Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus

Det er så koselig å lese om dagene deres :rødme: Gleder meg kjempemasse til å bli mamma selv da! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Så bilde av lillegullet deres i avisa.Kjempesøt :rødme:

Er ikke så mye inne her lengere for hverdagen med to skjønne jenter er travel innimellom.Men det er jo kjempestas da :)

Takk,takk :biggrin:

Utrolig hvor vakre de er disse små nurkene.Man kan jo nesten bli litt tullete når man ser på de...

Vil tro det er litt mer travelt med to enn med en ja,skjønner at jeg må nyte denne barselsperioden til det fulle for det blir neppe like rolig neste gang.... Men jentene dine har sikkert masse glede av hverandre da, i alle fall vil de nok få det etterhvert som minstejenta blir litt større.

Venter på at disse barselsgruppene skal starte opp jeg, har du meldt deg på eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å lese om dagene deres :rødme: Gleder meg kjempemasse til å bli mamma selv da! :hjerter_rundt:

Skjønner godt at du gleder deg Pysepus :biggrin:

Det er helt fantastisk å være mamma, og litt overveldende til tider.... På fredag gråt jeg fordi jeg tenkte på at lille I meldte seg på Norske Talenter og ikke kom videre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
På fredag gråt jeg fordi jeg tenkte på at lille I meldte seg på Norske Talenter og ikke kom videre :fnise:

:skratte: du er en herlig skapning!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
På fredag gråt jeg fordi jeg tenkte på at lille I meldte seg på Norske Talenter og ikke kom videre :fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en urolig natt.

Vakringen har spist,spist og spist.... og faktisk tisset gjennom bleien for første gang.Han hadde imidlertid ikke lyst til å skifte bleie allikevel, han hylte høyere enn jeg ante han kunne når bleien skulle av.Virket ikke som han hadde vondt noe sted da, så tror bare vi er inne i et økedøgn eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er vakringen fire uker.

Har hatt en veldig rolig dag så langt, har ikke engang gått tur :sjenert:

Litt sliten etter natten, så tok meg en blund i stedet for. Ikke ser det spesielt hyggelig ut ute heller. Grått og trist i tillegg til all snøen.... gleder meg til våren jeg :) Trilleturene blir mye koseligere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre,deilige babyen min :rødme:

Han er såååå myk og lukter såååå godt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har vi hatt besøk av lillesøsteren min, har hatt det utrolig koselig :)

Vakringen synes det er litt gøy med minitanten sin tror jeg, han smiler i alle fall masse til henne når hun synger for ham og forsøker å "snakke" til henne. Tror kanskje han skjønner at hun også er et lite menneske som ham selv....Gulpet henne i håret gjorde han også :fnise: Lenge siden jeg har sett henne frivillig løpe i dusjen.

Været er desverre helt forferdelig her, så tror ikke lille I og jeg kommer oss ut på tur i dag... utrolig dårlige trilleforhold :frown:

Er så lei av denne snøen nå..............

Er ganske varmt da, så kanskje vi kan gå en liten tur med meitaien? Hadde jo vært greit med litt frisk luft i løpet av en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Så koselig med lillesøsterbesøk :) Min lillesøster gleder seg kjempemasse til den gangen hun blir tante og maser nesten like masse som meg ;) Eneste er at jeg vet at vi jobber med saken :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese hvordan du koser deg med babyen din!!! :rødme:

Men enig med deg...blir bra når våren kommer og trilleforholdene bedre!!! (Som jeg nesten ikke kan tro det er jeg som sier som eeelsker snø og ski...men det er jo begrenset hvor mye jeg får benyttet meg av all denne snøen denne vinteren, da, så da er den jo mest i veien... :fnise: )

Hørtes koselig ut med en liten tante, hun er jo sikkert kjempestolt og blir sikkert ivrig barnevakt med tiden (om hun er gammel nok?).

