Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, her var det koselig med masse :klemmer: Slenger meg med jeg! :hug:

Det går nok fint med lesing og eksamen skal du se, Mazilla. Jeg heier på deg! :duskedame: Jeg sliter litt med å finne motivasjon selv, men håper den dukker opp snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her er det kjempekoselig i dag! :strix:

Har fått lest litt, men ikke så mye som jeg burde.. Har liksom alltid en dag i morra hvor jeg skal få gjort sååå mye, men så går det aldri som planlagt.. Merkelig! :scorpis:

Skrevet

Blir dårlig med helgefølelse her dessverre... :sukk:

Skrevet
Blir dårlig med helgefølelse her dessverre... :sukk:

åå!! :sukk: det var dumt.. hva skal du gjøre i helga da? lese!!

Gjest Ansjoni
Skrevet

Lykke til med lesinga! Håper du unner deg litt helgekos for det om!

:klemmer:

Skrevet

Håper også at det blir litt helgekos på deg selv om det kanskje er lesing som blir hovedfokuset!! men det er viktig med pauser da :jepp:

Skrevet

Her blir det visst plutselig litt mer helg enn tidligere antatt, for vi skal plutselig ta noen øl i dag! :skaal:

Skrevet

Gøy med noen :ol::skaal:

Det er sikkert lurt med et realt avbrekk i lesinga, slik at du får tankene over på noe annet enn det som føles som den uoverkommelige bolken du må lese før eksamen ;) Da er du mer motivert til å lese senere! : :duskedame:

Ha en strålende helg :klem:

Skrevet

God helg! :skaal:

Enig med MaiL, det er viktig å ta noen pauser fra lesinga. :Nikke:

Skrevet

Sant det, selv om øl idag sikkert betyr at jeg ikke får gjort så mye i morra.. :sjenert:

Men men, too late å tenke på det nå! :ler:

Skrevet

Kos deg med velfortjent øl!! :kose:

Skrevet

Ikke så ille, men litt på en snurr kanskje.. :sjenert:

Skrevet

Jeg var også på en snurr... :sjenert: Litt sånn at bokstavene på tastaturet danset litt rundt når jeg skulle poste her i natt :fnise:

Og værre blir det i kveld!! :hoppe:

Skrevet

Bra å ta seg en fest innimellom, og få koblet av litt!! :jepp:

Ha en fortsatt fin helg!!! :klemmer:

Skrevet

hei darling :klem:

det var en velfortjent øl du tok, etter all den lesingen i det siste!! syns du fortjente det jeg :jepp: å så er det deilig å koble av litt innimellom!! håper du hadde en suuuper kveld :hoppe:

hvordan har du det idag? :)

Skrevet

I dag har jeg det ganske fint i grunnen. Har allerede lest i 2 1/2 time, så nå skal jeg ta en liten pause med kg/ungkarenreprise.. :fnise:

Skrevet
I dag har jeg det ganske fint i grunnen. Har allerede lest i 2 1/2 time, så nå skal jeg ta en liten pause med kg/ungkarenreprise.. :fnise:

høres ut som noe fornuftig å bruke pausen på :jepp:

flinkingen mazzi :klemmer:

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...