Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, så skjønn mann du har! :hjerter: Det var ikkje kjæresten min som hadde gjort noko slikt. Skulle virkelig ønskja at han hadde vore litt meir romantisk. :sukk:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ,be han sende noen roser til meg å da.Sånt noe må jeg nemlig hinte om her hjemme for å få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Gratulera med 12 veker! Heldigen du som har vore og sett spira di, no veit du jo ganske sikkert at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hverdagskost med blomster her heller, men det hender jo :-D

I dag har kvalmen vært helt fraværende, noe som har resultert i en del bekymringer for å si det sånn. Håper alt er i orden der inne allikevel, skal til jordmor neste uke, så da håper jeg hun vil høre etter hjertelyden. Blir det for ille, får jeg heller bestille meg time hos gynekolog... tror ikke det er sunt med alle disse bekymringene.Man skulle kjent liv fra første stund synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg er heeelt sikker på at alt står kjempebra til med spiren din :klemmer: Men skjønner deg med bekymringene - bare vent til det er min tur med graviditetsdagbok :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi solgt leiligheten vår :danser::danser:

La ut leiligheten for nøyaktig en uke siden, skrev under kjøpekontrakt i dag og fikk 100 000 over takst :danser:

Så da må boligjakten starte for alvor, dette er gøy :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med salg av leilighet! :tommelopp:

Så herlig å få 100 000 over takst, i desse dårlige boligsalgtider! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Gratulerer med solgt kåk til god pris :hoppe:

Grattis med salg av leilighet! :tommelopp:

Så herlig å få 100 000 over takst, i desse dårlige boligsalgtider! ;)

Så moro da ;) Gratulere så mye :)

Takk :klemmer:

Skal bli deilig med litt større plass, ikke det at vi har hatt dårlig plass til nå, men mistenker at det ikke tar lange stunden før den nye verdensborgeren kaprer en del plass, både på gulv og i skap.... dessuten trenger vi en terasse eller en liten hageflekk, er for lat til å ha barn i blokk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Gratulerer med solgt leilghet! :danse::hoppe: Håper dere finner noe fint da som dere vil kjøpe - med terrasse eller hage! Helt enig med deg der :) Det er veldig kjekt om man har barn eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: for salg av leilighet og for fraværende kvalme :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Kjenner meg veldig igjen i din bekymring om at noe er galt når kvalmen er borte. Selv har jeg hatt to kvalmefrie dager, men så mange bekymringer at jeg nesten hadde foretrukket kvalmen. Er veldig trøtt da, det er enda noe. Alt står nok helt utmerket til med lillenurket tenker jeg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: :hoppe: for salg av leilighet og for fraværende kvalme :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Kjenner meg veldig igjen i din bekymring om at noe er galt når kvalmen er borte. Selv har jeg hatt to kvalmefrie dager, men så mange bekymringer at jeg nesten hadde foretrukket kvalmen. Er veldig trøtt da, det er enda noe. Alt står nok helt utmerket til med lillenurket tenker jeg! :klemmer:

Alt bra med nurket ja :-D

Er av den nervøse typen jeg, så tok turen til legen... siden det er for tidlig å høre hjertelyden med doppler eller hva det heter,lånte hun UL apparatet fra naborommet hun :-D Og der fikk vi se både hjertelyd og boksebevegelser :-D

Varte bare i to sekunder,men det var det jeg trengte.

Har feiret med et glass brus og filmdeal fra Peppes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med solgt leilghet! :danse::hoppe: Håper dere finner noe fint da som dere vil kjøpe - med terrasse eller hage! Helt enig med deg der :) Det er veldig kjekt om man har barn eller ikke :)

Takk for det :klemmer:

Håper vi finner noe fort jeg for om to uker er vi offesielt husløse :fnise:

Og i mellomtiden skal vi på ferie :fnise: men,men flytteesker er innkjøpt, starter pakkingen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, det var jammen kort frist! Skal dere bo hos foreldre en periode nå, eller?

Ja, blir vel kanskje det... ser på noen leiligheter som er helt nye i disse dager da, og de er jo innflytningsklare,men vi får se hva vi ender opp med...skal på visninger i morgen og i helgen :-D Veldig spennende dette :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med leilighetssalg! Så deilig at den gikk over takst! :)

Søt lege du har som er snill og beroliger deg. :kose: Godt at alt var i orden med mageboeren, og at du fikk roen igjen. :)

Lykke til med pakking og flytting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra med nurket ja :-D

Er av den nervøse typen jeg, så tok turen til legen... siden det er for tidlig å høre hjertelyden med doppler eller hva det heter,lånte hun UL apparatet fra naborommet hun :-D Og der fikk vi se både hjertelyd og boksebevegelser :-D

Varte bare i to sekunder,men det var det jeg trengte.

Har feiret med et glass brus og filmdeal fra Peppes :fnise:

Så godt at alt sto bra til med nurket da! :) Kvalmen er tilbake, så er vel ingen grunn til uro her heller.

Pizza hørtes utrolig godt ut da. Huff, er sulten hele tiden jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsSJ! Dette var fantastiske nyheter

("nyheter" - jepp, jeg vet jeg henger litt etter :fnise:)

Men likevel - Gratulerer så utrolig mye med :gravid:!!! Så utrolig koselig med bryllupsreisebaby. Klarte ikke vi :fnise: Kansje fordi jeg har en sånn fornuftig mann som mente jeg burde jobbe litt først og opparbeide meg litt grunnlag så vi ikke konker på en ny baby. Hørt sånn tull :skratte:

Må lese gjennom her litt senere og oppdatere meg. Ser du er litt kvalm, men håper alt står bra til med dere ellers, og at du er i forholdsvis god form! Flott at du fikk UL! Fælt og bekymre seg! Deilig og se nurket, hva?

:juhu::juhu::juhu:

Hurra for baby i magen!

:juhu::juhu::juhu:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...