Klemmer herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Se der har du nydligeste tittelen på boka :hjerter:

Tror den lille vakringen har verdens beste mamma - du virker seriøst helt i 7. himmel; helt fantastisk herlig å lese om :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier meg enig meg Mim, helt nydelig tittel på dagboka di :Nikke:

Gleder meg bare mer og mer til det skal bli min tur når jeg leser i boka di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å lese hvordan du koser deg med babyen din!!! :rødme:

Men enig med deg...blir bra når våren kommer og trilleforholdene bedre!!! (Som jeg nesten ikke kan tro det er jeg som sier som eeelsker snø og ski...men det er jo begrenset hvor mye jeg får benyttet meg av all denne snøen denne vinteren, da, så da er den jo mest i veien... :fnise: )

Hørtes koselig ut med en liten tante, hun er jo sikkert kjempestolt og blir sikkert ivrig barnevakt med tiden (om hun er gammel nok?).

Klemmer herfra!

Nesten overrasket over hvor mye jeg koser meg jeg også. Har jo ønsket meg en baby siden tidenes morgen, så visste jo at jeg var litt babygal,men hadde trodd det skulle bli mer stress i starten.

Bank i bordet, lille I er en harmonisk fyr :rødme: , så foreløpig er det lite stress og mye kos.

Minitanten er foreløpig bare åtte,men hun skal få være barnevakt etterhvert. Foreløpig er hun stolt barnevogntriller.

Klemmer

Se der har du nydligeste tittelen på boka :hjerter:

Tror den lille vakringen har verdens beste mamma - du virker seriøst helt i 7. himmel; helt fantastisk herlig å lese om :rødme:

Takk for det madam mim :klem:

Er helt forelsket jeg, så svever vel kanskje litt rundt blant skyene :fnise:

Sier meg enig meg Mim, helt nydelig tittel på dagboka di :Nikke:

Gleder meg bare mer og mer til det skal bli min tur når jeg leser i boka di :)

Håper det blir din tur snart LilleEkorn. Har skrevet IKM datoen din bak øret, så følger spent med....

Tusen takk for det kjempefint bildet/kortet! :nigo: Vakringen er vakker :rødme:

Takk for det.

Er rimelig fornøyd med ham selv også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Gleder meg bare enda mer når jeg leser her inne. KJærligheten til et barn kan være ganske overveldende. Jeg husker jeg ikke klarte å synge nattasang uten å begynne å gråte de første årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:rødme: Gleder meg bare enda mer når jeg leser her inne. KJærligheten til et barn kan være ganske overveldende. Jeg husker jeg ikke klarte å synge nattasang uten å begynne å gråte de første årene.

Ja,det er virkelig utrolig :rødme:

Nå sover han på skulderen min, med smuler fra havrekjeksen min på kinnet :fnise:

Herlig med baby på brystet :hjerte: Han lukter jo bare sååå godt.

I dag har vakringen og jeg vært på kino med en venninne. Så på "Han er faktisk ikke interresert". Veldig søt film,både morsom og litt rørende...

Til tross for at det var babykino,var vakringen den eneste babyen der og han sov gjennom hele filmen, så det ble i grunn som en vanlig kino.

Kjekt med kino på dagtid i grunn og helt garantert noe vi kommer til å gjøre igjen.

Uff, i morgen skal jeg på "seksukerskontroll"

Gruer meg,hater GU :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er seksukerskontrollen overstått.

Alt er som det skal :biggrin:

Legen mente jeg hadde kommet særdeles godt ut av fødselen.Vet ikke helt hva det innebærer,men hun var i alle fall veldig fornøyd med mangelen på tegn etter revning og sying. Så da er jeg fornøyd jeg også :biggrin:

Blodtrykk og blodprosent var også bra, og vekten litt under det jeg veide før jeg ble gravid :biggrin:

I dag er vakringen hele fem uker :rødme:

Han har hilst på hele klassen til minitanten sin. Lettere skeptisk,men uten gråt fikk alle barna stirre i tur og orden :fnise: Noen fikk til og med holde ham litt i hånden....

Nå ligger han veldig våken og fornøyd mellom mannen og meg.

Fekter med de små armene sine og ser helt bedårende ut :hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...