Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morra skal jeg prøve kjoler! :strix:

Sikkert i en størrelse større enn tidligere, har ikke gjort annet enn å spise i jula føler jeg.. :sjenert:

Skrevet

:ler:

Lykke til MazziBazzi :klemmer:

Har du hatt en fin jul sålangt forresten? :)

Skrevet

Har hatt en fin, men travel jul. Går i ett med juleselskaper og denslags, men det er jo koselig det også da! :) Har blitt litt forkjøla, men jeg klarer meg. Skal bli godt å bli ferdig med nyttårsaften, da roer det seg litt.

Skrevet

Mamma har sagt at hun vil betale fotografen for oss!! :strix: :strix:

Off I go, skal jo prøve kjoler igjen i dag! :hoppe:

Skrevet (endret)

:hoppe: Så deilig å få litt sponsing ;)

:popcorn: Bare å følge med her i dag ser jeg, gleder meg til å se hvordan det går med kjoleprøvingen :hoppe:

Endret av MaiL
Skrevet

Kjoleprøvinga gikk greit. Fant først ingen som var sånn voldsomt fine, men så når jeg egentlig var ferdig kom dama på at hun hadde fått inn noen nye. Den ene var veldig fin, og kosta "bare" 9900. Spørs om ikke det blir Kjolen..! :sjenert:

Skrevet

Heter den noe, slik at vi nysgjerrige kan google litt....? :sjenert:

Skrevet
Her er bilde, men det er håpløst dårlig og gir ingenting inntrykk av åssen den ser ut.. :roll:
Skrevet

Den så veldig fin ut, men sant som du sier at den ikke viser så godt hvordan den ser ut :) Men fin uansett :jepp:

Skrevet

Skulle tatt bilde i dag, men tenkte ikke på det... Får se om jeg kan få tatt hvis jeg bestemmer meg for den, sånn at jeg kan vise hvordan den "egentlig" ser ut! :fnise:

Skrevet

Så bra at du fikk prøvd en kjole som du likte :nigo: Og at den var "billig" er jo ikke noe negativt heller ;)

Jeg synes bilde var litt dårlig, men likte snittet på kjolen ;) Kan tenke meg at du er råfin i den :hoppe:

Skrevet (endret)

Hehe, var jo link til kjolen jo...ser veldig fin ut,den! Sikkert enda finere i virkeligheten! :duskedame:

Endret av Dr.Grey
Skrevet

Den ser vakker ut, så er den vel enda bedre i virkeligheten :)

Skrevet

Artige smileyer!! :jepp:

Godt nytt år til alle! :)

Snart skal jeg gifte meg i år!! :strix:

Skrevet

Så spennende at du kanskje har funnet Kjolen!! :) Men jeg fikk ikke linken til å virke :( Godt nyttår! :)

Skrevet

:klø: Jeg får ikke heller linken til å virke nå, men den har virka tidligere... Merkelig! :vetikke: Men jeg satser som sagt på bilde av meg i kjolen om noen dager! Lettere å se der, siden modellen på bildet står i en rar positur som ikke viser noe av kjolen! :roll:

Skrevet (endret)

Linken virket for meg - og kjolen ser veldig fin ut (selv om det jo hadde vært greiere å se om ikke damen drev og turnet mens hun viste den... :klaske: )

I morgen skal vi gifte oss i år!! Godt nyttår!!!! :hoppe: :hoppe: Hvordan skal du feire i kveld?

Endret av cypress
Skrevet

I kveld skal vi til et vennepar. Blir 18 stykker der, men tror det skal bli koselig likevel! :jepp: Først velkomstdrink, så kalkun og dessert, senere "champagne" ved midnatt osv. Veldig gøy å feire med noen som liker å gjøre litt ut av det, ikke bare drikke seg dritings og rølpe rundt!

Jeg har egentlig lyst til å bare bestille brudekjolen umiddelbart jeg... :sjenert: Ikke prøve i nabobyen til mandag, sånn som er planen.. :fnise: Det er så utrolig praktisk at jeg har funnet en kjole i hjembyen min, sånn at jeg slipper å drasse den med meg land og strand rundt hjem fra barteby! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...