Gå til innhold

Livet med vakringen


mrsSJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med leilighetssalg! Så deilig at den gikk over takst! :)

Søt lege du har som er snill og beroliger deg. :kose: Godt at alt var i orden med mageboeren, og at du fikk roen igjen. :)

Lykke til med pakking og flytting!

Ja, var godt å se hjerteslagene. Skal til jordmor på torsdag så da håper jeg hun vil lytte på meg.Vet noen sier det er litt for tidlig,men mamma mente det skulle gå.Og mamma har jo alltid rett :fnise:

Så godt at alt sto bra til med nurket da! :) Kvalmen er tilbake, så er vel ingen grunn til uro her heller.

Går nok bra med oss begge,men det er leenge å vente til den dagen de velskapte nurkene ligger i armene våre. Og har jeg forstått rett, så blir ikke akkurat bekymringene noe mindre etter at de er født.

MrsSJ! Dette var fantastiske nyheter

("nyheter" - jepp, jeg vet jeg henger litt etter :fnise:)

Men likevel - Gratulerer så utrolig mye med :gravid:!!! Så utrolig koselig med bryllupsreisebaby. Klarte ikke vi :fnise: Kansje fordi jeg har en sånn fornuftig mann som mente jeg burde jobbe litt først og opparbeide meg litt grunnlag så vi ikke konker på en ny baby. Hørt sånn tull :skratte:

Må lese gjennom her litt senere og oppdatere meg. Ser du er litt kvalm, men håper alt står bra til med dere ellers, og at du er i forholdsvis god form! Flott at du fikk UL! Fælt og bekymre seg! Deilig og se nurket, hva?

:juhu::juhu::juhu:

Hurra for baby i magen!

:juhu::juhu::juhu:

:klemmer:

Velkommen hit Anea :klemmer:

Hurra for baby i magen ja, det er koselig det. Nå har jo du allerede en da, så er ikke så veldig synd på deg :fnise:

Formen er fin igen den,bare litt mensmurringer som bekymrer meg egentlig,men prøver å holde meg under grensen til hysterisk....

Herlig å se barnet på ultralyd, gleeeder meg til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å si hei og gratulerer med spiren. :)

Koselig at du stikker innom Hverdagslykke :-D Takk for gratulasjoner.

13 uker i dag, må nesten hoppe litt for det :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Kvalmen er helt forsvunnet, så det er deilig. Har hatt en del mensmurringer i det siste da, er litt bekymret for det,men forsøker å holde meg rolig. Den skal jo vokse og strekke seg, så er vel kanskje naturlig at det kjennes litt. Dessuten skal jeg til jordmor på torsdag, så da regner jeg med at hun tar en sjekk på tingenes tilstand.

Ellers går dagene med til pakking og boligjakt. Ikke akkurat kjempegøy... gleder meg til ferie jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 13 UKER!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Høres utrolig godt ut at kvalmen har forsvunnet. Gleder meg til det altså!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops, en uke siden jeg har skrevet her.

Har pakket alt vi eier, plassert det på et lager og reist på ferie :-D

Men før vi reiste på ferie var vi hos jordmor, veldig koselig dame, så det er nesten synd jeg ikke skal gå til henne mer. Viktigst av alt er imidlertid at hun fant hjertelyden, noen cm under navelen banket babyens hjerte. 145 slag i minuttet! Visstnok et tegn på jente i følge kjerringrådene på babyverden.

Nå er det snart frokost og shopping, :hoppe::hoppe::hoppe:

Dessuten er det 14 uker i dag :hoppe::hoppe::hoppe:

Og jeg har bursdag :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj, idag var en stor dag for vår kjære MrsSJ! Gratulerer så mye med dagen, og ikke minst med hele 14 uker! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED 14 UKER :blomst:

OG :bursdag:

:bursdag::dagens-rose::bursdag::dagens-rose::bursdag:

:blåse: GRATULERER! :blåse:

:bursdag::dagens-rose::bursdag::dagens-rose::bursdag:

Ojoj, idag var en stor dag for vår kjære MrsSJ! Gratulerer så mye med dagen, og ikke minst med hele 14 uker! :roser:

Gratulerer deg litt på etterskudd jeg :)

Håper du får en fin helg!

Takk for gratulasjoner alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått! :-D

Takk for det Niennah :klemmer:

Nå er ferien over og i dag har vi vært på ultralyd :-D

Har fått innvilget en tidlig UL på Ullevål grunnet hjertefeil i familien, så i dag har vi sett på hjertet fra alle vinkler og i alle størrelser. Alt så perfekt ut :-D

H*n er sjenert da, ville ikke vise om h*n er gutt eller jente, men legen trodde i likhet med oss at det bor en liten gutt i magen min. Skal tilbake på den ordinære ULen 29 august, så regner med at vi får bekreftet det da. Fikk kjempeflotte bilder også, så skal legge de inn i dagboken så fort jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så moro med UL og at alt står bra til! Får håpe at h*n viser seg frem på ordinær da. Det er min store frykt at vi ikke får vite kjønnet, for jeg er litt for nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan

Så morsomt med tidlig UL, regner med det er godt å se at alt er som det skal :)

Så får vi krysse fingrene for at den lille ikke er så sjenert neste gang :-D

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med overstått!! :)

Så gøy med UL :) Blir spennende å se om dere får vite kjønnet neste gang ja :) Bra at alt så ut til å være i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo MrsSJ :klemmer: Lenge siden jeg har vært innom her! Så bra at alt så bra ut på UL. Gleder meg til å høre etter neste UL om lille spiren har villet vise seg frem, om det er en :babygutt: eller :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Heia!

Da var jeg tilbake og klar for oppgaven min som filletante :-D Blir spennende med ultralyd neste fredag :hoppe: Har allerede funnet noen fine jenteting og noen fine gutteting jeg :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her nå ser jeg....

Studiene har startet opp igjen, så da blir alt litt mer travelt plutselig. Egentlig er det ganske deilig å være i gang igjen og foreløpig går lesingen bra.

Er fortsatt hjemløse da, bor hos mamma og pappa foreløpig.... har lagt inn et bud på et rekkehus og eieren har godtatt budet,men vi må vente til forkjøpsretten går ut. Krysser fingrene for at vi får leiligheten mens det fremdeles er litt varme i luften, det er nemlig en veldig deilig veranda der.

Magen vokser og vokser, har fått en tydelig kul på midten og har siden mandag denne uken kjent liv :hoppe:

Babyen sparker så både jeg og mannen kan kjenne det. Det er en så herlig følelse.... Veldig koselig er det :-D

Er mye plaget av kynnere da, så er sykemeldt fra jobben. Som legen påpekte er jo studiene en jobb i seg selv, så hun mente det kanskje ble for høyt stressnivå dersom jeg både skulle studere fullt og gå på jobben i tilegg.Så blir spennende å se, vil jo helst jobbe frem til permisjonen. Men det viktigste er å ta vare på barnet, så gjør selvsagt som legen sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...