Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet
:fnise: Godt jeg har bridezillaene i ryggen her altså!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :vinke:

Skvatt litt når jeg så deg på FB.. Og måtte le... For vi har jo bodd i samme kollektiv :fnise: Artig sammentreff ;)

Skrevet (endret)

Tok litt tid før jeg koblet det med navn og sånn :) Men så det da jeg var inne og snoka på FB og fikk se bilde av deg :ler:

Endret av MaiL
Skrevet

Samme her! Vittig! :ler: Uff, det var tilstander i det kollektivet altså..! :roll: Glad jeg er ferdig med det og bor sammen med han godeste istedet! :jepp:

Skrevet

Huff ja, jeg skal IKKE tilbake for å si det sånn :gjeiper:

:jepp: jeg var evig lykkelig selv den dagen jeg flytta derfra..

var så lei av alle nabo klagene som jeg måtte forklare bort (pga en viss venninne og ikke minst radarparet fra br.sund) :hoho:

Skrevet
:hoho: Koselige de vel? Sånn bortsett fra at de rakk å drikke 10 liter heimebrent på to måneder, aldri rydda etter fest, ikke gikk an å snakke til, bråkte hele natta og stjal fra kjøleskapet? :gjeiper:
Skrevet
:hoho: Koselige de vel? Sånn bortsett fra at de rakk å drikke 10 liter heimebrent på to måneder, aldri rydda etter fest, ikke gikk an å snakke til, bråkte hele natta og stjal fra kjøleskapet? :gjeiper:

:hoho: Ja ikkesant? Minns at jeg snakket til de på nachspiel da... men da var jeg som regel litt påsegla selv :fnise:

Skrevet

*puster lettet ut over at jeg er ferdig med kollektivlivet*

:ler:

De fra Br.sund hørtes sjarmerende ut :fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jøss, litt av et sammentreff!

Kollektivlivet har jaggu sine sjarmerende sider :rolleyes:

Skrevet
:jepp: Prins charming begge to :hoho:
Skrevet

Hvor er en grøssesmiley når man trenger den som mest?? :spy:

Skrevet

Etterpå begynner forresten Project Hot Groom! Jeg har nemlig fått lurt med meg han godeste på trening! :strix:

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

Whee! Imponerende! (ekte)Folk i form til bryllup :fnise:

Hva skal dere trene?

Endret av Ansjoni
Skrevet

Skal på spinning. Kan jo bli interessant for han som er relativt utrent nå... :fnise: Håper bare ikke han mister helt motet! Det som er bra med spinning er jo at man styrer motstanden selv osv, så forhåpentligvis overlever han! Nybegynnere har jo en tendens til å overvurdere egne spinningevner, men jeg får prøve å holde han nede på jorda! :fnise:

Skrevet

Jeg var så sinnsykt støl etter min første spinningtime :hoho:

Men det som også er bra med spinning er at man faktisk merker forskjell og forbedring fra gang til gang :jepp:

Skrevet
Hei :vinke:

Skvatt litt når jeg så deg på FB.. Og måtte le... For vi har jo bodd i samme kollektiv :fnise: Artig sammentreff ;)

:ler: Så gøy! What are the odds!

Jeg har aldri bodd i kollektiv jeg. Men har jo besøkt noen, og det holder for meg. :fnise:

Ikke verst at du har fått igang Project Hot Groom, Mazilla! :hoppe: Koselig å trene sammen da.

Skrevet

Nå er vi hjemme igjen.. Han har allerede sagt at han ikke skal på skolen i morra fordi han ikke kommer til å orke å bevege seg dit! :ler: Men, fremdeles ved godt mot og klar for mer trening om noen dager! :jepp:

Kjempekoselig å trene sammen! :strix:

..ikke minst fordi jeg føler meg ufattelig sprek sammenliknet med han som har hatt et par daffeår! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...