Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da klarte ikke mannen å vente lenger.... så jeg tisset på en pinne og det dukket faktisk opp to streker.... litt svak den ene, så tisser igjen i morgen tidlig, men ser ut som det blir kul på magen da :-D

Krysser fingrene i alle fall :-D :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte ikke mannen å vente lenger.... så jeg tisset på en pinne og det dukket faktisk opp to streker.... litt svak den ene, så tisser igjen i morgen tidlig, men ser ut som det blir kul på magen da :-D

Krysser fingrene i alle fall :-D :-D

:danser: Skulle innom deg å hilse på og ønske deg lykke til med prøving og hva leser jeg..... så utrolig gøy da. Følger med i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Å, nå ble jeg KJEMPEGLAD! :hoppe: Så glad at jeg sitter her og feller noen tårer ;) JIPPI! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, så artig!! Enn at det har klaffet med en gang, en bryllupsreisebebis og alt! Håper du får det bekreftet imorgen, gleder meg til å sjekke innom i morgen tidlig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Nybegynnerflaks... :ler:

Så koselig, mrsSJ!!! Gratulerer så mye!!! Spent på å høre om testen i morgen, men en strek er en strek så regner med du har vært heldig!!!

Det blir koselig å følge med på deg fremover!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Gratulerer så mye, mrsSJ, det var kjempegode nyheter! :juhu: Hva sa mannen, som var så spent? :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt meg time hos legen, fikk komme om to dager allerede, så skal vel være fornøyd med det.Vet at det er for tidlig med svangerskapskontroll,men jeg vil uansett ta en generell sjekk og få litt info :-D

Mannen ble glad ja, det er jo dette vi har prøvd på som han sier.... men begge er nok litt overrasket over at det gikk så for som det gjorde... :-D

Stakkars mannen som måtte reise rett på jobb,som student kan jeg i alle fall sette meg litt ned og tenke på saken, før jeg blar opp bøkene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! :danser:

Tenk at det skulle gå så fort da! :-D Gleeeeder meg :danse:

:duskedame::duskedame::duskedame:

Gleeeder meg jeg også.

Passer kjempebra at det klaffet så fort da, babyen hadde selvfølgelig vært velkommen uansett,men nå passer det helt perfekt i forhold til eksamen og denslags... gitt at alt går som det skal da, og det må vi jo forutsette.

Gleder meg til jeg er ferdig på jobb i kveld,da kan vi snakke litt om babyen vår, mannen min og jeg :danser::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fisk73

:juhu:

Gratulerer!!!! Gratulerer!!!!

:duskedame:

Jeg har jo lest det, at akkurat rett etter pilleslutt så har man en stor mulighet til å bli gravid.

SUPERT!!

Gleder meg med dere! Bare vent, vi er flere her som kommer etter deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du flyttet! :-D Spennende! :juhu: Får jeg være KG-tante eller? :lur:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Selvfølgelig får du det!

Må vel sende noen bestillinger over til deg også? Vinterbarn trenger jo litt strikketøy vet du.

:juhu:

Gratulerer!!!! Gratulerer!!!!

:duskedame:

Jeg har jo lest det, at akkurat rett etter pilleslutt så har man en stor mulighet til å bli gravid.

SUPERT!!

Gleder meg med dere! Bare vent, vi er flere her som kommer etter deg ;)

Takk for det Fisk73!

Venter på deg jeg, er jo fortsatt mulighet for å bli med i terminklubb januar/februar vet du :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
Selvfølgelig får du det!

Må vel sende noen bestillinger over til deg også? Vinterbarn trenger jo litt strikketøy vet du.

Vinterbarn trenger myyyyye! :lur:

Å, jeg går med en sånn GLAD følelse inni meg i dag jeg! Føler bare for å :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

ÅÅ,dette er såååå gøy. Skulle ønske alle ble gravide i mai men det skal vel godt gjøres.

Blir noen i terminklubben nå ja.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...