Gå til innhold

Livet med vakringen

Anbefalte innlegg

Skrevet
grattis med 5 uker!

:danser:

:juhu:

5 uker!!!!

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Hurra for 5 uker!! :hoppe: Kjekt med bok som man kan følge med på utviklingen da :) ha en fin dag! :klem:

:danser: 5 uker :danser:

Koselig med bok slik at dere kan se hvordan spiren ser ut uke for uke :) Om ikke lenge forandrer den seg fra en pussig reke til et bittebittebittelite menneske :hjerter_rundt:

:klemmer:

Grattis med 5 uker! :blomst:

:danser::danser::danser:

Hurra for fem uker.

Takk for det alle sammen :klemmer:

Skrevet

Våknet i natt med sterke smerter i korsryggen, klarte nesten ikke å komme meg ut av sengen...ble selvfølgelig redd for at det kan være noe galt med barnet...har hatt litt vondt i korsryggen de siste dagene,men så hadde det gått litt over igjen... hmmm...

Har i alle fall fått time hos legen senere i dag, så da får jeg høre hva hun sier.

Vil ikke ta noe smertestillende heller, så derfor ligger jeg rett ut på sofaen så lenge, å ligge er i alle fall den stillingen som gjør minst vondt :sjenert:

Skrevet

Au au,det hørtes da ikke godt ut.Får håpe legen finner ut hva det er da og at det ikke er noe med lille spiren din.

Gjest poppel
Skrevet

hvordan går det med ryggen din?

huff, høres ikke gøy ut... :troest:

Skrevet
Au au,det hørtes da ikke godt ut.Får håpe legen finner ut hva det er da og at det ikke er noe med lille spiren din.

hvordan går det med ryggen din?

huff, høres ikke gøy ut... :troest:

Takk for klemmene :klemmer:

Har tydeligvis fått en liten skiveutglidning i ryggen, helt utrolig vondt... men det er i alle fall ikke noe galt med spiren og det er det viktigste av alt.

Er sykemeldt ut uken da, så får håpe det gjør susen... vil ikke ta smertestillende heller, så prøver heller å lindre smertene med litt frustrerte fruer på dvd :-D

Gjest Pysepus
Skrevet

Så kjedelig med vond rygg! :troest: Håper det hjelper med FF på DVD ut uken :jepp:

Stoooor :klemmer:

Gjest Fisk73
Skrevet

Vond rygg er skikkelig kjipt, det kan jeg skrive under på!

Håper du kommer deg snart, bare husk å ta det med ro, men ikke FOR mye i ro... ;)

Ha en super dag!

Skrevet

Huff, god bedring med ryggen din! :klemmer:

Skrevet
Vond rygg er skikkelig kjipt, det kan jeg skrive under på!

Håper du kommer deg snart, bare husk å ta det med ro, men ikke FOR mye i ro... ;)

Ha en super dag!

Takk for det :-D Tusler litt rundt i leiligheten vekselvis med å ligge rett ut, satser på at jeg har funnet en passende kombinasjon slik at jeg kommer meg fort denne gangen.

Huff, god bedring med ryggen din! :klemmer:

Takk :klemmer:

:klemmer: til Pysepus

Skrevet (endret)

Tiden går så sakte når man er gravid.... jeg vil hilse på barnet mitt :-D

Endret av mrsSJ
Skrevet

Hihi, det hadde nok vært en snedig skapning å hilse på. -Mammas lille minireke :fnise:

Håper ryggen er mer samarbeidsvillig nå :klemmer:

Gjest Pysepus
Skrevet
Tiden går så sakte når man er gravid.... jeg vil hilse på barnet mitt :-D

Ja, hadde det bare vært så vel ;) Men jeg tror kanskje du må vente litt til :fnise: Skjønner godt du er utålmodig altså! Er spent jeg også, og jeg er ikke gravid liksom :)

Skrevet (endret)

Takk for besøk i dagboka mi :)

Gratulerer selv med spire i magen! Så morsomt at det var klaff i full fart :fnise:

Syntes selv at tiden gikk fryktelig sakte frem til uke 12, etterpå har det nesten gått litt for fort :ler:

Idag fikk jeg "bekreftet" av en bekjent at magen har begynt å vokse.. Jeg ble først veldig glad, men så skjønte jeg at det trolig var en illusjon. For jeg hadde på meg en stor ytterjakke med lommene fulle av hundegodis og bæsje-poser... :sukk:

Endret av Snefrid
Gjest Fisk73
Skrevet

*tryller litt*

La dagene gå FORT!!

Vi har en utålmodig mrs her...

:fnise:

Ha en super søndag!

Annonse
Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe: 6 uker :hoppe::hoppe::hoppe:

Tiden gikk i alle fall litt fortere i helgen, greit å ha noe å gjøre bortsett fra å se på de frustrerte :fnise:

Første dag med fulltid i dag, er jo vanligvis student, men nå skal bøkene få ligge noen uker og jeg jobber fulltid i stedet for.... trettheten er til tider ekstrem, sliter med å holde meg våken her jeg sitter,men får vel holde ut :-D

Ryggen er i alle fall mye bedre og er selvfølgelig glad for det!

Skrevet

Har forresten fått innkallelse til tidlig UL, ikke akkurat tidlig vil jeg påstå,men det skulle visst være sånn. ...Har fått time i august, når jeg er 16 uker på vei!

Det er jo rett før ordinær ul det :sjenert:

Men har bestilt privat også jeg, trenger å se et bankende hjerte :hjerte:

Gjest Pysepus
Skrevet

:juhu: :juhu: :juhu: 6 uker! :juhu: :juhu: :juhu:

Tidlig UL kan vel ikke kalles når man er i uke 16... :klø: Hadde nok bestilt selv jeg også ;) Bankende hjerter er vel alltid kjekt å se :-D

Skrevet

Er SÅÅÅÅ trøtt om dagen, visste ikke at det gikk an å bli så trøtt jeg...

Snart ferdig på jobb, bare en time igjen :-D

Da blir det en blund før vi skal på middag til mannens bestemor.

Skrevet

Som om ikke varmen i seg selv er nok til at man blir sløv. Kan bare tenke meg til hvordan det må være å være gravid i denne heten, puh! Du får ta deg timeout ofte sånn at du får hentet deg igjen :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...