Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med vin blir man fiiiiin :strix::bolledeig:

Peis på bartebyjenta :jepp:

Man får trossalt ikke ferie hver dag :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sant! :jepp: Synes egentlig det er koselig å drikke litt vin og finne koselig musikk på YouTube og sånt jeg.. :) Blir ikke noen eksamensfest i dag, for alle andre reiste hjem til mammaene sine så fort de var ferdige med eksamen.. Så jeg og han godeste har vår egen lille feriefeiring! :fnise: Kanskje det blir en liten bytur senere, vi får se.. :)

Skrevet

Gratulerer med ferie, ja!! Kjenner følelsen, veldig deilig :hoppe:

Du fortjener all den rødvinen du kan tenke deg :Nikke::tommelopp:

Skrevet

Gratulerer så mye med en velfortjent ferie! :strix:

Skrevet

Gratulerer med overstått eksamen og ferie!!! :strix:

Må si jeg er litt misunnelig over ferien, så jeg skal trøste meg med en fridag i morra... ;)

Og kjempesøt ticker du har fått! :rødme:

Skrevet

Takk takk! :) I dag har vi sovet lenge og bare kost oss.. Er litt sliten etter mye lekeslåssing, men det er jo så koselig! :fnise:

Nå skal jeg snart ut i byen en tur, må kjøpe noen småting til adventskalenderen til broren min. Kanskje det blir en liten kafétur også.. Dessuten må jeg pakke i løpet av dagen, for i kveld tar vi toget hjem!! :hoppe: Kjenner det ikke frister så veldig med en tolv timers togtur, men det skal bli veldig koselig å komme hjem! :jepp:

Skrevet

God tur hjemover! :tog:

12 timer hørtes litt slitsomt ut, men målet helliger jo middelet :Nikke:

Skrevet

Ååå så koselig det blir med hjem tur :strix: 12 timer går fort bare man har en god bok og noe bra musikk med seg :Nikke:

Godt selskap hjelper jo også på :fnise:

Blir du å komme på KG noe mer før du kommer deg til bartebyen igjen da? :sukk: Det blir lenge uten deg hvis det skulle vise seg at du ikke kommer noe :trist:

Skrevet

Blir deilig å komme hjem!! :hoppe: Klarer du å lese på toget uten å bli kvalm? Det er det eneste kjøretøyet jeg klarer å lese på uten å bli kvalm, så det hjelper mye, og tida år fort :Nikke: Er så deilig å være ferdig med eksamen, slik at man kan lese andre frivillige bøker uten å få dårlig samvittighet :fnise:

Gratulerer med ny ticker, den var kjempesøt :rødme:

Skrevet

Har både lesestoff og musikk! :jepp: Jeg klarer fint å lese uansett transportmiddel jeg, så det blir ikke noe problem! :) Kanskje jeg kan klare å sove litt også, men det spørs vel.. Har alltid problemer med å sovne ute blant fremmede, er så redd for å snakke i søvne eller lage rare lyder.. :sjenert:

Tar med meg pcen hjem, så det blir sikkert litt kg-tid hjemme også! Kan jo ikke være borte herfra i over to uker! :riste: Det skulle tatt seg ut! :nigo:

Skrevet

Jeg er bestandig så redd for å slippe en :fise: i søvne jeg hvis jeg sovner på offentlige steder.. :sjenert:

Man har jo ikke kontroll på det.. :flau:

Skrevet

Nettopp! :fnise:

Ha det fint jenter! Nå begynner vi straks på den lange reisen hjemover! :tog:

:goodbye:

Skrevet
Jeg er bestandig så redd for å slippe en :fise: i søvne jeg hvis jeg sovner på offentlige steder.. :sjenert:

Man har jo ikke kontroll på det.. :flau:

:fnise:

Da jeg sovnet på kino her om dagen var jeg mer bekymret for å snorke høyt. Eller det vil si, jeg tenkte på det etterpå, og lurte på om jeg hadde lagd lyder. Men en :fise: hadde i grunn vært mye flauere... :fnise:

Skrevet

Jeg har våkna av at jeg tok et skikkelig snork en gang, da jeg sovna på lesesalen :hoho:

Skrevet (endret)

:ler: skulle tatt seg ut å våkne på :tog: av at man slipper en :fise:

God tur hjem Mazilla ;) Tenk, nå har du ferie :hoppe:

Bra at du har med deg pcen hjem sånn at du ikke får abstinenser mens du er hjemme, skulle tatt seg ut å sitte hjemme i 2 uker uten KG :nigo:

:klem:

Endret av MaiL
Skrevet
:ler: skulle tatt seg ut å våkne på :tog: av at man slipper en :fise:

Det er nesten som at man skal ønske at de lukter litt også da slik at man slipper å være usikker på om det virkelig skjedde eller ikke :spy:

Nei guri så heslig jeg ble :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...