Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nå gikk vi forbi brudesalongen, og der har de tre kjoler på dukker i vinduet. Han godeste spurte om kjolen jeg skal ha var den i midten, og det var faktisk den grå! :dåne:

Hva sa du da?? Klarte du å holde maska??

Nå skjønner jeg hvordan Ungkaren har det når han sier at han er forelska i to stykker på en gang, selv om de er veldig forskjellige! :hoho:

:skratte: Fantastisk!! :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra sammenligning ja!! Minst like viktig å velge kjole som å velge kjæreste!! ;):tommelopp:

Lykke til!! Og ha en fin helg!!! :klemmer:

Skrevet
Nå gikk vi forbi brudesalongen, og der har de tre kjoler på dukker i vinduet. Han godeste spurte om kjolen jeg skal ha var den i midten, og det var faktisk den grå! :dåne:

:hakeslepp: Er det mulig???

Hvordan var tonefallet da han sa det? Type Haha! Se DEN kjolen! eller Jeg synes den er fin, skal du ha sånn kjole?

Skrevet

Han sa det egentlig veldig rett frem, dessverre.. Hadde gjort valget enklere for meg hvis han hadde vært klar i sin tale! :sjenert: Så det var ikke mye "hjelp" å få derfra... Han har sagt at han ikke tør å uttale seg om noen kjoler nemlig, for han er redd for å si noe stygt om en kjole jeg liker eller omvendt! :ler:

Skrevet
Han sa det egentlig veldig rett frem, dessverre.. Hadde gjort valget enklere for meg hvis han hadde vært klar i sin tale! :sjenert: Så det var ikke mye "hjelp" å få derfra... Han har sagt at han ikke tør å uttale seg om noen kjoler nemlig, for han er redd for å si noe stygt om en kjole jeg liker eller omvendt! :ler:

:ler: Sånn er min kjære også, hele tiden! Tør ikke si noe som helst, og hvis jeg spør hvilken kjole jeg skal velge så sier han bare " du tar alltid den motsatte av hva jeg mener uansett" :rolleyes:

Skrevet
:ler: Sånn er min kjære også, hele tiden! Tør ikke si noe som helst, og hvis jeg spør hvilken kjole jeg skal velge så sier han bare " du tar alltid den motsatte av hva jeg mener uansett" :rolleyes:

Den setningen der har jeg også hørt utallige ganger :ler:

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg. :klem: Nå er det ikke mange dagene til ferie! :hoppe:

Skrevet

Nei, det begynner å nærme seg nå! Heldigvis! :dåne: Har hatt en grei helg.. Måtte ha litt sjokolade i dag for å motivere meg til å regne oppgaver da.. :fnise:

Gleder meg til å komme hjem! :jepp: Skal ordne masse bryllupsting i jula, det blir moro! Skal se på brudesuiten, snakke med kokken, finne/bestille frisør, prøve kjoler på brudesalongen, lage forslag til invitasjoner med forloveren min og prøve å finne noen som leverer gode glutenfrie bryllupskaker! Det blir gøy! :strix:

Skrevet

Åååå masse bryllupsting som skal gjøres jo :strix:

Så gøy! :jepp:

Skrevet

Gøy å gjøre bryllupsting! :strix:

Jeg tror vi skal lage invitasjonene våre i jula. :jepp:

Skrevet

Lykke til på eksamen i morra! :heiajente:

Krysser fingrene og tenker på deg!! :)

Skrevet

Lykke til på eksamen :duskedame:

Høres ut som en koselig juleferie det ;) Alltid gøy med bryllupsting :hoppe:

:klem:

Skrevet

Takk jenter! :) Akkurat nå er jeg midt mellom angst og fornektelse. Tenker med gru på eksamen, men klarer likevel ikke mobilisere leselyst og konsentrasjon. :sukk:

Men jeg har i det minste fått kjøpt litt av julegaven til han godeste i dag! Og ikke minst julekjole! :hoppe:

Skrevet

Samfunnsøkonomi.. :sukk:

Finner ikke link, men kjolen er en helt enkel svart tubekjole. Kjøpte et nydelig skjerf først, så da fant jeg ut at kjolen godt kunne være helt enkel. Hadde egentlig lyst på en annen farge enn svart, men hele byen var tom for kjolen i brun.. Kjøpt på kjedebutikk som du skjønner! :ler: Får se om jeg får bytta den til brun når jeg kommer hjem til fredag, men hvis ikke så er det ingen krise. :)

Skrevet

Jeg føler med deg! Derivasjon, markedskrysset og profittmaksimering... :sukk:

Skrevet

Grattis med ny kjole :nigo: Blir sikkert fin uansett om den er sort eller brun!

:duskedame: Fortsetter å heie på deg, slik at du får litt inspirasjon til eksamen.. Dette klarer du Mazilla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...