett fra å slutte med prevensjon. Tror jeg venter med temping, jucie og hostesaft til det har gått et par måneder til....men hvet vet, kanskje det har gått fint uten også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vurdert det foreløpig, men nå er denne måneden en slags pp0/pp1 da, så har egentlig ikke gjort noe spesielt bortsett fra å slutte med prevensjon. Tror jeg venter med temping, jucie og hostesaft til det har gått et par måneder til....men hvet vet, kanskje det har gått fint uten også :-D

For de aller fleste går det jo fint uten altfor mye stress, heldigvis. Men hvis det drøyer, kan det være kjekt å ha ordentlig kontroll på når EL er i det minste...

Lykke til med prøvingen og gratulerer med overstått bryllup! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de aller fleste går det jo fint uten altfor mye stress, heldigvis. Men hvis det drøyer, kan det være kjekt å ha ordentlig kontroll på når EL er i det minste...

Lykke til med prøvingen og gratulerer med overstått bryllup! :)

Så koselig at det har klaffet for deg Smilefjes, gratulerer :-D

Sikkert greit å ha kontroll på EL ja, får titte på det fra juni mnd....

Kjenner faktisk EL da,men vet jo ikke om det er før,på eller etter....Men nå i mai har jeg faktisk hatt småvondt i magen fra den tiden jeg tror jeg hadde EL og har det fremdeles, så er kanskje i EL smerter allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Vet du at man kan være svært fruktbar rett etter man har sluttet med p-piller?

Hei forresten :)

Hyggelig å være flere prøvere her, og gratulerer så mye som fru!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...