Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Håper det var koselig å hilse på en helt ny nevø :klemmer:

Det var kjempekoselig, han er veldig søt :) Og veldig liten... blir litt misunnelig da,jeg vil også ha babyen min... men han har det foreløpig best på innsiden, så får smøre meg med tålmodighet.

I dag ble den første vasken med babyklær satt på, så nå må vi bare ha en kommode før babyrommet er komplett.Den skal etter planen vøre på plass i morgen.

Så deilig med ny bolig!!! :hoppe:

Er nysgjerrig på navnet jeg MrsSJ :popcorn: Er det mulig å få en PM?

psst...jeg har IKM 21.12, kryss fingrene for meg!!

Jepp,kjempedeilig med ny bolig :) Endelig ble alt ferdig, er jo litt kjedelig å ha en ny leilighet uten å kunne bruke den....nå er den pyntet og klar til jul også,mangler bare juletre,men det skal etter planen kjøpes i morgen.

Navnet er sendt på PM :)

21.12 er ikke lenge til da :popcorn::popcorn: krysser fingrene og følger med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt kom kommoden på plass :) Vi monterte møbler til rundt klokken to tror jeg :Gjesp: Men nå er alt endelig klart til babyen vår....

I dag skal den fylles opp med nyvasket babytøy og sengetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt kom kommoden på plass :) Vi monterte møbler til rundt klokken to tror jeg :Gjesp: Men nå er alt endelig klart til babyen vår....

I dag skal den fylles opp med nyvasket babytøy og sengetøy.

Åååå, så koselig :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å gjøre klart barnerom :rødme:

...psst..jeg fikk ikke pm med navn... :sukk:

Nå skal det være sendt i alle fall :)

Får ikke sove....

Halsbrann og en ekstremt aktiv baby i magen.... hva driver han egentlig med der inne? Det skulle vært morsomt å vite.

Hele magen beveger seg,kroppsdeler stikker frem overalt og hele magen rister innvendig...

Men det er i alle fall koselig :)

Halsbrann er noe herk, tygger Novaluzid og bygger kroppen opp med puter,men det er tydeligvis ikke nok....det fungerer bedre enn den forrige medisinen mener jeg,men absolutt ikke optimalt.

Har hørt det bedrer seg når hodet fester seg i bekkenet, så krysser fingrene for at det er snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove i natt heller...er så trøtt at det svir i øynene,men det hjelper lite...

I dag har vi tatt nye magebilder,tydelig at magen har vokst siden sist ja...alle sier magen er liten,men jeg synes den er stor jeg :)Synes i grunn det holder nå....

Den er i alle fall så stor at det er relativt umulig å lakke tåneglene selv, så i kveld måtte mannen ta den jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har glemt hvordan jeg legger inn bilde jeg... oppskrift?

Jeg pleier å legge til bildene i photobucket så legger jeg dem inn her som link :) Hvis ikke må iallfall jeg styre med å forminske bildefilene og det er ikke jeg så god på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel på kontrollen :) SF målet har økt to cm siden sist, dvs at det nå er 32 cm og vekten har økt med 0,4 kg siden uke 32.

Alt vel ellers også :) Babyen ligger i hodeleie,men hodet har ikke festet seg ennå.... neste kontroll i romjulen, så håper han har festet seg til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lille ufødte vakring har fått julegaver :rødme:

Av tanten sin fikk han en spilledåse, av den enda mindre tanten, mormoren og morfaren sin fikk han et nydelig sett i mykt stoff og av oldemoren sin fikk han en deilig sparkebukse.

Heldig gutt :)

Julen har vært bra så langt, nå spiller jeg og mannen wii.

Gave til meg fra mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På kontroll igjen i dag, alt er fortsatt bra :)

Men kjenner jeg begynner å bli lei... vil så gjerne ha babyen min på utsiden av magen...tror den neste måneden kommer til å bli laaaaaang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...