Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

I dag har vi kjøpt inn siste rest til ****, tror jeg da.... :fnise:

Kjøpt madrass og overmadrass til sprinkelsengen, badetermometer,klorevotter ,bilspeil og øreklokker.

Så nå er både sprinkelsengen og moseskurven redd opp.

Uro er montert på begge soveplassene og på stellebordet og i det hele tatt tror jeg det meste er klart. Skal bare stryke "himmelen" på moseskurven,men det får vente til i morgen tror jeg... den er nemlig et herk å montere på igjen...

Mannen er på nyttårsbord med jobben, så jeg er alene hjemme i kveld. Skulle egentlig hatt besøk av en venninne,men hun måtte jobbe litt i sin nyinnkjøpte leilighet i stedet for, så slapper av i pysj foran sofaen.... skal snart slepe meg ut så jeg får litt middagsmat... og litt godis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det litt for glatt til joggeturer tror jeg, men kan jo jogge i trappen :fnise:

Er lei ja... lei og spent på en gang.

Siden alt mellom 38 og 42 uker er normalt, føler jeg det må være lov å ønske seg 38 uker og ikke 42... og jeg er jo allerede 39 :)

Du er vel klar du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, husker hvor slitsomme de siste ukene var ja. Vente, vente og vente :sukk: For min del var de siste ukene før termin verst. Når jeg først kom over termin ble jeg så overbevist om at jeg måtte settes i gang, at jeg nesten ble overraska når fødselen startet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er veldig klar:) Skal strippes på mandag så får håpe det gjør susen:)

Er det vondt eller?

Skal til jordmoren på onsdag, vurderer om jeg skal spørre om det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør,snør,snør og snør....

Blir spennende om det blir fødsel i natt :) Men,men... vi kommer vel alltids frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør ja,guri malla så mye på en gang da. :snø:

Er utrolig fint ute da :)

Kanskje jeg skal prøve meg på en liten skitur i morgen, bare en liten tur rundt i nabolaget...folk vil jo oppdage meg hvis jeg ligger midt i veien og føder, eventuelt kaver og ikke kommer meg opp :skratte:

Vet ikke om lysken tåler det,men det finner jeg jo ut av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig fint ute da :)

Kanskje jeg skal prøve meg på en liten skitur i morgen, bare en liten tur rundt i nabolaget...folk vil jo oppdage meg hvis jeg ligger midt i veien og føder, eventuelt kaver og ikke kommer meg opp :skratte:

Vet ikke om lysken tåler det,men det finner jeg jo ut av....

:skratte::skratte::skratte:

Ja det ble nesten som eventyrland her nå.Mangler bare haren som hopper bortover i snøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå kan godt lille **** komme ut ;)

Det er fint med ordentlig snø, det blir det jo sjelden på disse kanter, så er ikke så glad i snø her for det regner bare vekk med en gang igjen... men på fjellet er det utrolig fint, når det er sol og masse snø :) Men er jo litt kjipt at snøen har laget sånn kaos borte hos dere da... hørte det var mye forsinkelser på Gardermoen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom MYE snø på en gang ja, så det har jo ført med seg litt kaos...men ikke for meg, for jeg er bare inne :fnise: Og mannen kom seg visst på jobb uten noen særlige forsinkelser, så de har nok fått ryddet opp det meste.

Desverre har de måket alt for godt rundt her, så den planlagte skituren lar seg absolutt ikke gjennomføre. Sikkert flotte forhold i skogen,men jeg hadde bare tenkt meg en tur rundt i nabolaget.

Ellers er formen under gjennomsnittet i dag vil jeg påstå.... kastet opp i natt og sovet dårlig....tror jeg tar en blund snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper formen er bedre i dag! :klemmer:

Takk for det Pysepus :klemmer:

Formen er bedre i dag ja, sovnet riktignok litt vel sent,men sov uten avbrytelser når jeg først sovnet :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt få sovet skikkelig en gang i mellom. Jeg også har sovet godt i natt, våknet bare en gang:)

Her er det absolutt ikke skiføre, helt bart og 4+. Liker det også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal visst ikke vare her heller, det regnet akkurat.... :gjeiper:

Slaps er i alle fall ikke noe å trakte etter.... hadde planer om å gå en liten kveldstur,men nå er jeg ikke så sikker lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...