Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Tippeliste

UL termin 26 januar :)

Menstermin 28 januar :)

Svart-fortsatt med

Blå- Ute

Meg: 10/01 eller 28/01 (min kropp,så jeg kan ha to datoer)

Mannen: 23/01

Ellinor: 18/01

Helene: 23/01

Linn: 01/02

Christina: 31/01

Anne: 20/01

Elisabeth: 16/01

Hannah : 26/01

Mamma: 28/01

Kristin: 28/01

Sonja: 15/01

Pappa: 05/02

Pysepys: 28/01

_lene_ : 01/02

Skogmusa: 21/01

Erik: 18/01

Stein: 28/01

Endret av mrsSJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint navn :) Får håpe at pappaen din ikke får rett i fødselsdato, da må du gå en del over tiden... hehe... jeg tipper 1. februar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror 28. :) Men tenk så søtt det hadde vært med 26. da :hjerte:

Da er du ført opp :)

Fint navn :) Får håpe at pappaen din ikke får rett i fødselsdato, da må du gå en del over tiden... hehe... jeg tipper 1. februar ;)

Dato notert :)

Morsomt at dere planlegger å døpe han på 1 års bryllupsdagen deres forresten :)

Ja, ikke sant.Får bare håpe de har dåp den søndagen,men kan jo sende inn et ønske jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går måtte vi en tur til legen, den første ekstraordinære sjekken, og forhåpentligvis den eneste... hovnet plutselig opp i den høyre hånden og armen. Ble selvfølgelig redd det kunne være svangerskapsforgiftning, så ringte legen og fikk time et par timer senere.

Men alt var visst fint :heiajente: Blodtrykket er fortsatt lavt, ingen funn på urinprøven, fosterlyden var fin og alt annet var også bra :)

I dag er det fødselskurs og omvisning på de ulike fødeavdelingene, blir spennende.... og litt skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på fødselsforberedende kurs og omvisning på sykehuset.

Var veldig greit å få sett hvordan det faktisk ser ut på de ulike avdelingene, og fikk i alle fall bekreftet at jeg vil føde på fødestuen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Har vært fraværende en lang stund jeg men nå vil jeg være med på tippelista di for jeg kan nemlig se i min "magiske kule" at du føder den 21 jan. :)

Du gleder deg vel til å bli ferdig nå kansje eller?

Ha en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Har vært fraværende en lang stund jeg men nå vil jeg være med på tippelista di for jeg kan nemlig se i min "magiske kule" at du føder den 21 jan. :)

Du gleder deg vel til å bli ferdig nå kansje eller?

Ha en fin dag videre.

Hei Skogmusa :)

Det var lenge siden ja... håper alt står bra til med deg og mageboeren?

Den 21. høres jo ut som en bra dato, det er jo flaggdag og alt det :)

Gleder meg til å bli ferdig ja, ikke det at jeg er noe plaget...men vil gjerne hilse på den lille gutten min.Er så spent på hvordan han er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker :gravid:

Snø på bakken, solskinn og en liten blånisse ved siden av meg i sofaen.

Vi bor fortsatt hos mamma og pappa siden badet ikke er klart. I utgangspunktet skulle det vært klart mandag om to dager,men det tror jeg ikke det blir..... Mangler både litt rørlegger og elektriker arbeid,men forhåpentligvis blir det i alle fall klart i løpet av uken, så vi kan ha innflytningsfest/julefest som planlagt.

Rommet til babyen begynner også å bli klart, kjøpte fargeprøver i går, så da kan vi teste ut litt i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

:hoppe: 33 uker :hoppe:

Tiden går jammen meg fort! :)

Skummelt at du begynte å hovne opp, men jammen meg bra at det ikke var noe galt! Sa de noe om hvorfor slikt kunne skje eller?

Håper badet blir klart snart slik at dere kan flytte :) Kjekt å være i sitt eget hus og kunne pynte til jul og bare ha det koselig og vente på lillebebisen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at du hovnet opp! Bra det ikke var noe gale i allefall :) Skjønner dere gleder dere til huset er ferdig :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MrsSJ :klemmer:

Lenge siden jeg har vært innom her nå! Har holdt på med flytting, og har ikke ordentlig nett i nye leiligheten ennå..

Kan tenke meg du gleder deg til å hilse på mageboeren, og nå er det jo ikke lenge til du får holde han :) Her her det ennå ikke skjedd noe... ..PP3 nå, og venter på IKM. Håper på tidenes julegave :hoppe:

:klemmer: fra LilleEkorn

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skogmusa :)

Det var lenge siden ja... håper alt står bra til med deg og mageboeren?

Den 21. høres jo ut som en bra dato, det er jo flaggdag og alt det :)

Gleder meg til å bli ferdig ja, ikke det at jeg er noe plaget...men vil gjerne hilse på den lille gutten min.Er så spent på hvordan han er....

Alt bra med meg og mageboeren ja.Ikke plaget jeg heller men syns det er så utrolig lenge å gå og vente.Vet jo ikke hvem som bor inni magen min og nå begynner vi å bli skrekkelig nysgjerrige. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag flytter vi inn i leiligheten igjen :)

Rørleggeren gjorde seg ferdig i går og i dag er badet klart for bruk. Mangler fremdeles dusjveggen,men får klare oss uten den et par dager....

Så i dag er det pepperkakebaking og julepynting av leiligheten :strix:

Det har jeg gledet meg til siden oktober... skal hente minstesøsteren på skolen kl halv to,men etter det er vi i gang.

Neste jul skal jeg bake med babyen min.... har allerede kjøpt inn nissedrakt han kan ha på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag flytter vi inn i leiligheten igjen :)

Rørleggeren gjorde seg ferdig i går og i dag er badet klart for bruk. Mangler fremdeles dusjveggen,men får klare oss uten den et par dager....

Så i dag er det pepperkakebaking og julepynting av leiligheten :strix:

Det har jeg gledet meg til siden oktober... skal hente minstesøsteren på skolen kl halv to,men etter det er vi i gang.

Neste jul skal jeg bake med babyen min.... har allerede kjøpt inn nissedrakt han kan ha på seg :)

Så bra at ting virkelig begynner å komme på plass :) Høres ut som dere kommer til å få en kjempekoselig dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 uker og en dag gravid :)

I går hadde vi innflytningsfest her,koselig å vise frem leiligheten og ikke minst koselig med besøk av venner :) Er jo veldig fornøyd med hvordan det har blitt her.

I dag skal vi hilse på den nye nevøen vår. Lille O som ble født på torsdag, gleeeder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ny bolig!!! :hoppe:

Er nysgjerrig på navnet jeg MrsSJ :popcorn: Er det mulig å få en PM?

psst...jeg har IKM 21.12, kryss fingrene for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...