cypress Skrevet 31. desember 2008 #1541 Skrevet 31. desember 2008 I kveld skal vi til et vennepar. Blir 18 stykker der, men tror det skal bli koselig likevel! Først velkomstdrink, så kalkun og dessert, senere "champagne" ved midnatt osv. Veldig gøy å feire med noen som liker å gjøre litt ut av det, ikke bare drikke seg dritings og rølpe rundt! Jeg har egentlig lyst til å bare bestille brudekjolen umiddelbart jeg... Ikke prøve i nabobyen til mandag, sånn som er planen.. Det er så utrolig praktisk at jeg har funnet en kjole i hjembyen min, sånn at jeg slipper å drasse den med meg land og strand rundt hjem fra barteby! Du klarer ikke vente til mandag en gang nei?? Da er det nok i hvert fall Kjolen - hvis ikke du klarer å la vær å tenke på den! Det er deilig å få det på plass da, det er jo en Veldig Viktig del av dagen!! Drikke seg dritings og rølpe rundt er jeg heldigvis ferdig med (tror jeg... ) Husker nyttårsaften år 2000 - da var jeg hjemme og sov i sengen min før kl 24 fordi jeg hadde drukket en hel magnumflaske med champagne alene... Skikkelig smart... :dåne:
Gjest Ansjoni Skrevet 31. desember 2008 #1542 Skrevet 31. desember 2008 Hurra for kjole! Og godt nytt år! Kos deg masse i kveld, høres morro ut
Mazilla Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #1543 Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år alle sammen!! I år skal vi gifte oss!! 7 måneder igjen!! Det ble en koselig fest i går. Noen er fortsatt ikke forbi "shotte whisky før maten-stadiet", men de klarte heldigvis å begrense seg. Synes det er for galt om noen sånne skal klare å ødelegge når noen går inn for å lage en fin fest! Så vi spiste oss gode og mette, og ikke lenge etter at alt var ryddet etter middagen var det plutselig nattmat på gang..! :dåne:
Dr.Grey Skrevet 1. januar 2009 #1544 Skrevet 1. januar 2009 GODT NYTTÅR!! Høres ut som du har funnet Kjolen,ja Så flott, må være deilig å nesten ha bestemt seg! Gleder meg til å prøve å se og jeg kler stroppeløs jeg, for da vet jeg hvilken jeg vil ha ;-)
DDuck Skrevet 1. januar 2009 #1545 Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år Vi hadde også koooosekveld i går, med to vennpar til middag Stooor kalkun og masse brus så blir det ikke noe rølping
Sekretæren Skrevet 1. januar 2009 #1547 Skrevet 1. januar 2009 Artige smileyer!! Rart de ikke har blitt moderert bort enda
LilleEkorn Skrevet 2. januar 2009 #1548 Skrevet 2. januar 2009 Godt nytt år mazzi!! OG; kjolen så kjempefin ut!!! Selvom det var dårlig bilde, skjønner ikke at de ikke kan ha litt mer vanlige bilder av brudekjoler Gleder meg til å se bilde av deg i den!!
Mazilla Skrevet 3. januar 2009 Forfatter #1549 Skrevet 3. januar 2009 Bryllupsupdate: -Har sjekka ut frisører osv, og har funnet en som virker veldig bra! De tar 850 kr i timen for håroppsett. Det koster 425 for sminke uansett hvor lang tid de bruker på det. Man kan levere inn kjolen der dagen i forveien, og de har eget brudeomkledningsrom. De fleste pleide å ende på mellom 1800 og 2200, avhengig av hvor avansert frisyre de skulle ha. -Har spist middag med forloveren min idag. Hun kommer kanskje på besøk i begynnelsen av februar så vi kan lage invitasjoner osv sammen. -Skal prøve kjoler på to salonger til mandag. Hvis jeg ikke finner noe helt fantastisk der kommer jeg til å bestille den forrige jeg prøvde!
Muffin! Skrevet 4. januar 2009 #1550 Skrevet 4. januar 2009 Du har ikke ligget på latsiden på bryllupsfronten i jula du heller ser jeg. Det blir spennende å se hvilken kjole du ender opp med.
Gjest Miso Skrevet 5. januar 2009 #1551 Skrevet 5. januar 2009 Hei søta godt nytt år så moro at du har funnet kjolen så bildet og den ser jo nydelig ut, tenk så mye mer nyyyydelig den blir på deg Mazzimannen kommer til å :dåne: når han ser den lekre bruden sin er alt bra i mazziland ellers da vennen?
DDuck Skrevet 5. januar 2009 #1553 Skrevet 5. januar 2009 Det var dyrt.. Off jeg er inne og er negativ i alle dagbokene i dag jeg
eleit Skrevet 5. januar 2009 #1554 Skrevet 5. januar 2009 Er det frisøren som er dyr Dinedama?? :klø: Vi må få høre hvordan det gikk med kjoleprøvingen zilla!!
DDuck Skrevet 5. januar 2009 #1555 Skrevet 5. januar 2009 Ja jeg mener frisøren er litt dyr.. 850kr timen er litt hårreisende... og hvis de da havner på ca 2200,- så har hun brukt omtrent 2,5 timer.. Det er litt lite mener jeg... jeg setter av minimum 4 timer jeg... Føler ikke det blir ordentlig arbeid om jeg ikke bruker lang tid.. Så vasker jeg håret bestandig i salongen og tørker det på et vis... bare det kan jo faktisk fort ta en time, så det går vekk mye tid der... Kan jo hende at de krever på salongen at håret skal være nyvaskset og tørt når hun kommer da... vet ikke jeg
Sekretæren Skrevet 5. januar 2009 #1556 Skrevet 5. januar 2009 -Skal prøve kjoler på to salonger til mandag. Hvis jeg ikke finner noe helt fantastisk der kommer jeg til å bestille den forrige jeg prøvde! Wow!! Det blir spennende!! Håper du blir 100% perfektfornøyd!! Og vi gleder oss til å se bilder!!
Mazilla Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #1557 Skrevet 5. januar 2009 Må bare innom her i full fart med store nyheter!!! Kjole er bestilt og halvveis betalt!! Fant en nyyyydelig kjole i dag! Jeg blir fiiiin på bryllupsdagen! :rødme:
DDuck Skrevet 5. januar 2009 #1559 Skrevet 5. januar 2009 Oooowwææææææ Har du noe sånt som et slags bilde av den?? Gratulerer
Mazilla Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #1560 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har bilde på kameraet, men kameraet er nede og jeg er oppe, så jeg må nesten samle litt mer krefter før jeg begir meg ned for å hente det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå