Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heller en stille en som stinker enn en skikkelig brakar iallefall :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg hjemme hos mamman min! :strix:

Skrevet

Så bra!! Blir du vartet opp litt da eller? Jeg syns alltid det er så koselig å komme hjem, selv om mine foreldre bor i samme by som meg... :rødme:

Skrevet

Veldig koselig å være hjemme! :jepp: Nå har jeg og mamma akkurat prøvesmakt på marsipanen.. Den måtte jo kvalitetssikres! :fnise: I tillegg har vi vært i byen og handla litt gaver + spist middag på kinarestaurant. Nå er han godeste hjemme hos folka sine, og det føles egentlig litt rart. Er jo ikke vant til å være borte fra han, og ikke minst blir det uvant å sove alene!! :sjenert: Men jeg regner med han kommer til å bo mest her senere i jula, for det er her det er koseligst! :hoho:

Skrevet

Håper du koser deg hjemme hos mammaen din. :klem:

Skrevet

Det gjør jeg! :) I dag sov jeg lenge, og så stakk jeg og mamma for å handle litt mat. Han godeste møtte meg der, og så reiste vi fra senteret til byen. Var i byen i 8 timer faktisk! :sjokkert: Men av de var 5 sammen med pappa da, så det var ikke akkurat snakk om 8 timers intens julegaveshopping... Fikk ordna noe vin vi skal gi vekk, men ingen andre gaver. Jeg begynner å få litt dårlig tid nå... :sjenert:

Skrevet

God jul :klem: Kos deg hos mamma :nissevink:

Skrevet

Når er det du skal på kjoleprøving igjen da? :)

Skrevet

Vet ikke helt enda, skal innom brudesalongen i byen i morra, så får vi se om de har tid til meg i løpet av jula! :)

Nå skal vi til bestemor og bestefar, det blir koselig! :hoppe:

Skrevet

Hei Mazilla!!

Håper du koser deg masse hjemme!!!

Mange :nissevink: fra meg!

Skrevet

Høres super koselig ut å bli vartet opp og kose seg hjemme hos foreldrene sine i jula ;) Unner deg virkelig det, du som har vært så flink med eksamener og alt :jepp:

Du må oppdatere oss når du har vært å prøvd kjoler da :popcorn:

:nisse::klem:

Skrevet

Åja, kjoleprøving krever umiddelbar rapport her på KG!! :jepp:

Skrevet

Det skal jeg gjøre! I dag i byen tenkte jeg å gå innom brudesalongen, men så gikk det fra meg... Har en del annet å tenke på for tida, for å si det sånn! :sjenert: Dagene går i ett, og det er koselig men slitsomt! Vi skal i middagsselskaper hver dag i romjula unntatt "lille nyttårsaften", så vi får i det minste sosialisert oss.. Håper å få tid til litt venner også mellom alle familieselskapelighetene, men blir rent sliten bare av å tenke på alt vi skal spise og alle vi skal besøke.. :ler:

Men, jeg lover å komme med full rapport så fort jeg har prøvd kjoler! :Nikke:

Skrevet

Go' jul Mazzi kozebazzi :hug:

(med ari behn zzztemmen.. :sjenert: )

Skrevet

Tuzen takk! :fnise:

I dag må jeg hjelpe mamma masse hjemme. Ser foreløpig rimelig bomba ut her, men sånn er det hvert år. I går ble jeg ferdig med gavene, trodde jeg.. :sukk: Viste seg at jeg hadde glemt at jeg må ha en liten ting til til broren min. Får bli med han godeste ut når han skal klippe seg etterpå. Ellers i dag står gavebytting, rydding, vasking, pynting og kanskje koking av karameller på programmet. Kommer nok i havn til slutt! :ler:

God jul alle sammen!! :nissevink:

Skrevet (endret)

Det kommer til å gå så bra atte, bare husk å puste og fokusere på oppgavene så blir det nok jul allikevel :)

:nissevink:Ønsker deg og dine en riktig god og fredfylt jul :nissevink:

Endret av MaiL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...