Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Så flott at dere kjenner liv! :-D

Og mer liv blir det. Er morsomt når man kan se det utenpå magen når babyen romsterer rundt. Gled deg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mye plaget av kynnere da, så er sykemeldt fra jobben. Som legen påpekte er jo studiene en jobb i seg selv, så hun mente det kanskje ble for høyt stressnivå dersom jeg både skulle studere fullt og gå på jobben i tilegg.Så blir spennende å se, vil jo helst jobbe frem til permisjonen. Men det viktigste er å ta vare på barnet, så gjør selvsagt som legen sier.

Det der vet jeg alt om... Jobba 100% og studerte 100% deler av forrige svangerskap. Det gikk forsåvidt bra, men tror jeg sleit meg ut litt unødvendig. Var sta og nekta sykemelding, men jordmora var nokså bekymret til tider ;)

:hoppe: moro å kjenne liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Ja, du det er viktig å ta vare på babyen vet du :klemmer: Skjønner jo tanken at du vil jobbe i tillegg, men tipper det er godt for deg å bare tenke på studiene også :)

Koselig med å kjenne liv og en liten mage! :juhu:

Ha en superduper helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du kjenner liv! :-D Er så koselig når babyen begynnar å gi livstegn frå seg. :jepp:

Du må ikkje slita deg ut med både jobb og studiar på ein gang! Viktig å ta vare på deg sjølv, no når du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at du må høre på legen! Det er ikke bra å stresse for mye, det viktigste er at dere har det bra :jepp:

Hjelpe meg så kjekt det må være å kjenne liv! Det må være en helt utrolig følelse!!!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg må ta vare på meg selv nå som jeg er gravid.

Skal til legen igjen på torsdag, så da får vi høre hva han sier.

Har byttet fastlege siden vi har flyttet, så er litt spent... Har en tendens til å være misfornøyd med leger :sjenert:

Denne gangen MÅ jeg huske på urinprøve også *skriver det bak øret*

Er helt fantastisk å kjenne liv ja, synes det er utrolig at en bitteliten baby romsterer rundt i magen min. Tror dessuten h*n skjønner at det ikke er så underholdende med skatterett, for det sparker stadig til når jeg er på lesesalen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare inn å hilse på jeg. Leste forresten første to sidene av dagboken din, jammen gikk det fort. Satt bare her og småflirte litt jeg.

Skal du spørre om kjønn på ultralyden? Det var fredag du skulle?

Vi skal spørre, men det er jo ikke sikkert legen ser det da, blir uansett utrolig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare inn å hilse på jeg. Leste forresten første to sidene av dagboken din, jammen gikk det fort. Satt bare her og småflirte litt jeg.

Skal du spørre om kjønn på ultralyden? Det var fredag du skulle?

Vi skal spørre, men det er jo ikke sikkert legen ser det da, blir uansett utrolig spennende.

Ja, gikk fort dette her :) Veldig gøy da, det er jo litt romantisk med et "bryllupsbarn"

Vi skal spørre om kjønn ja, er altfor nysgjerrig til å ikke vile vite det. Har en veldig sterk magefølelse for gutt da,så regner med at jordmoren bekrefter våre mistanker. Har til og med handlet en del gutteklær :fnise:

Et lite spørsmål; kritthvitt eller offwhite?

Offwhite :)

Har et par kritthvite fra før, så kan jo variere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Offwhite :)

Har et par kritthvite fra før, så kan jo variere litt.

Den er grei! :) Har ikke mer av den billige tråden nå, men skal prøve å få tak i mer, hvis ikke må det bli vanlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei! :) Har ikke mer av den billige tråden nå, men skal prøve å få tak i mer, hvis ikke må det bli vanlig... :sjenert:

Vanlig går fint :-D

Da er jeg tilbake fra legen.

Legen viste seg å være veldig hyggelig, så det er bra.

Er fortsatt sykemeldt da, så da blir det bare studier på meg fremover....arb giver komer ikke til å bli glad i alle fall,men fint lite jeg kan få gjort med det.

Ellers var alt fint, blodtrykk og Hb på vei nedover,men det er jo slik det skal være. SF målet lå dessuten litt over streken,så det vokser og gror :fnise:

Men har faktisk ikke lagt på meg mer en 1,5 kg, så det er bare magen foreløpig.

Endret av mrsSJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det må være fint å kjenne babyen sparke :rødme:

Du må ikke bry deg om hva arbeidsgiver måtte mene ang. sykemelding, du må tenke på deg selv og baby :) Nå er det ikke lenge til dere får vite kjønn heller! Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det må være fint å kjenne babyen sparke :rødme:

Du må ikke bry deg om hva arbeidsgiver måtte mene ang. sykemelding, du må tenke på deg selv og baby :) Nå er det ikke lenge til dere får vite kjønn heller! Ha en fin dag :)

Ja, det er helt supert :-D H*n sparker akkurat nå faktisk....

Ikke lenge til vi forhåpentligvis får vite kjønn nå nei, får satse på at ikke alle gutteklærne er kjøpt forgjeves :fnise:

Hvis ikke skal jo uansett svigerinnen min ha en gutt i desember, så da har vi noen gaver klare og noe skal jeg uansett beholde... kommer vel fler etterhvert :)

Så godt at alt står bra til med dere :) Ehm... jeg vil ikke mase, men magebilde...? :sjenert: Hvis du ikke vil er det helt greit! :)

:klemmer:

Skal legge ut både magebilde og nytt ultralydbilde jeg... skal prøve å få gjort det i morgen. Det er lov å være nysgjerrig vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magefølelse bekreftet :)

Frisk og fin gutt i magen og ny termin er 26 januar.

Endret av mrsSJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...