Mazilla Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #1321 Skrevet 2. desember 2008 Godt jeg har bridezillaene i ryggen her altså!
Disco Biscuit Skrevet 3. desember 2008 #1322 Skrevet 3. desember 2008 Hei Skvatt litt når jeg så deg på FB.. Og måtte le... For vi har jo bodd i samme kollektiv Artig sammentreff
Disco Biscuit Skrevet 3. desember 2008 #1324 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Tok litt tid før jeg koblet det med navn og sånn Men så det da jeg var inne og snoka på FB og fikk se bilde av deg Endret 3. desember 2008 av MaiL
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1325 Skrevet 3. desember 2008 Samme her! Vittig! Uff, det var tilstander i det kollektivet altså..! Glad jeg er ferdig med det og bor sammen med han godeste istedet!
Disco Biscuit Skrevet 3. desember 2008 #1326 Skrevet 3. desember 2008 Huff ja, jeg skal IKKE tilbake for å si det sånn :gjeiper: jeg var evig lykkelig selv den dagen jeg flytta derfra.. var så lei av alle nabo klagene som jeg måtte forklare bort (pga en viss venninne og ikke minst radarparet fra br.sund)
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1327 Skrevet 3. desember 2008 Koselige de vel? Sånn bortsett fra at de rakk å drikke 10 liter heimebrent på to måneder, aldri rydda etter fest, ikke gikk an å snakke til, bråkte hele natta og stjal fra kjøleskapet? :gjeiper:
Disco Biscuit Skrevet 3. desember 2008 #1329 Skrevet 3. desember 2008 Koselige de vel? Sånn bortsett fra at de rakk å drikke 10 liter heimebrent på to måneder, aldri rydda etter fest, ikke gikk an å snakke til, bråkte hele natta og stjal fra kjøleskapet? :gjeiper: Ja ikkesant? Minns at jeg snakket til de på nachspiel da... men da var jeg som regel litt påsegla selv
Sekretæren Skrevet 3. desember 2008 #1330 Skrevet 3. desember 2008 *puster lettet ut over at jeg er ferdig med kollektivlivet* De fra Br.sund hørtes sjarmerende ut
Gjest Ansjoni Skrevet 3. desember 2008 #1331 Skrevet 3. desember 2008 Jøss, litt av et sammentreff! Kollektivlivet har jaggu sine sjarmerende sider
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1333 Skrevet 3. desember 2008 Hvor er en grøssesmiley når man trenger den som mest??
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1334 Skrevet 3. desember 2008 Etterpå begynner forresten Project Hot Groom! Jeg har nemlig fått lurt med meg han godeste på trening!
Gjest Ansjoni Skrevet 3. desember 2008 #1335 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Whee! Imponerende! (ekte)Folk i form til bryllup Hva skal dere trene? Endret 3. desember 2008 av Ansjoni
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1336 Skrevet 3. desember 2008 Skal på spinning. Kan jo bli interessant for han som er relativt utrent nå... Håper bare ikke han mister helt motet! Det som er bra med spinning er jo at man styrer motstanden selv osv, så forhåpentligvis overlever han! Nybegynnere har jo en tendens til å overvurdere egne spinningevner, men jeg får prøve å holde han nede på jorda!
DDuck Skrevet 3. desember 2008 #1337 Skrevet 3. desember 2008 Jeg var så sinnsykt støl etter min første spinningtime Men det som også er bra med spinning er at man faktisk merker forskjell og forbedring fra gang til gang
Muffin! Skrevet 3. desember 2008 #1338 Skrevet 3. desember 2008 Hei Skvatt litt når jeg så deg på FB.. Og måtte le... For vi har jo bodd i samme kollektiv Artig sammentreff Så gøy! What are the odds! Jeg har aldri bodd i kollektiv jeg. Men har jo besøkt noen, og det holder for meg. Ikke verst at du har fått igang Project Hot Groom, Mazilla! Koselig å trene sammen da.
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1339 Skrevet 3. desember 2008 Nå er vi hjemme igjen.. Han har allerede sagt at han ikke skal på skolen i morra fordi han ikke kommer til å orke å bevege seg dit! Men, fremdeles ved godt mot og klar for mer trening om noen dager! Kjempekoselig å trene sammen! ..ikke minst fordi jeg føler meg ufattelig sprek sammenliknet med han som har hatt et par daffeår!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå