Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet
:fnise: Send gjerne over litt treningsvibber til ett stk slapp Cypressmann!!!!!! :pls:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:lur: Pakker inn litt vibber og sender avsted jeg!

Værsågod slappe Cypressmann! Jeg har en :gave: til deg! :)

Skrevet

Hei Mazzimin, hvordan står det til med deg idag??

fortell alt det spennende som skjer i mazziland!! :jepp:

:popcorn:

er innom med en :hug:

Skrevet

Joda, her skjer det masse spennende kan du tro! :ler: Sitter og sløver.. Må jo oppdatere meg på kg før jeg kan begynne å lese! :nigo:

Etterpå må jeg lese masse pluss vaske litt klær. Det er dagsplanen. Fryktelig spennende? Ikke akkurat! :sukk:

:klemmer:

Skrevet
Joda, her skjer det masse spennende kan du tro! :ler: Sitter og sløver.. Må jo oppdatere meg på kg før jeg kan begynne å lese! :nigo:

Etterpå må jeg lese masse pluss vaske litt klær. Det er dagsplanen. Fryktelig spennende? Ikke akkurat! :sukk:

:klemmer:

syns du er kjempeflink jeg :klemmer:

vasker og leser å står i!! :hug:

høres ut som en god ide å oppdatere seg her før man begynner med dagens gjøremål!! det første jeg gjør når jeg kommer på jobb er å gå inn på KG :fnise: det viktigste først :fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet

:ler: Viktig å ha prioriteringen i orden :jepp:

Lykke til med lesinga i dag, heier på deg! :duskedame:

Skrevet

Ja, det er viktig å ha riktige prioriteringer! :Nikke:

Skrevet

:jepp: prioriteringer er vesentlig for at dagene skal gå som de skal :jepp:

og KG er en vesentlig del av dagen :hoppe:

Skrevet

KG er superdupert :strix:

Når er neste eksamen? :)

Skrevet

Neste og siste eksamen er ikke før den 17.. :sukk: Så det er lenge til jeg har juleferie enda.. Jeg har absolutt ikke kontroll i det faget, så sånn sett er det jo bra at det er nesten to uker til eksamen, men jeg er ikke motivert i det hele tatt.. :trist:

:kose: på søte kg-jentene mine :)

Skrevet

nåw!! :kose: det går bra skal du se :kose: du klarer eksamen med glans, selvfølgelig gjør du det!! du er jo Mazzivår :strix:

sender deg maaaaaaasse :klemmer:

Skrevet

nåw!! :kose: det går bra skal du se :kose: du klarer eksamen med glans, selvfølgelig gjør du det!! du er jo Mazzivår :strix:

sender deg maaaaaaasse :klemmer:

Skrevet

:hoppe: Hurra for dobbelposting, da fikk jeg dobbelt så mange klemmer!! :hoppe:

:klem:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Så søt du er, Miso!! :rødme: Blir rent glad i hjertet mitt på Mazillas vegne jeg! :hjerte:

Skrevet

Hiver meg på bølgen og :klem: litt jeg også ;)

Skrevet
Neste og siste eksamen er ikke før den 17.. :sukk: Så det er lenge til jeg har juleferie enda.. Jeg har absolutt ikke kontroll i det faget, så sånn sett er det jo bra at det er nesten to uker til eksamen, men jeg er ikke motivert i det hele tatt.. :trist:

:kose: på søte kg-jentene mine :)

Det går nok bra skal du se :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...