Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

:velkommen: i gravidklubben :-D

Takk for det Scorpina :-D

Gleder meg til jeg kommer så langt som du har kommet jeg,gleder meg til jeg kan dele det med alle og jeg får en kul på magen...

gratulerer :juhu:

så fantastisk moro at det gikk så fort :hoppe:

lykke til!

Ja, ikke sant :danser::danser: Takk for gratulasjoner :danser:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

ÅÅ,dette er såååå gøy. Skulle ønske alle ble gravide i mai men det skal vel godt gjøres.

Blir noen i terminklubben nå ja.

:klemmer:

Ja, de har jo noen dager til på seg da, så vi får krysse fingrene alle sammen :-D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fisk73

Vær du sikker!!

Jeg skal ta med meg så mange jeg kan, slik at vi blir den aller største januar/februar-klubben NOENSINNE!!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:fnise:

Håper alt står bra til med deg og den lille, og for ikke å glemme MrSJ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hvordan står det til?

:klemmer:

Hei,hei :-D

Akkurat våknet etter en lengre formiddagsblund, er veeeldig trøtt om dagen ja. Bortsett fra trøttheten står det bra til.Mensmurringene er der fortsatt, har vel hatt de i nærmere fire uker nå tror jeg,men direkte vondt er det jo ikke, så skal ikke klage... må jo bli plass til babyen her :-D

Har vært hos legen i dag, veldig lite spennende egentlig,men fikk i alle fall bekreftelse på at jeg kan begynne å ta allergimedisinene mine igjen og fikk henvisning til tidlig UL. Så da er det bare å vente på innkallelsen... regner ikke med at det blir før om en måned eller to,men er spennende uansett.

Men om fire uker skal jeg tilbake og da er det svangerskapskontroll :danser:

Det gleder jeg meg til, lurer på hva som ser på en slik en jeg...og tar men med seg mannen? *google*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så mye på KG de siste dagene, og da jeg ikke fant prøverdagboken din trodde jeg du var forsvunnet... men så var du bare flyttet :) Gratulerer så mye med graviditeten :) Så gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært så mye på KG de siste dagene, og da jeg ikke fant prøverdagboken din trodde jeg du var forsvunnet... men så var du bare flyttet :) Gratulerer så mye med graviditeten :) Så gøy :)

Takk,takk :klemmer:

Som jeg sikkert skrev på msn... jippi :hoppe::hoppe:

Er sannelig gøy dette her, har lyst til å fortelle det til hele verden,men har bestemt oss for å vente.

Fortalte det til søsteren min i dag da, og som vi mistenkte, så hadde hun tenkt tanken :-D Brå slutt med kaffe og pepsi max, samt klage over magevondt er roten til spekulasjoner ja....Hun ble selvfølgelig glad, dette blir det første tantebarnet,med mindre man regner med katten da, hun er jo tanten hans også :-D Men det er jo ikke helt det samme....

Men om to måneder kan vi fortelle det til alle, både de som vil høre og de som ikke vil det :fnise:

Ellers tror jeg at jeg er unormalt opptatt av hva slags kjøretøy den fremtidige arvingen skal ha, ble besatt av vogner allerede før jeg visste jeg var gravid, og det har ikke blitt noe bedre for å si det sånn.... leser om vogner når jeg egenlig skulle studert og sniker meg til besøk i ulike babyforretninger. Mannen er nok lei vogner allerede stakkar :fnise:

Endret av mrsSJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse :danser:

Jeg var inne å så etter prøvedagboka di, men den var borte. Kjempe gøy å se at andre får det til :-)

Stor klem fra meg, som håper vi ses her inne snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Så koselig da å fortelle det til søstersen sin :-D De er flinke på å ta hint disse ;) Jeg visste at svigerinnen min var gravid to måneder før vi fikk vite det :fnise: Når de plutselig ikke drikker kaffe mer og begynner å bruke andre bukser etc. OG de var nygifte så tar man et hint ;) (oi... akkurat der kan man tro jeg har litt dobbeltmoral om jeg tenker på hva jeg har skrevet i min egen i dagbok i dag :fnise: jaja...)

Vogn... det er sååå mange forskjellige å velge mellom! Jeg vet hvilken vi vil ha ;) Eller, jeg :fnise: Siden det er jeg som skal være hjemme med barna så er det jeg som skal få lov å velge sier kjære :love:

Ha en super kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg har jo hørt av gravide bruker å få dilla på et eller annet, men å få dilla på kjøretøy - den var ny! :ler2:

Gleder meg til å se hvilken dere ender opp med når dere kommer så langt, vi vet jo at det kommer til å være et god overveid valg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Oj, her har jeg gått glipp av ting :overrasket:

Gratulerer så utrolig masse :klemmer: :klemmer: Så ble det bryllupsreise-baby på dere altså :ler: akkurat som det ble snakket om før dere reiste :Nikke: Det er jammen ikke verst :tommelopp:

Må visst følge med her inne også nå :lur:

Går det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse :danser:

Jeg var inne å så etter prøvedagboka di, men den var borte. Kjempe gøy å se at andre får det til :-)

Stor klem fra meg, som håper vi ses her inne snart!!

Takk for det :-D

Lykke til med prøvingen da, så satser vi på at vi sees her inne i juni. Krysser fingrene for dere.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har jeg gått glipp av ting :overrasket:

Gratulerer så utrolig masse :klemmer: :klemmer: Så ble det bryllupsreise-baby på dere altså :ler: akkurat som det ble snakket om før dere reiste :Nikke: Det er jammen ikke verst :tommelopp:

Må visst følge med her inne også nå :lur:

Går det bra med deg?

Takk,takk,takk madam mim :klemmer:

Liker at ting går som planlagt vet du :-D

Alt bra her, nyyyter livet som nygift... på mandag har vi vært gift i en måned, så da må det feires :fnise:

Og foreløpig kjenner jeg ikke mange plagene knyttet til den nye leieboeren heller,krysser fingrene for at dte fortsetter sånn, selv om det ikke er direkte realistisk :-D Litt glemsk har man blitt da, glemt å sjekke den nye dagboken din for eksempel,men det skal jeg rette på nå!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danser: 5 uker :danser:

Var på foreldre og barn messen i går, vet det er tidlig,men den er jo bare en gang i året, så måtte nesten dra. ...Ble ganske skuffet egentlig, messen var mye mindre enn jeg hadde trodd,men så skulle ikke vi handle noe heller da. Sikkert bra tilbud der, til de som var der for å handle.

Fikk i alle fall noen gravidblader der, og kjøpte en svangerskapsbok, så i går kveld tittet kjæresten og jeg på barnet vårt, som foreløpig ser ut som en pussig reke i lake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for 5 uker!! :hoppe: Kjekt med bok som man kan følge med på utviklingen da :) ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

:danser: 5 uker :danser:

Koselig med bok slik at dere kan se hvordan spiren ser ut uke for uke :) Om ikke lenge forandrer den seg fra en pussig reke til et bittebittebittelite menneske :hjerter_rundt:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...