DDuck Skrevet 17. desember 2008 #1481 Skrevet 17. desember 2008 Med vin blir man fiiiiin Peis på bartebyjenta Man får trossalt ikke ferie hver dag
Mazilla Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #1482 Skrevet 17. desember 2008 Det er sant! Synes egentlig det er koselig å drikke litt vin og finne koselig musikk på YouTube og sånt jeg.. Blir ikke noen eksamensfest i dag, for alle andre reiste hjem til mammaene sine så fort de var ferdige med eksamen.. Så jeg og han godeste har vår egen lille feriefeiring! Kanskje det blir en liten bytur senere, vi får se..
Sekretæren Skrevet 17. desember 2008 #1483 Skrevet 17. desember 2008 Gratulerer med ferie, ja!! Kjenner følelsen, veldig deilig Du fortjener all den rødvinen du kan tenke deg
Muffin! Skrevet 17. desember 2008 #1484 Skrevet 17. desember 2008 Gratulerer så mye med en velfortjent ferie!
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2008 #1485 Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer med overstått eksamen og ferie!!! Må si jeg er litt misunnelig over ferien, så jeg skal trøste meg med en fridag i morra... Og kjempesøt ticker du har fått! :rødme:
Mazilla Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #1486 Skrevet 18. desember 2008 Takk takk! I dag har vi sovet lenge og bare kost oss.. Er litt sliten etter mye lekeslåssing, men det er jo så koselig! Nå skal jeg snart ut i byen en tur, må kjøpe noen småting til adventskalenderen til broren min. Kanskje det blir en liten kafétur også.. Dessuten må jeg pakke i løpet av dagen, for i kveld tar vi toget hjem!! Kjenner det ikke frister så veldig med en tolv timers togtur, men det skal bli veldig koselig å komme hjem!
Gjest Ansjoni Skrevet 18. desember 2008 #1487 Skrevet 18. desember 2008 God tur hjemover! 12 timer hørtes litt slitsomt ut, men målet helliger jo middelet
cypress Skrevet 18. desember 2008 #1488 Skrevet 18. desember 2008 Grattis med ferie og ny søt ticker!!
DDuck Skrevet 18. desember 2008 #1489 Skrevet 18. desember 2008 Ååå så koselig det blir med hjem tur 12 timer går fort bare man har en god bok og noe bra musikk med seg Godt selskap hjelper jo også på Blir du å komme på KG noe mer før du kommer deg til bartebyen igjen da? Det blir lenge uten deg hvis det skulle vise seg at du ikke kommer noe
Sekretæren Skrevet 18. desember 2008 #1490 Skrevet 18. desember 2008 Blir deilig å komme hjem!! Klarer du å lese på toget uten å bli kvalm? Det er det eneste kjøretøyet jeg klarer å lese på uten å bli kvalm, så det hjelper mye, og tida år fort Er så deilig å være ferdig med eksamen, slik at man kan lese andre frivillige bøker uten å få dårlig samvittighet Gratulerer med ny ticker, den var kjempesøt :rødme:
Mazilla Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #1491 Skrevet 18. desember 2008 Har både lesestoff og musikk! Jeg klarer fint å lese uansett transportmiddel jeg, så det blir ikke noe problem! Kanskje jeg kan klare å sove litt også, men det spørs vel.. Har alltid problemer med å sovne ute blant fremmede, er så redd for å snakke i søvne eller lage rare lyder.. Tar med meg pcen hjem, så det blir sikkert litt kg-tid hjemme også! Kan jo ikke være borte herfra i over to uker! Det skulle tatt seg ut!
DDuck Skrevet 18. desember 2008 #1492 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er bestandig så redd for å slippe en i søvne jeg hvis jeg sovner på offentlige steder.. Man har jo ikke kontroll på det..
Mazilla Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #1493 Skrevet 18. desember 2008 Nettopp! Ha det fint jenter! Nå begynner vi straks på den lange reisen hjemover!
cypress Skrevet 18. desember 2008 #1494 Skrevet 18. desember 2008 Jeg er bestandig så redd for å slippe en i søvne jeg hvis jeg sovner på offentlige steder.. Man har jo ikke kontroll på det.. Da jeg sovnet på kino her om dagen var jeg mer bekymret for å snorke høyt. Eller det vil si, jeg tenkte på det etterpå, og lurte på om jeg hadde lagd lyder. Men en hadde i grunn vært mye flauere...
Gjest Ansjoni Skrevet 18. desember 2008 #1495 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har våkna av at jeg tok et skikkelig snork en gang, da jeg sovna på lesesalen
Disco Biscuit Skrevet 19. desember 2008 #1498 Skrevet 19. desember 2008 (endret) skulle tatt seg ut å våkne på av at man slipper en God tur hjem Mazilla Tenk, nå har du ferie Bra at du har med deg pcen hjem sånn at du ikke får abstinenser mens du er hjemme, skulle tatt seg ut å sitte hjemme i 2 uker uten KG Endret 19. desember 2008 av MaiL
Gjest Neferet Skrevet 19. desember 2008 #1499 Skrevet 19. desember 2008 God tur hjem Mazilla!! Nyt ferien maksimalt!
DDuck Skrevet 19. desember 2008 #1500 Skrevet 19. desember 2008 skulle tatt seg ut å våkne på av at man slipper en Det er nesten som at man skal ønske at de lukter litt også da slik at man slipper å være usikker på om det virkelig skjedde eller ikke Nei guri så heslig jeg ble
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå