Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg føler med deg! Derivasjon, markedskrysset og profittmaksimering... :sukk:

:spy:

Grattis med ny kjole :nigo: Blir sikkert fin uansett om den er sort eller brun!

:duskedame: Fortsetter å heie på deg, slik at du får litt inspirasjon til eksamen.. Dette klarer du Mazilla!

Tusen takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til snupsi :hug: Det går nok bare fint skal du se :duskedame:

Og gratulerer med ny kjole :hoppe: Det er morsomt med nye klær :strix:

Skrevet
:jepp: Spesielt når de ikke koster skjorta! :hoppe:
Skrevet

Ååå, jeg vil også ha ny kjole.. Du er sikkert kjempefin i din nye!! :hoppe:

Skrevet
Jeg føler med deg! Derivasjon, markedskrysset og profittmaksimering... :sukk:

Grufulle ord!!

Hilsen HF-slask :ler:

Seriøst snuppa! Du klarer deg utmerket på eksamen, lykke til i haugevis :klem:

Skrevet

Takk! :)

Nå skal jeg legge meg og lese litt i Cathedral of the Sea før jeg sovner. Bra bok! :Nikke:

Skrevet

Håper eksamen gikk bra i dag!! :klem:

Skrevet

Hvordan gikk det?? :)

Jeg så du har vært inne å snoket her :lur:

Skrevet
:fnise: Her nytter det ikke å snike seg innom en kjapp tur skjønner jeg! Det gikk sånn middels bra tror jeg. Håper det.. Nå har vi feira med Peppes og en liten bysleng. Fikk ikke kjøpe noen julegaver, men det er i grunnen likegreit å vente med det til vi kommer hjem, så vi slipper å drasse de med oss gjennom halve landet.. :sjenert: Nå drikker vi litt øl og koser oss. Deilig med ferie! :strix:
Skrevet

Takk!! :hoppe: Det hadde ikke helt gått opp for meg før du skrev det, Dinedama! Så nå fikk jeg litt sug i magen, jeg har jo faktisk FERIE!!! :bolledeig:

Hadde passa perfekt med en :juhu: nå.... :sukk:

Skrevet

Åååh, gratulerer med ferie :strix: Kan tenke meg det er digg! Den øllen du koser deg med nå er jaggu velfortjent! :skaal:

Skrevet

:jepp:

Nå må jeg nesten le litt her... Fant nettopp på YouTube grunnen til at jeg ikke vil ha den "vanlige" bryllupsmarsjen ut av kirka! På veien ut av kirka begynte nemlig pappa å nynne på

da mamma og pappa gifta seg... Og jeg har vokst opp med nettopp den overgangen, så jeg klarer ikke høre den marsjen uten å begynne å le.. :fnise:
Skrevet

Litt slitsomt hvis han drev og nynna på alle de der ut kirken! :skratte: Lett blanding :jepp:

Skrevet

Bare den første overgangen da tullingen.. :ler:

Skrevet

Oops, der var fire øl borte, og klokka er bare sju... :flau: Hvor mye har jeg fortjent å feire at jeg har fått ferie? Jeg fortjener vel litt :vin: også..? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...