Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Da skjønner jeg.

Jeg ble satt igang tre uker før tiden og var ikke moden i det hele tatt. Da fikk jeg en stikkpille som skulle sette igang selve modningen. Lå et døgn med litt maserier, sånne som ikke var så veldig vonde. Jeg fikk sove mellom riene. Tok meg et bad, fikk litt akupunktur osv.

Dagen etter hadde jeg såpass åpning at de tok vannet på meg. Da satt det igang og i løpet av to timer uten smertestillende, var prinsen ute :)

Nå er jeg tredjegangsfødende og gleder meg faktisk til å føde igjen. Det er vondt, men en opplevelse for livet :)

Det kommer til å gå kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ikke skummelt ut det hele tatt da :) Godt å høre noen gode historier også.Tror jeg ber om igangsetting på neste kontroll uansett egentlig, men hadde jo vært en fordel om han kom av seg selv da :)

Som legen sa, kan det jo skje mye på kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du kan få velge selv når du vil sette det igang, og at du blir hørt pga fødselsangst. Det er så utrolig viktig!

Håper alt står bra til ellers mrsSj :klemmer:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du kan få velge selv når du vil sette det igang, og at du blir hørt pga fødselsangst. Det er så utrolig viktig!

Håper alt står bra til ellers mrsSj :klemmer:

Ja, det er kjempedeilig :biggrin:

Føler meg egentlig roligere nå enn det jeg gjorde sist uke,så det er jo kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempedeilig :biggrin:

Føler meg egentlig roligere nå enn det jeg gjorde sist uke,så det er jo kjekt.

Så bra at du er roligere nå :) Når skal du på neste kontroll da? *følger spent med* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg antar er slimproppen har kommet ut :)

Det må jo bety at det er noe modning på gang....

Har vært til akupunktur i dag, fikk noen ekstra *nåler* i øret som skal sitte på til i morgen, de skulle visstnok være bra for modningen... jeg klemmer pliktoppfyllende på de med jevne mellomrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på kontroll igjen i dag.

Babyen har det fortsatt fint :) Fin fosterlyd,masse bevegelse og bra med vann.

Hadde en-to cm åpning, så legen tøyde litt. Grusomt vondt, visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg...men det skal visst hjelpe :gjeiper:

Ble enige om oppmøte for igangsetting mandag morgen dersom ingen ting skjer i helgen... men håper virkelig jeg slipper det.

Har dessuten vært til akupunktur i dag også, igangsettingsakupunktur denne gangen siden jeg nå er moden :)

Fikk en nål under hver lilletånegl i tillegg til de vanlige nålene og fire av nålene ble tilkoblet strøm. En ganskje freaky opplevelse.

Så nå krysser jeg fingre og tær for fødsel i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende. Håper du kjenner at det skjer noe snart. Syns du virker svært tålmodig og frisk og rask altså :)

Tålmodigheten er det vel så som så med... men det er i alle fall lettere nå som det er helg og mannen er hjemme sammen med meg :)

Frisk og rask er jeg ja,unormalt frisk i følge legen :fnise:

Har akkurat spist frokost.... sovet lenge i dag og jobbet med modningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*
Ble enige om oppmøte for igangsetting mandag morgen dersom ingen ting skjer i helgen... men håper virkelig jeg slipper det.

Blir du igangsatt i dag? Er veeeldig spent nå altså!

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen igangsetting i dag :snurt:

Vi troppet opp på sykehuset klokken åtte, møtte en ekstremt travel avdeling...det var visst ikke måte på hvor mange fødsler og keisersnitt de hadde... dårlig gjort!

Og siden både babyen og jeg har det veldig bra medisinsk sett ble vi sendt hjem igjen :snurt:

Var litt forberedt på det, men ble litt skuffet allikevel. Enda mer skuffende er det at jeg er så lite moden.... legen tøyde litt,men tror sannelig denne kroppen ikke er skapt til å føde jeg.

Ny time på onsdag, og da blir det ingen hjemreise. Da er jeg garantert igangsetting.I mellomtiden er det bare å krysse fingrene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Skjønner at du ble skuffa.

Sørg for å få all den hvile du klarer å få nå i dag. I morgen skal du føde :hoppe:

Heldiggrisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...